Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: sycorox & valki^^ Red Lollipop

12 Haziran 2012 Salı

sycorox & valki^^























heleloy minik balkabaklarım^^...geçen hafta canım kocacımla birlikte süpriz bi minik tatile çıktığım için ortalarda yoktum...umarım özlediniz valkiciği^^...dönüşümde beni acaip mutlu eden çok cici bi süprizle karşılaştım....çok sevgili sycorox beni çizmiş heyooo^^...hem de ne cici çizmiş ihihi...postlarını ve çizimlerini çok beğendiğim, acaba bigün beni de çizer mi diye düşündüğüm çok tatlı bi blogger kendisi...benzer pek de çok özelliğimiz var başta animeseverlik olmak üzre^^...özellikle hello kittyli pozumu çizmesine ve gelin pozuma eklediği elf kulaklarıma bayıldııııım ihihi...beni ne kadar da iyi tanımış bu kadar uzaktan...bu post vesilesiyle kendisine yeniden çooook tişkür ediyorum...ayrıca sycorox'un bloğunu bilmeyenlere şiddetle hemen şuracıktan bi göz atmalarını öneriyorum...mini molam sonrası süper şirin postlarla bu adreste olduğumu hatırlatarak bugünlük bibiliyorum^^





                                                           şirin kalın^^









4 yorum :

Sycorox dedi ki...

çok teşekkür ederim güzel sözlerin için...
hello kitty görünce artık aklıma sen geliyorsun şekerim çizmesem olmazdı :)
sende syco dünyasının elflerindensin artık ^^

Hamide... dedi ki...

ay bu aynı sen kıııızzz :)

gksk dedi ki...

çok cici olmuş

valki dedi ki...

tenkyuuuu ^^