Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: cutie in mardin^^ Red Lollipop

30 Temmuz 2012 Pazartesi

cutie in mardin^^





heleloy minik balkabaklarım^^...biliyorumki meraklardasınız...bu valkicik ne yaptı ne yedi ne içti hali nicedir diye ihihi...çoooook iyiyim ve huzurluyum,don't vori^^...burası gerçekten herkesin gelip görmesi gereken bi yer...ajite etmicem anlatıldığı gibi deil falan diye uzun uzun,kısaca i love mardin so much^^... mottosu ''bloody cute'' olan  birazcık moda birazcık kişisel bi blog yapmaya çalışıyorum bi seneyi aşkın bi süredir...sizi hayatın içinden bişilerle deil, hayata renk katan olmadık şeylerle tanıştırmayı hedeflediğim postlar yapmaya özen gösteriyorum...bundan sonra da bu değişmicek...belki biraz mekanlar belki biraz görseller farklılaşacak...ama emin olun yine hep pozitif, inadına hep renkli olacak...sık sık yuvamda,canım kocacımın yanında yani istanbulda da olucam...bi doğu, bi batı şirinliği ihihi^^...sizinle mardinden paylaştığım bu şahane fotoyu canım kocacım çekti...kadrajına sağlık diyorum...tam da benim burdaki hayatımı anlatıyor sanırım...ama burda uçurtmaları vurmuyorlar merak etmeyin^^


                                                           şirin kalın^^









8 yorum :

Farfalle dedi ki...

Çok hoş bir görsel.Bugün aklımdan geçtin biliyo musun:)?Naptı acaba dedim kendi kendime, tabi bunda benim dün itibariyle sistit olmam ve senin doktor olmanda etkili sanırım:).Keşke bisim aile hekimimiz olsa falan die geçirdim içimden:).Doktora gitmek daha kolay olurdu belki o zaman benim için. Sana kolay gelsin fıstık, iyi ve mutlu olamana çok sewindim.Postlarını bekliycem merakla, yemeklerini falanda paylaş tamam mı:)?Sewgiler...

valki dedi ki...

çok teşekkür ederim farfalleciiim^^...geçmişler olsun sana...yemekler evet şahane...senin için yemek postu geliceeek^^

alice dedi ki...

mardinin güzel olduğunu ben de duymuş ve çok merak etmiştim artık bolca fotoğraf beklerizz :) mutlu olmana da ayrıca çok çok sevindim valkicimm ^^

Hamide... dedi ki...

valkicim faceten görüyorum tabi her gelişmeyi ama tabi buradan görmek ayrı birşey iyi olmana pozitif olmana sevindim bebeğim biraz zor olacaktır eşin ve senin içn ama alışırsınız ve inşallah hayırlısıyla tamamlarsın göreviniş canım we trust you :D

valki dedi ki...

@alice fotolar gelicek tabe azcık acemiliğim geçsin ihihi...çok veri tenkyu^^

@hamide saol şekerciiim valla umduğumdan iyiyim işalla böle devam eder^^

Şirret Şerbet dedi ki...

Topluca bir mardine mi gelsek seni ziyarete:)

♥Unicorn♥ dedi ki...

Ne güzel. Ben de il tercih ederken orayı yazmıştım ilk tercihime. Ama olmadı. Kısmet. Bir gün gidip görmeyi çok istediğim bir yer. Umarım çok güzel geçer günlerin orada ^_^

valki dedi ki...

@şirretşerbet eveeeet negzel oluuuur ihihi^^

@unicorn çok teşekkür ederiiim^^...bekleriz taşın şiir olduğu bu kente^^