Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: nekomimi =^.^= Red Lollipop

2 Kasım 2012 Cuma

nekomimi =^.^=


heleloy minik balkabaklarım^^...winter is coming die die nihayet kışı getirdik getiricez...ki ben tam bi kış insanıyımdır çoğu kişi buna şaşırsa da ihihi...nur yerlitaştan sonra leoparı en çok seven ikinci insan olmam da diğer bi şaşırtıcı konu tabi^^...kedicikleri çok sevmemle alakalı bi durum sanırım ihihi...bu iki şirinliği birleştiren şahane ciciler buldum buluşturdum sizler için...hadi hepimiz kulaklanalım bu kış^^


 
şundan alır giyerim ben arkadaş...şeker pempesi olana vuruldum öldüm bittim ben ama çinden gelir mi gelmez mi bilemedim...hala düşünme aşamasındayım her an benim olabilirsin şirin şey^^


hem içindeki elbiseye hem de yumuşacık gözüken bu ayıcığa bayıldım...içinde dayanamaz sürekli uyuklarımki bunun ben...pattaniye stayla ihihi^^...önünüzden şunu giyip işe giden biri geçse hayat daha güzel gelmez mi o gün gözünüze ya^^




kızı ne kadar beğenmediysem üzerindekini bi o kadar sevdim ihihi...canafar kedicik çok ama çok şirin ...niye daha cici bi model bulmamışlar ki sanki hıh^^


pandacıksız olmazdı tabeki...ya neden ama neden böle şirinlikler türkiyede yok...ya da var da benim mi haberim yok...duyan bilen gören olursa valla sölemezse darılırım ha sölemedi demeyin^^


bu da benim yarı kedi yarı davşan halim ihihi...yine vazgeçilmezim olcak canım leopar paltocuum bu kış...iki de kulak eklesem mi acaba diy proce babında ihihi^^

ps: nekomimi means cat ears =^.^= (special thanks to serrose^^)


                                                            şirin kalın^^











9 yorum :

Sycorox dedi ki...

benimde kulaklı bir şapka dikme procem var eheh, çok şirinler yahu ^^

valki dedi ki...

aaa kesinlikle yapmalısın biz de öğrenmeliyiiiz ihihi^^

Sergul Kato dedi ki...

neko kedi mimi kulak demek :)
yani sanirim kedi kulagi olacak dogrusu :)

valki dedi ki...

hiii ben wikipedia yüzünden öle yazmıştım ihihi^^...hemmen düzeltiorum çok teşekkür ederiiim^^

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Valkicim sana da leopar yakışıyor şimdi :)Ama o kulaklı mont beni benden aldı doğrusu.İşe giderken,alışverişte vs görsem böyle birini gerçekten de günüm güzel geçer :)

Gül dedi ki...

Mor svit cok sekermis hakkaten :-)

Rainbow Gatherer dedi ki...

hepsi çok tatlı,ben bunları bebeklerde çok begeniyorum kucuk sevimli hayvanlar gibi oluyorlar ozellikle emeklerlerken :)

SvGLove dedi ki...

Valki'cim ben de bayiliyorum bunlara. Hatta kedicik olmasa da, su ayicigi almayi dusunuyorum: http://www.oasap.com/coats-jackets/22265-lovely-bear-faux-fur-coat.html?fuid=2185

:))

valki dedi ki...

hiii sevgiciiim bayıldım bu ayıcığa ben süpermiiiiş ihihi^^