Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: knit is cute vol.2^^ Red Lollipop

25 Kasım 2012 Pazar

knit is cute vol.2^^



heleloy minik balkabaklarım^^...tam bi kışsever olan bendeniz hala kışın mardine uğramamasına üzülürken karşılaştığım bu über cici kazakları görüp ayılıp bayılınca sizinle de paylaşmak istedim...kazaklar forever 21'in hello kitty forever 2012 kapsül koleksiyonundan...tabiki türkiyede satılmıyor...ama ben önümüzdeki ay amsterdama gittiğimde kendilerini bulmayı ümit ederek ve iç çekerek gururla sizlere sunuyorum ihihi^^









öl öl diril daha neler neler var koleksiyonda...ben sadece fikir edinmeniz için kazakları seçtim...tüm cicileri merak edenler için işte link^^

                                                           şirin kalın^^












8 yorum :

What's Next dedi ki...

bu koleksiyonu görüp çok çok kıskandım zaten forever 21'lı milletleri! 3-4 ve 5. fotoğraflardaki kazakların benim olmayacaklarını bilmek beni depresyonlardan depresyonlara sürükleyecek adeta.. -.-

valki dedi ki...

beni de delirtti valla ihihi...hop oturup hop kalktım...işalla bulucam ama amsterdamda ümitliyim^^

Hamide... dedi ki...

iiiiyyyyy çok güzeller hakkaten inşallah bulursun da alırsın şekerim :D

valki dedi ki...

ihihi secret yapalım ve ben bu cicişleri bulayııım...duaar pozitif enerciler filan heyooo^^

write to me often dedi ki...

Buradan yetkililere sesleniyorum!!! En sondaki siyah kazağı bulup getiren olmazsa, çocuğumu kesicem!!! Çocuğum yok, o yüzden kedilerimi de kesebilirim. Sonra vay satanikti, yok kedi kanı içtiler filan denmesin. Kazak için yapıcam

valki dedi ki...

kesmeeee durrr ben bi bakıp gelicem işte hepimiz için
ihihi^^

Rainbow Gatherer dedi ki...

ay hepsi çok cici özellikle siyah kedili coco cat sanırım onun adı :D
ben forever 21 'e londra 'da gittim geçen hafta ama bu koleksiyon yoktu henüz orada, uamrım bulursun böle ciciler amsterdam'da =)

valki dedi ki...

choco cat ebit ihihi onu ben de çok seviorum^^...sadece japonyada çıkmış olabileceğinden korkuorum bu koleksionun :/