Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: girl gone wild^^ Red Lollipop

7 Temmuz 2012 Cumartesi

girl gone wild^^



heleloy minik balkabaklarım^^...istanbul 36 derece...bu sıcakta daha sıcak bi post konusu da olmazdı herhalde ihihi...aylardır gündemimizden düşmeyen sevgili madonna dolaylı olarak konumuz...kendisinin şu fotosunu ve meşhur wonderbrasını görmeyen bilmeyen yoktur herhalde...sizler için araştırdım ve bu über seksi çamaşırın hiç de şaşırtıcı olmayan bi şekilde ünlü iç giyim markası agent provocateur'e ait olduğunu buldum ihihi...bu markanın inanılmaz seksi ve gerçekten pahalı ürünleri var^^


medinin üzerindekine çok benzer olan bu model gerçekten adamı kalpten götürebilecek cinsten ihihi...e tabi böyle de vücut ister o da bi gerçek^^


bu kadın ister fotoşop harikası deyin ister fazla kaslı kesinlikle bi afet-i devran...marcus&mert'in çektiği bütün fotoğrafları muhteşem ötesi ayıldım bayıldım^^


2012 agent provocateur modelleri yine ani ölüm sebebi bence^^...yahu 300 euro verip kim neredeyse çıplak olduğu bu çamaşırları alır bilemiyorum ama hakkaten birer arzu nesnesi oldukları gerçek...güzel bi özel gün hediyesi olarak düşünülebilir bence baylar ihihi...benden söylemesi^^


giyemesem de tam bi korse hastasıyım ben...ve işte bu rüya gibi bi korse gerçekten...agent provocateur'ün böle onlarca korsesi var tahmin ettiğiniz üzre...içimdeki gizli gotik fırlamak için an sayıyor gibi böle güzellikler görünce ihihi^^


                                                           şirin kalın^^












7 yorum :

Sycorox dedi ki...

ah ah o korse harika ya. ama ben gi-ye-mi-yo-rum!
deli gibi diyet yapıyorum ki korse giyebileyim. valla zayıflayayım korselerden başka şey giymiycem :)

Wicked Butik dedi ki...

süperler !!!

Voodoo Baby dedi ki...

Korseee! İnanılmaz güzel ya! >_<

esrates dedi ki...

Ahh nasıl kıskandım ben şimdi Madonna'yı. Evet, benim de favorim korse oldu. Ama önce 40 fırın ekmek YEMEMEM lazım. Zevkli bir post olmuş, teşekkürler:)))

valki dedi ki...

eevvvet korse mütiş..biri alsa ve giyse de görsek canlı canlı ihihi^^

Hamide... dedi ki...

3.fotoyu gören kocamın yorumu: Ahaa sex makinesi :D:D:D:D

valki dedi ki...

ehuehueh hakkaten öle ama çok fena çok^^