Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: alışveriş günlükleri vol.1^^ Red Lollipop

13 Ekim 2012 Cumartesi

alışveriş günlükleri vol.1^^




heleloy minik balkabaklarım^^...düşündüm ki böle bi günlük serisi yapiim ve aldıım cicileri sizinle sıcağı sıcağına paylaşiim...bu düşümcemde instagramın da etkisi büyük tabe...çünkü bildiğiniz gibi benim fotolarımı canım kocacım çekio çoğunlukla...onsuz resmen yarım bi bloggerım ihihi...onun yokluğunda instagramla daha şekilli şemalli şeyler ortaya çıkabildiğini geç de olsa keşfettiğim için ben de ne alsa ne yese çekenler kulübünün bi üyesi oluverdim^^...şimdi bazen bunu garip ve gereksiz bulduum oluor olmuor deil ama şu açıdan bakınca da bayılıyorum...o açı şöle ki; o ya da bu şekilde takipçisi olduğum insanların almaya, yemeye, gezmeye değer bulduğu şeyleri görmek çok ama çok hoşuma gidiyor...tüketim çılgınlığı ve görgüsüzlük mevzusuna ise şimdi hiç girmesek minik balkabaklarım ha olmaz mı^^

      
öhöm neyse bu uzun girizgah sonrası gelelim mardindeyken yaptığım alışverişlerimde neler aldığıma...ilk görseldeki bu şirine  benim hastası olduum kokeshi bebek desenli bi pijama...alt kısmı net çıkmasada sakura ve yelpaze desenlerinin olduğu yumuşacık bi penye olduunu söleyebilirim...peki nerden aldım...lcw^^...normalde nedense hiç girmediğim hatta vitrinine bakmadıım lcw mardinde resmen gitmeden duramadığım bi mağza oldu...önyargılı olmamak, her markaya bi şans vermek lazımmış demekki...ayrıca hakkaten çok ucuz...bu picamaları takım halinde sadece 26 liraya aldım ki^^


yine aynı şekilde ole markası dışında pek içimi açmayan kotondan da bu iki kolyeyi aldım...hem de üçer liraya ihihi...ekonomik alışveriş diye işte buna derim ben^^


bu tatlı şeye watsonsta kasa kuyruğunda aşık oldum ihihi...bavuluma takıp uçaklarda heba olmasına kalbim dayanmayabilir dorusu o kadar sevdim ki...ve ayrıca mardinde watsons şükürler olsun ki var^^


                                                            şirin kalın^^









9 yorum :

Güngör dedi ki...

Hepsi şahaneymiş valki, bayıldım! Güle güle kullan;))

valki dedi ki...

çok teşekkür ederim canııım^^...küçük şeylerle mutlu olmaya bayılıorum hele ki gurbetteyken...siz de beğenince daha da bi mutlu oluorum tabe ihihi^^

Hamide... dedi ki...

güle güle kullan valkim, instagramdan like ettiydik zati burdan da yorum yapam :)

valki dedi ki...

@tenkuuu hamideciiim^^...valla sosyal medya maymunu olmuşam dört bi koldan paylaşıorum ne var ne yok eheuhueh^^

Rei dedi ki...

Pijamaya bayıldım!! İlk fırsatta Lcw'ye gidicem, umarım ben de bulurum >_< Yeni cicilerini güle güle kullan bu arada^^

alice dedi ki...

pijama çok ciciiii! :) güle güle giy ;)

valki dedi ki...

@rei tenkuuu umarım bulursuuun eski sezondan kalma bi üründü yanılmıosam :/

@alice ihihi tişkürleer bence de über ciciiii^^

Grace Happy dedi ki...

efenım nasıl da kendıne benzer hem guzel hem yaratıcı seyler bulmayı basarıyorsun bılemyıcegım ama cok ıyı yaptıgın kesın :)

valki dedi ki...

@grace ihihi çok teşekkür ederim piyenses^^