Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: nowadays^^ Red Lollipop

13 Temmuz 2012 Cuma

nowadays^^



heleloy minik balkabaklarım^^...istanbul'un delirten sıcaklarında mecburi ev tatilimden bildiriyorum sizlere...aynen yukarda gördüğünüz haldeyim şu an...elimde nane limonlu sodam,hiç üzerimden çıkarmadığım leopar penye elbisem ve parmak arası terliklerimle tv karşısında pinekliyorum^^...fotoyu dün akşam çekmiş olmama rağmen hiçbi detayımın değişmemesi durumun vehametini sizlere anlatıyor sanırım ihihi^^


pazar işi penye leopar elbisem yerine şu asos bikiniyi alıp engin denizlerde kulaç atmayı tabeki tercih ederdim ihihi...alsam mı almasam mı bilemedim...pin-up kesimi çok hoşuma gitti...desenine zaten laf yok ihihi^^

evdeyken insan tabeki online alışveriş sitelerine bakmadan duramıyo malumunuz...ama size aşkolsun bu kadar sevdiğimi biliosunuz tokidokiyi markafonide satışa sunmuşlar hiç haber vermiosunuz valkiciğinize^^...neyseki son gün bu güzelliği kapmayı başardım...ilginçtir benetton ürünleri adı altında satılıyolardı...umarım orjinaldir çünkü fiyatları gerçekten çok uygundu^^


valla sıcak mıcak dinlemiyor loki beyimiz...keyfi gıcır oğluşumun....yeni zevki antep fıstığından sonra taze fındıkla cebelleşmek ihihi...el kadar hayvan nası mutlu ediyor beni nası seviyorum anlatamam ya evimizin neşesi resmen kerata^^


                                                           şirin kalın^^ 














7 yorum :

Şirret Şerbet dedi ki...

Gözlerim aktı Tokidokiyi görünce.. Benetton'un altına koyulur mu yaaaaa!!!! İsyanlar içindeyim... KAOS..YIKIM...KAHIR ..oYFFFF...Cicini güle güle kullan valkicim :)

Farfalle dedi ki...

Cici çantanı güsel günlerde kullan fıstık, bikini çok hoş bence al derim.Limonlu soda en ii içecek bu yaz günlerinde dimi:)?Sewgiler...

A.J.O dedi ki...

İyi tatiller Valki, bende eylüle tez bitirme telaşındayım... yermi değiştirsek :P tatil iyidir eminim o nöbetler vs derken sen evde oturmayı pineklemeyide epey özlemişsindir.. (=

Hamide... dedi ki...

zorunlu morunlu, tatil tatildir anaaam tadını çıkaar camışlar gibi yat dinlen :D bu arada o leopar bikini al!!!

valki dedi ki...

ş.şerbetçiim aynen ben de şok oldum inanamadım ama son anda kaptım ciciyi ihihi bi daha görürsem kesin haber vericem sana dont vori^^...bi de test edeyim bakayım orjinal mi^^

@farfalle çoook tişkürleeer...sanırım alcam evit bikiniyi dayanamayıp ihihi

@ajo valla öle şekercim yaa ama yakında size memleketin diğer bi ucundan seslenicem hepimiz için ilgnç olcak^^

@hamidecimmm alcam pikiniyi evit^^...hakkaten tatil tatil yahu^^

Rainbow Gatherer dedi ki...

tokidoki aslında çok pahalıdır çünkü le sport sac markası için yapılmıs oluyor genelde ama bende anlamadım, gidip bakayım smdi satısı btmediyse :) leopar elbisen cok tatlı ,ev için penye elbiseler kurtarıcı oluyor cnm =)
bikinide guzel ama denemeden almak zor olabilir belki.

valki dedi ki...

@rainbow gatherer az önce geldi canım çantaaam^^...valla orjinal gibi ama aksesuarları falan gayet kaliteli ve netteki görüntüsüne birebir benziyo acaip mutluyum yaaa heyooo^^...bikini azcık daha indirime girsin alabilirim şu an 70 yuro civarı değmez diye düşündüm almadım^^...elbiseee evet çok rahat yarın yine bi uğrucam perşembe pazarına ihihi...yorumun için çok saoool^^