Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: alışveriş günlükleri vol.2^^ Red Lollipop

5 Kasım 2012 Pazartesi

alışveriş günlükleri vol.2^^



heleloy minik balkabaklarım^^...yine bi alışveriş günümde sizlerle birlikteyim...kaçıp canım evime geldiğim aralarda mutlaka palladiuma uğruyorum...bundan daha önce bahsettim mi bilmiorum ama benim anadolu yakasında en sevdiğim avm palladium...hem sevdiğim tüm markalar var hem de oldukça ferah bi alışveriş mekanı bence...evit neler aldııma gelince; aslında başka şeyler de aldım ama bu postumda kiticikli ganimetleri paylaşmak istedim ihihi^^


ta taaaa...bu bi kulaklıklı saç bandı^^...önce ben de anlamadım sonradan olayı çözdüm tabe...kendilerini şaşırtıcı bi şekilde toyzshoptan aldıımı belirteyim...hatta şöle de komik bi olay yaşadım...3 ve 5 yaşındaki torunlarına bunlardan bakan bi teyze bana kulaklarını acıtıyor mu evladım diye sordu ben denerken ihihi...ben de yok teyzecim çok yumuşak dedim ve aramızda hiç büyümeyen çocuklar var diye kikirdedim...teyze de ben de alıcam kendime nerdeyse vallahi çok güzel dedi...bu da böle bi anımdı =^.^=


tam bi çorap, patik ve terlik delisiyim ben evet^^...yine dayanamadım ve bu cicişleri aldım ihihi...ama gerçekten çok uygun fiyata c&a'da buldum...üstelik sanrio lisanslı ürün...kaçmazdı ki =^.^=


                                                           şirin kalın^^













4 yorum :

uzunincekivircikk dedi ki...

Ben de Hello Kitty hastası oldum çıktım. Hepsi çok güzel güle güle kullan :)

Hamide... dedi ki...

terliklerden ben de alcaaammmm :))

Sycorox dedi ki...

nerede Helo Kiti görsem akılıma geliyorsun eheheh çok güzelmiş bu kulaklık ama ^^

valki dedi ki...

@uzunince helokiti sevgisi salgın gibi bişi zaten ihihi^^

@hamide al tabi canımcııım her numarası bolca vardı^^

@sycorox evit bi bütünleştik kendisi ile keşke sanrio bana sponsor olsa ihihi=^.^=