Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: cross&stitch^^ Red Lollipop

30 Kasım 2012 Cuma

cross&stitch^^




heleloy minik balkabaklarım^^...valkicik yepyeni şipşirin bi uğraşla karşınızda...çarpı işi,kanaviçe ya da ecnebice cross stich dedikleri hadise...tam bi kış eğlencesi...boş zamanları değerlendirmek için birebir ihihi^^...üstelik çok da kolay herkesin yapabileceği bişey...desen seçenekleri sınırsız ve nette her zevke hitap eden şeyler bulmak mümkün^^


malzemeleri canım annecim tee istanbuldan kargo ile yolladı...tahta kasnak,etamin kumaşı,renk renk iplikler,kanaviçe iğnesi ve makas işte hepsi bu^^...yapacağımız deseni karelere bölünmüş şekilde olması gerekiyor...her türlü şekil kareli kağıda aktarılarak yapılabilir bence^^


ben ilk olarak bu şirin matruşkalardan yapmaya karar verdim...dün başlamama rağmen ancak kafasını bitirebildiğimi de eklemek isterim...baya oyalayıcı bi uğraşmış ihihi...bu bebecikleri yapıp sonra dikip içlerini pamukla doldurmayı planlıyorum...bakalım becerebilcek miyim ihihi^^

edit büdüt: bakınız matruşkamı bitirdim ve hemencecik postumu editledim^^...umarım beğenmişsinizdir ben acaip sevdim^^




                                                              şirin kalın^^












11 yorum :

esrates dedi ki...

Ben de çok severim çarpı işini. Bir de yaratıcılıkta da sınır tanımıyor. Bir de duvarlara kasnakları asıyorlar ya havalı havalı , bayılıyorum. Sana kolay gelsin, şu cupcake motifine canım çekti, yapıvereyim yaw :)

Milex dedi ki...

pretty amazing if you ask me

Hamide... dedi ki...

annişime sipariş verdim eskişehirden malzemeleri getirticiiim veee ben de başlayacağım bu işe :D

Rainbow Gatherer dedi ki...

Bende çok severim, bir ara durmadan yapardım yastıklar, örtüler vs :) ama şimdi hem vakitsizlikten, hem sabırsızlıktan hemde gzölerimi yormamak adına yapamıyorum.

valki dedi ki...

@esrates cupcake ben de kesin yapıcam^^...sennkini de merak ederim amaa ihihi^^

@milex thank you so much^^

@hamide süperellaaa desen alışverişi yapabiliriz şahane oluuur ihihi^^

@rainbow evet göz konusunda haklısın bakalım ben ne zaman pes ediciim ama çooook eğlenceliii^^

Merve dedi ki...

inanırmısın benim de iki tane yuvarlak kanaviçem kasnağım var bir türlü desen bulup yapma fırsatım olmadı.. cupcake hastası biri olarak nasıl düşünemedim ben bunu :) evet cupcake yapacağımmm

valki dedi ki...

@merve valla ben de gurbet ellerde zaman geçsin die işte sardim bi bakalım^^

beijaa vintage dedi ki...

ne tatlı olmuş öyleee :)

valki dedi ki...

@beijaa tenk yuuuu ^^

Hamide... dedi ki...

fotoları çaldım şekerim, ben de bu akşam başlamayı düşünüyorum karar veremedim hala hangisini yapacağıma. love joy peace iyi gibi ama bakalım :D

A.J.O dedi ki...

Ayy yerim senin matruşkanı, örenkelerinde çoook daha güzel olmuş :)