Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: kitty got boots =^.^= Red Lollipop

12 Kasım 2012 Pazartesi

kitty got boots =^.^=




heleloy minik balkabaklarım^^...benim de artık bi çift foşur foşur yağmur çizmem var heyooo...ben malesef bot konusunda çok seçiciyim...o kadar ki başka bişey beğenemediim için 5 senedir aynı o.x.s postalları giyiyorum sanırım ihihi...düz tabanlı uzun çizmeler beni iyice hobbitleştirirken topuklu bootieler çok rahatsız ve çoğu zaman tarzıma uymuyor...postal çok seviorum ama o da hep maskülen bi hava katıyor kostümlere ve etekle duruşunu çok beğenmiyorum...velhasıl kelam benim  bot sorunum var evet...yağmur botlarını ne zamandır acaba olur mu bu sefer sever miyim dierek aklımdan geçiriodum ki çok süpriz bi şekilde bu cicileri buldum ve aldım...sanırım sevdim de ihihi...bi kere leopar desenli artı çok rahat...ama hala bodur gösterme handikapı var...tayt altı ugg stayla olmamak için genelde etekle kombinlerim sanırım^^


ben leopar seviyorum dememe sanırım gerek yok artık ihihi...hello kittyden sonra diğer stigmatam  leopar deseni oldu galiba... içimde bi banu alkan varmış da haberim yokmuş  ihihi^^


işte bu leopar sevgisi beni tee mardin de bile yalnız bırakmıyor...neon pempik detayları olan yumuşacık kazağımı mardinde  no name bi mağzadan yine süpriz bi şekilde aldım...esasen keşke alt tonu beyaz olmasaymış fazla patlıyor ama yine de sevdim^^


veee kombinellamın bence botlardan sonraki yıldızı kedicik çantam^^...nasıl da kucaklamışım ama dimi ihihi...geçen sene tam kış biterken ebayden fox bag ile birlikte acaip beğenip almıştım ve hiç kullanamamıştım...kısaca sezonu açtı kiticik =^.^=


kazak: from a local shop@mardin^^
etek: zara trf
leopar çorap: colins (garip ama gerçek^^)
yağmur botları: from a local shop @taksim^^
kedicik çanta: ebay
şeffaf kalpli şemsiye: gümüşsuyunda bi amcadan^^


                                                          şirin kalın^^












4 yorum :

SvGLove dedi ki...

Bu kadar cok leopar kullanip boylesi sirin olundugunu da hiiic gormemistim! Kazaga hiic laf yok, sahane kendisi!
Botlarla etek boyu secimin tam uyumlu, bodurluk soz konusu bile degil.
Semsiye <3<3<3

Life By BambinosS dedi ki...

Çok şirin gözüküyorsun, kazağına bayıldım!

Hamide... dedi ki...

şirine valkimiz yine kittylerle leoparla bizi bizden aldın yahu :D

valki dedi ki...

@svglove hiii çok tatlısın teşekkür ederiiim ihihi^^

@life by bambinos tenk yuu^^

@hamide ay ay ay hamideciiimm <3 <3 <3