Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: yolcudur valki^^ Red Lollipop

22 Temmuz 2012 Pazar

yolcudur valki^^


 

heleloy minik balkabaklarım^^...uzun zamandır ucundan azcık çıtlatıp net olarak paylaşmadığım hayatımdaki büyük değişikliği bu şirin pazar gününde sizlerle paylaşıyorum nihayet ihihi...bildiğiniz üzre valkiciğiniz tinimini bi doktor(bilmeyenler için aile hekimi uzmanı olduğumu ekliyim ihihi)...3 sene süren ihtisas süreci sonrası uzman doktor olarak mecburi doğu hizmeti yapmak zorunda...ve geçtiğimiz günlerde yeni görev yeri belli oldu...400 gün sürecek bu zorunlu macerası artık mardinde devam edecek...bu çarşamba günü yeni görev yerime doğru uçuşa geçiyorum....tabiki blog yazılarına devam edicem hatta daha da sık yazabileceğimi düşünüyorum...sizin için memleketin diğer ucundan da şirin şeyler bulacağıma emin olun...mardin zaten şahane bi yer...size bol bol anlatıcam ve tanıtıcam^^...eşim istanbulda kalacağı için de sık sık yuvaya dönücem...yeni hayatımda şans dileklerinizi ve pozitif enercili sevgi topakçıklarınızı her dem bekliyorum...beni yalnız bırakmayacağınıza eminim...i like u guys^^


                                                           şirin kalın^^ 










14 yorum :

Junkhead dedi ki...

valkiciiik, hayırlı uğurlu olsun o vakit canıım :) Senin gibi ciciötesi bir doktorları olacağı için çok şanslılar ordaki insancıklar hehehh ;) Muckksss !

uzunincekivircikk dedi ki...

Hayırlı olsun :)))

Farfalle dedi ki...

Hayırlı olsun fıstık. Sayılı gün çabucak geçer, oradakilerin senin gibi doktorlara ihtiyacı var. Şimdiden kolay gelsin, bizi hep haber et burdan tamam mı:)? Merakta kalmayalım:.)Sewgiler...

Nerwen dedi ki...

Pozitif enerjini Türkiye'nin başka yerlerine de yayacaksın demek :) Hayırlı olsun ve kolay gelsin ^^ Hem eşine hem sana :)

A.J.O dedi ki...

Mardinde şipşirin günler geçirmen dileğiyle... eminim güzel hatıralarle geri döneceksin... bu arada eğer ne giydim postları yaparsan eminim süper arka fonlar bulacaksın belki grafitili duvarlar olmaz ama (=

sevgiler, iyi yolculuklar kolaylar gelsin...

Ays

FerahFeza dedi ki...

Valki'cim hayirli olsun,gule gule git ve gel,umarim o 400 gun cupcake tadinda gecip bitiverir,optum ^*^

valki dedi ki...

çok teşekkür ederim hepinizin iyi dileklerineee^^...bakalım neler olcak hep birlikte görücez ben de çok heycanlıyım ihihi

Şirret Şerbet dedi ki...

Son postumda sizin için birşey var bağyan :)
http://sirretserbet.blogspot.com/2012/07/chibi-nereden-gelir-chibi-me-nereye.html

Grace Happy dedi ki...

ınanmıyorum :( gıttın mı cok ozlıcez senı cabuk gecsın 400 gun

undenied dedi ki...

kitaplaşma etkinliğime sizi de beklerim:
http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/2012/07/kitaplasma-etkinligini-baslattm-gitti.html

viola kedi dedi ki...

sevgili valki seni uzun zamandır takip ediyorum. mardin'de bol şans, yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum, sevgiler...

valki dedi ki...

@grace saol canııım hemcecik bitcek hemencecik gelcem emin ol^^

@undenied çok teşekkürler^^

@viola iyi dilekleriniz için çok saolun vakit buldukça postlarıma devam ediceeem^^...beni izleyin anacıııım^^

Euphoric dedi ki...

hayırlı olsun
mardin merkez mi
biz de zonguldakta yapıyoruz ^.^

valki dedi ki...

teşekkür ederiiim ^^...dün saydım tam 121 günüm bitti geriye yaklaşık bi dokuz ayım kaldı^^...mardin'in çok yakın bi ilçesi olan ömerlideyim ama merkezde oturuyorum^^...ben fen lisesini zonguldakta okudum desem...benim için çok özel bi şehirdir...şanslısınız...umarım hepimizin tüm zorunlulukları biran evvel biter^^