Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: summer leo^^ Red Lollipop

22 Ağustos 2012 Çarşamba

summer leo^^



uzun bi aradan sonra heleloy minik balkabaklarım^^...biliyorum özlettim ihihi...ama yeni bi kentte yeni bi hayat kurmak hakkaten pek bi zormuş...istanbula yuvacığıma döner dönmez hemencecik sizlere bi post hazırladım...leoparı herhalde nur yerlitaş kadar seviyorum ben ihihi...yaz kış farketmiyor benim için^^


gördüğünüz gibi saçlarım ilk kez toplu ve yüzümde sıfıra yakın bi makyaj var...çünkü ilk kez saçımı kestirecek vakit ve kuaför bulamadım ihihi...bi de mardin öle sıcakki böle toplamak çok daha rahat^^...makyajsız gezmeye de baya alıştım sanırım^^


zımbalı bişi gördümü dayanamıyorum malumunuz...bu skinny pantalonu zarada görür görmez aşık oldum ve hemen sepete attım...umarım indirimde yarı fiyatına düşüp beni üzmez...gerçi düşerse siyahını da alıcam ihihi^^

     
 
bu da cici leopar papiklerime ve pantulcuğumun zımbalarına yakından bi bakış...papiklerim pek rahat...ama galiba eylülü beklesem iyi olacak giymek için,bugünkü sıcakta yanlış bi seçim oldu^^

leo bluz: zara trf (eski sezon)
skinny jeans: zara trf(yeni sezon)
leo papikler: zara trf (yeni sezon)
studded çanta: bershka(yeni sezon)
leo sunnies: mango


                                                           şirin kalın^^
                  






6 yorum :

Junkhead dedi ki...

Ayy o kotu ben de çok beğenmiştim Zaradaa :D Ama sürüyle kotum var diye bir de fiyat biraz fazla diye almamıştım. Siyahı süperdiii :( Güle güle giy sen de canımcıım !

Grace Happy dedi ki...

ay yerım senı ozlettın kendını umarım hersey ıstegıne gore gerceklesmıstr canım ...buarada cat eye na bayıldım

Hamide... dedi ki...

valkim yaaa özledik hakkaten inşallah keyfin yerindedir mutlusundur oralarda... çok cicisin yine bebiş ayakkabı ve kotunu çok sevdim ben de alabilirim belki :p

valki dedi ki...

ben de sizi çoook özlediiim^^...çok teşekkürleeer^^

A.J.O dedi ki...

Valki hakkaten bakıp bakıp durdum bloguna ama yazmadın, sözünü tutamadın sanırım (= Bence kesinlikle sana açık saççççç... zaten saçları toplamaya oldum olası gıcığım (= ehehe kotunu bende beğendim ama bir tık topuk lazım ona hihihi

valki dedi ki...

zaten hemen kestirdim dayanamadım canım saçları toplamaya ihihih...topuk evet ah topuk çok haklısın ama işte...araba alırsam olabiler ihihi^^