Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: scary cuties^^ Red Lollipop

28 Ekim 2012 Pazar

scary cuties^^





heleloy minik balkabaklarım^^...valla nerdeyse milli bayram olarak kutlansın die ilan bastırma seviyesine geldi ben de bu cadılar bayramı sevgisi ihihi...ba-yı-lı-yo-rum^^...halovinle ilgili herşey bana acaip şirin gelio...yine bi sürü cici şey buldum...hem de çoğu diy proce^^


sırf şu görüntü için kız çocuk doğurabilirim her an ihihi...aşık oldum resmen...esasen bunlar yüzükmüş ama bu şekilde saç tokası halinde diy proce yapmışlar...süperella olmuş bence^^


işte beni benden alan bi proce daha...balkabağı şeklinde elma şekeri...çok yaratıcı ve sunumu süper şirin^^...belki yapmak istersiniz diip linkini de iliştiriveriyorum şuracığa^^


annenizin çeyiz sandığınıza zorla iliştirdiği dantelleri değerlendirmenin en alternatif ve en cici yolu bence bu olsa gerek ihihi^^


ponpondan balkabağı!....sizce de inanılmaz şirin diil mi ihihi...bunlarda bi sürü yapıp şahane halovin süsleri yapılabilir^^



keçeciler iş başına...keçeden yapılmış bu sugar skull halovin süslemeleri muhteşeeeem olmuş tek kelimeyle^^...şahane broş da olur bunlardan benden sölemesi^^


plastik vampir dişlerinden peçetelik...bulursam kesinlikle kaçırmıcam bu dişleri...çok ama çok beendim ki^^


 şirin kalın^^








6 yorum :

Hamide... dedi ki...

ayyyy çok ciciş bunlar çok sevdiiimmmm :D

nevrotik dedi ki...

çok tatlı buunlaaarr^^ kızın saçındaki yarasa yüzüğe bayıldımmm!o.O

valki dedi ki...

@hamide di mi?...ben de çoook sevdim hepsini ihihi^^

@nevrotik o kızın saçındaki herşeye ve her haline bayıldım ben de^^

Sycorox dedi ki...

ya vampir dişleri süper gerçekten benim temaya pek uygun da bulamadım ben, yine bakınacağım yarın.

hepsi çok süper Halloween geçince büyük boşluğa düşeceğiz :/

valki dedi ki...

evit aynen boşluğa düştüm valla^^

eloss dedi ki...

aa dişler çok yaratıcı bulursam aklımda olsun o zaman ihihihi :D