Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: batgirl rises^^ Red Lollipop

27 Ağustos 2012 Pazartesi

batgirl rises^^



heleloy minik balkabaklarım^^...istanbuluma veda etmeden bi post daha yapiim dedim...dün gece  kocacımın sözünü verdiii rakı-balık gecemizi nihayet gerçekleştirdik...ben tam bi meze canavarıyım...alkol konusunda ise çok ekonomiim çünkü iki kadehle tamamımdır daha fazlasını içmeme hiç gerek kalmaz ihihi....doğuştan şerbetliyim galba^^


bu siyah bluz benim en sevdiim cicilerimdendir....baya da eski aslında sanırım dört sene falan önce aldığım bişi...özellikle bu fırfırlı arka kısmını çok sevimli buluyorum ve bayılıyorum^^


kombin parçalarımdan tahmin edebileceğiniz üzre ben bi parçaya takılıyorum bi süre ve sürekli onu giyiyorum...yeni favorim zımbalı kotcuğum ihihi...bi de diolarki valki valki topuk ister bu kombinler...biliyorum ben de farkındayım ama inanın azap çekiyorum topuklularla...çünkü hep tabanvay geziyoruz ve hakkaten deli yürüyoruz biz kocacımla arabamız da olmadığı için...bazen işte şov amaçlı giyiyorum topukluları, fotoları çekiyorum sonra babetleri geçiriyorum ayağıma ne yalan söliim...ama günlük kombinlerinde topuklu kullanıp gece-gündüz özellikle istanbul kaldırımlarında onlarla gezebilen bloggerlara bravo diyorum ne diim^^...yarasa kolyem ise çok sevgili rengarengoshop'un sahibesi deniz'in el emeği şahaserlerinden...rengarengoshoptan aldığım bisürü şahane şey var ama bi türlü sıra gelmiyo kombinlemeye...hele özel tasarım bi doum günü tacım var ki inanılmaz cici...onunla özel bi kombin planlıyorum...aylardır bi türlü gerçekleştiremedim ama mutlaka yapıcam bekleyin derim^^

bluz: mango
studded skinny jeans: zara trf(yeni sezon)
babet: oysho
çanta: bershka(yeni sezon)
yarasa kolye: rengarengoshop


                                                           şirin kalın^^










5 yorum :

A.J.O dedi ki...

Bence çok cicik olmuşsun (= ayrıca o fırfırlı üstü bende çok sevdim sanada çok yakıştırdım... Ehem ehem topuk dedik ama merak etme bende günlük hayatımda çok topuk kullanmıyorum zaten o kadar sağlıklı değil uzunnn uzun giymek dimi (= sürekli öyle gezenlere bende şaşırıyorum bravo diyorum ama topuklu ne kadar güzelse o kadar can yakıcı oluyor orası kesin... o tacı bende acayip merak ettim şimdi o konbini hemen bekliyoruz...

valki dedi ki...

çok tişkürleeer...valla sen de olmasan hiç yorum yapanım yok ayşegülcüm üühühü^^...taçlı kombin için istanbula dönmem gerek ama tütü etek falan diim ipucu veriim sana ihihi über şirin olcak umarım^^

Sycorox dedi ki...

yarasa kolyene bayılıyorum ya, bende yapmak istiyorum ama rengarenkshopa ayıp olur diye yapmıyorum :)

Hamide... dedi ki...

canım ya özlemişiz seni mardinde herşey yolundadır umarım. sanki eskisi gibi canlı canlı gülmüyorsun bir terslik mi var :( inşallah yoktur... neyse topuklu konusunda aynı kafadanız tabanvay olunca ulaşım şekli topuklu hayal oluyor...

evrim erkan dedi ki...

slmlar, sitene bir basın ilanı reklamı için görsel araştırması yaparken giriverdim. tamam hakkını vermeden olmaz ok beni bu yoruma iten saçların oldu,bluz'da çok rahat ve dinlendirici iyi hissettiriyor insanı siyah olması cool ve gözlerinin soğuk iklimi ile korkutucu olduğu kadar derin bir gizem yaratmış gri kod ise anlamsız geldi bilmiyorum tüm odak kıyafetlerinden çok yüzünde zaten kolyeni çıkar asla kabul edemem:) komik soğuk ve vahşi duruşunla o komik yarasa ile anlamsızlıklar yaratmışsın...babetler ise hep sevmişimdir sempatik doğal rahat bir kadının ayaklarını daima bir şeker bi sunar. saçın gülüşün muhteşem vazgeçilmez vs...özgürlük tanımadığın insanlara merhaba demektir. özgürlük...