Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: hello kitty cookies =^.^= Red Lollipop

7 Kasım 2012 Çarşamba

hello kitty cookies =^.^=



heleloy minik balkabaklarım^^...nihayet sonunda yapmayı başardığım helokiti kurbielerim ve ben size melaba dioruz ihihi...kaç ay oldu hatırlamıyorum sevgili kocacım bana süpriz yapıp kiticikli kurbie kalıpları almıştı...ben deli gibin sevinmiş ancak bi yandan da hiç kurbie yapamadığımı hatırlayıp napsamki die düşünmeye başlamıştım...ve aylar sonra dün bu düşüncelerimi bi kenara bırakıp hadi bi deniyeyim didim...tabikiii ufacık bi yardım aldıımı da itiraf etmeliyim^^


evet hepiniz çılgınca tarif bekliosunuz dimi ihihi...işe önce küçük yardımımdan bahsederek başliim...eğer benim gibi kurabie hamuru tutturmakta zorlanıosanız acaip kolay bi yol keşfettim...dr.oetker kurabiye unu ihihi...hem tatlısı hem de tuzlusu var...tabeki ben tatlı olanını seçtim^^...kendisi kesinlikle favori ürünlerim arasına girdi...üstelik de 3 lira...içine sadece yumurta ve yarım paket margarin ekleyip yoğuruyosunuz...böle çabuk dağılan bi hamur oluyo...ben margarin kokusunu bastırması için portakal ve limon kabuğu rendesi de koydum...isterseniz kakao,tarçın, üzüm ne isterseniz ekleyebilirsiniz içine...elde ettiğiniz hamurdan küçük bezeler yapıp merdane ile 1-2 cm kalınlıkta açıp sonra kalıplarla şekillendirirek kurbielerimizi elde ediyoruz...tercihen önceden ısıtılmış fırında 180 derecede 20 dk pişiriyoruz ve en şirininden kurabielerimizi afiyetle yiyoruz ihihi^^


    

      
işte bunlar da bu şipşirin kurbieleri yapmamı sağlayan o meşhur kalıpçıklar^^...önce kesip sonra damgalıyoruz ihihi...yapması gerçekten çok ama çoook keyifli...valkicim bunları nerden alırız peki derseniz  kocacım  gittigidiyor.com'dan aldığını söledi...ayrıca dr.gugıla hello kitty cookie cutter yazarsanız pek çok seçenek çıkıo karşınıza...afiet bal şeker olsun minik balkabaklarım^^


 şirin kalın^^
   








3 yorum :

Sycorox dedi ki...

bunlara bayıldım ya, ellerine sağlık.

bende kuru kafalı kalıplar istiyorum, araştırma aşamasındayım :)

Hamide... dedi ki...

çok tatlılar eminim çok çok tatlıdırlaaar :)

valki dedi ki...

@sycorox kesin bulmalı ve yapmalısın süper olur kurukafalııı^^

@hamide içimden bi ses bi gün sana da yaparım dior sanki ihihi^^