Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: ready for winter^^ Red Lollipop

8 Kasım 2012 Perşembe

ready for winter^^



heleloy minik balkabaklarım^^...en sevdiğim mevsim kış nihayet bugün itibariyle gerçekten geldi ihihi...sanırım sizler için çok şaşırtıcı olmuştur benim bi kışsever olmam...garip ama gerçek^^...bugün canım annişim geldi ve en sevdiğimiz şey olan perşembe pazarı geleneksel ana-kız alışveriş günümüzü gerçekleştirdik...picama canavarı olan ben bu pembe kalpli polar sıcacık picamaları görünce resmen kendimden geçtim ve hemen aldım tabeki ihihi...merak edenler için bahsettiğim pazar küçükyalıdaki perşembe pazarı ve polar picama takımları sadece 20 lira^^...geçen gelişimde oyshodan aldığım yeni sezon pofuduk ayıcık terliklerimle birlikte bu kış benim favorim bu ikili^^


                                                            şirin kalın^^








7 yorum :

Günlük Makyaj dedi ki...

bayıldım :)

kucukperinindukkani.blogspot.com

valki dedi ki...

ihihi tişkür ederim^^

pembe mor alg dedi ki...

çok tatlılar yaaa

write to me often dedi ki...

Terliklere öpücüklerimi ve sevgilerimi gönderiyorum. Böyle çoook ıvırlı zıvırlı olmadan sevimli olan şeylere bayılıyorum. (allahım yaşlandım da sadelik mi arıyorum yoksa!!)

:)

Hamide... dedi ki...

yaaaa çok kuzu onlar çok sevdiiiimmmm :)

Venüsün Dünyası dedi ki...

O terlikleri yerler ama :) Çok cici sesin gibi ;)

valki dedi ki...

ihihi şirin yorumlarınıza çok sevindi terlikçiklerim ^^