Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: sugar skull valki^^ Red Lollipop

23 Ekim 2012 Salı

sugar skull valki^^



heleloy minik balkabaklarım^^...cadılar bayramını ve ritüellerini çok şirin bulduumu pek çok postla sizlerle paylaşmıştım...geçen sene kabak oyma işine girişmiş ancak kabağım geç kalınca başaramamıştım...bu sene de geç kalmamak için biraz fazla erken davrandım sanırım ihihi... mardindeki ilk ve tek cadılar bayramı partisini çok sevdiim canım arkideşlerimle birlikte bu pazar günü yaptık^^...çok ama çok eğlendik...hepimiz sugar skull face makyajı ile birer tatlı cadıya döndük...bu makyajı daha önce çok sevgili hesionkanın yaptığını görmüş ve inanılmaz beğenmiştim...biz el yordamı ile  elimizdeki makyaj malzemelerini kullanarak bişiler yapmaya çalıştık...hesionkanınki kadar cici olmasa da yine de çok eğlenceli ifadeler elde ettiğimizi sölemem lazım...birbirimize gülmekten az kalsın ölüler gününe yaraşır bi şekilde ölüoduk ihihi^^


ben çok beyaz tenli olduum için bütün gece yeterince beyazlatmadı beni bu pudra diip sölendim durdum ihihi...hakkaten de çok beyaz olmamışım sanki yahu^^...kafamızdaki gül taçları bulmak için bütün mardini gezdiimizi de belirtmeden geçemicem...böle bi azim yok yani^^...bi dahaki cadılar bayramında başka bi şirinlikle görüşmek üzre minik balkabaklarım^^




                                                            şirin kalın^^












6 yorum :

Sycorox dedi ki...

nasıl tatlısınız ya, bundan bende yapmak istiyordum ama bu seneki konseptime ters, en iyisimi vampir vampir dolanayım ben ^^

çok güzelsiniz ya, bayıldım.

Karadut dedi ki...

Yaa çok şirin olmuşsunuz ama...Halloweenin mantığı korkunç görünerek kötü ruhları kaçırmak değil mi yeaa; sizi görenler 'yanaktan bi çimdik alayım' der valla=))
Bu arada işin en keyifli kısmı hazırlık di mi? Beni o tarafı çekiyor en çok, alabildiğine yaratıcı olabilmek..

Hamide... dedi ki...

delisin çılgın kız, mardin mardin olalı senin gibi doktur görmedi kııızzz :D

What's Next dedi ki...

drop dead cute olmuşsunuz valla *.* taa oralarda bile geleneklerini ihmal etmediğin için kocaman bir tebrik, halloween kutlamak için böyle azim görmedim :)

valki dedi ki...

ihihi tüm şirin yorumlarınıza çok tişekkürleeer^^...napalım buracıklarda kendimizi evde hissetmek için bişicikler yapıoruz...bana her türlü şey bahane galiba şirinlik üretmek için ihihi^^

bilge er dedi ki...

Ehehe süper olmuş yaa bayıldım ! Heryerde eğlenmeyi bilmeli insan ^-^