Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: kitty in jungle =^.^= Red Lollipop

3 Haziran 2012 Pazar

kitty in jungle =^.^=



heleloy minik balkabaklarım^^...bugün hakkaten istanbul'a yaz geldi...biz de kendimizi tabeki dışarı attık...pendik marinada aldık soluğu...gitmeyenlere şiddetle tavsiye ediyorum...özellikle denize sıfır restoranlarda yemek yemek büyük keyif...biz bugün balkan sofrası ile tanınan sancak restorandan yana tercihimizi yaptık ve oldukça mennun kaldık...özellikle mantiyeye bayıldık^^...evit gelelim günün kombinine...çok uzun zaman önce oysho indiriminden alıp bi türlü kombin yapamadığım helokitili cicim günün yıldızı oldu^^..ama pozlarım için aynı şeyi söylemiciim...böle hayatın içinden doğal pozlar olayına giresim var lakin onlar da pek publik oluor utanıyorum...böle sote yerlerde bi sağdan bi soldan el belde poz vermek demode ve sıkıcı olsa da(ve evet bazen ben de çok aptalca buluyorum) çok daha kolay bu bi gerçek...neyse ona da bi formül düşünücem umarım^^


lakin şunu da itiraf etmeden geçemiciim...ince ve delikli de olsa bluzumun triko olması bugünün cehennem sıcağında pek de doğru bi tercih olmadı...hele ki yeni aldığım streç eteğimi giycem diye o taytı giymem üzerine tuz biber ekmedi değil...ama napak moda acı demek ihihi^^


bu sarmaşıklı fonun kırmızı kafamla yarattığı kontrastı pek bi sevdim ihihi...kombin fotolarım için çektiğim fon sıkıntısı bildiğiniz devlet meselesine dönüşmüş durumda^^...neyse yeni mekanlar için araştırmalarım devam etmekte,don't vori^^


kırmızı papiklerim yepisyeni sıfır km...tabeki ilk giydiğim de süper rahat olmakla birlikte şu an sol ayağımın topuğunu uçurmuş bulunmakta malesef :/...valki'nin babetle imtihanı bakalım daha ne kadar sürecek...ama azimliyim bir iki sandalet modeli kafamda, onları bulabilirsem muradıma ericiim^^


hello kitty bluz: oysho
streç etek: zara trf(new season)
opak tayt: penti
papikler: miss sixty(new season)
çanta: accesorize
kiti sunnies: mango


                                                            şirin kalın^^











8 yorum :

Junkhead dedi ki...

Yine cicilikte son nokta olmuşsun valkicim ! :)) Ama hakkaten bugün felaket sıcaktı İst. yav pişmişsindiiiir

MadamB Fashion dedi ki...

Kittyni pozitif enerjisi sanada geçmiş :)
madambfashion.blogspot.com
bloguma beklerim

valki dedi ki...

@junkhead estapitipiti yahu o senin ciciliğin^^...hakkaten çok sıcaktı junkçım yaa ama allahtan deniz kenasrına kaçtık da azcık rahatladım^^

@madamb ihihi ben de kitinin pozitif enercisine bayılıyorum zaten^^...çok tişkürleer^^

Venüsün Dünyası dedi ki...

Saç rengin çok güzel sana da yaz gelmiş cok cici olmuşsun :)

Hamide... dedi ki...

kittyli kııız çok cicişsin her zmanki gibii :D pendik marinaya da bir kez gittim ve hayran kaldım karşıda oturanlar şanslı gerçekten :D

valki dedi ki...

@venüsün dünyası: teşekkür ederiiim ben de saçlarımı çok seviyorum ve sekiz yıldır vazgeçemiyorum ihihi^^

@hamide: hakkaten çok güzel ama karşıda da sarıyer falan aynı ambiansı yaratır gayet bence^^

Sycorox dedi ki...

bloğumda bir sürpriz vaaar! :)

melisa solmaz dedi ki...

valaha canım o güzelim ayaklarından saçlarına kadar çok şık ve güzelsin beğenmiyenler çok kıskananlardır ben az kıskandım ama )))