Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: WW^^ Red Lollipop

12 Eylül 2012 Çarşamba

WW^^





heleloy minik balkabaklarım^^...yine sesim soluğum çıkmıyor dimi bi süredir...hala alışamadım sanırım uzak diyarlarda olmaya...tadım tuzum biraz orta...neyseki çok yakında yuvamdayım...ve ben de herkes gibi bi winter wishlist'i yaptım...yuvaya dönünce almak istediğim bi sürü şey var...ama sanırım ilk olarak bu topshop paltoyu kesinlikle alıcam...bunun azcık daha military stili olanından var benim...hatırlarsanız geçen seneki kış postlarımın yüzde sekseninde vardı kendisi ihihi...e o biraz eskidi iki kıştır giyiyorum sonuçta...yani bu cicişi alabilirim artık bence^^



yine topshop'un güzelliklerinden biri...dark knight sonrası deil ezelden beri yarasacıdır valki kişisi^^...bunu da sölemeden geçemedim ihihi^^



ah jeffrey vah jeffrey :/...bunları mardinde giyemeyebilirim...800 lira olmasına hiç değinmiyorum...ama işte aşk yani...her zaman mantıklı olmuyor ihihi^^



bi kaç da sonbaharlık çerez parça beğendim...bu zara trf t-shirt'ün fikrine bayıldım...matruşka içi iskelet çok cici olmuş...kesinlikle alıcam^^



diceksiniz ki amaaan valki sende mi^^...valla napiim beğeniyorum işte...klasik bi parça sonuçta...little black dress gibi bişi oldu studded siyah stiletto...kararsızım ama alabilitem var ne yalan söliim evit...ha giyebilitem konusu hala meçhul gerçi ihihi^^



ha bakın bunu kesin giyerim...o vakit listede ön sıralara taşısam iyi olur dimi ihihi^^...o arkasındaki zımba detayı ile kalbimi onikiden vurdu zaten  kerata^^...şimdilik bu kadar gibi ama yakından bi sezonla koklaştığımda fikirler değişebilir gelişebilir falan falan^^


                                                            şirin kalın^^










12 yorum :

Hamide... dedi ki...

inşallah en kısa zamanda alırsın canım istediklerini... ben hiç list falan yapmıyım yaptıklarımın hiçbiri olmuyo yaff :((

valki dedi ki...

saol canııım hepsi olmasa da bikaçını alırım umarım^^...öle karamsar konuşma amaaa olur ki nie olmasıııın^^

Sycorox dedi ki...

bizim Ankarada Top Shop yok ya, kazaktan elim mahkum anneme ördürtücem :)

hepiciği süper parçalar ama

valki dedi ki...

aaa nası ankarada topshop olmaz yaa çok şaşırdım dorusu :/...annen örüosa süper valla daha ne modeller yapar sana zombili filan^^

Junkhead dedi ki...

Yaaaaa palto ve botlara öldüm ben deeee :( Topshop İzmir'de de yok yaaa,eskiden vardı sonra kapandı :/

dream dedi ki...

palto çok güzel;)

valki dedi ki...

ihihi evit palto süper...iki elim kanda olsa alacağım tek parça bu listedeki kesinlikle^^...umarım ben istanbula varmadan bitmez :/

gülümse dedi ki...

Owwwwww paltoya bayildim

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Paltoya bende aşık oldum ve hemen cevahirdeki topshop mağazasına gittim,ama maalesef oraya gelmemişti.Şimdiki hedefim caddedeki topshop,belki vardır orda..Bilgine...
Nafia.

Rainbow Gatherer dedi ki...

hepsi çok tatlı :) umarım alırsın. senin çok seveceğin 2 tane tişört var şuanda bershka 'da satılıyor 19.90 tl hemde. corpse bride daki kucuk denizci cocuklar var bilirmisin onlara benzer iskelet cocuklu tişörtler, biri kız diğeri erkek :) bende alırım belki. bir göz atmalısın :)buarada hayırlı olsun yeni görev yerin, bence çok değişik ve görülmesi/yaşanması gereken bir şehire gitmişsin, tadını çıkar bu sürenin :)

Grace Happy dedi ki...

ılk ıkısı sana mukemmel gıder:)

valki dedi ki...

henüz topshopa gidemedim yarın işalla ihihi...matruşkalı ciciyi aldım listeden bir eksildi^^...ne tatlı yorumlar bırakmışsınız ben burada yokken çok saoluuuun^^