Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: valki loves skullz^^ Red Lollipop

14 Kasım 2012 Çarşamba

valki loves skullz^^




heleloy minik balkabaklarım^^...kendimi içinde çok iyi hissettiğim bi kombinle karşınızdayım bu kez...çok sevdiğim favorim olan eski ve yeni parçaların bi arada bulunması da bunda etkili olmuş olabilir tabe ihihi...bilmem size de oluyor mu ama ben üzerimdeki tek bi parçadan bile huzursuz olursam o gün kendimi hiç iyi hissetmiyorum...siz bakmayın şirin durduğuma böle de huysuz bi insanım işte ihihi^^



o zaman önce eski parçalardan başlayalım vıdıvıdılamaya ihihi...çantam canım kocacımın geçen sene evlilik yıldönümünde süpriz hediye olarak aldığı alexander wang cicim^^...kendisine sanırım uzun süre daha aşık kalıcam o derece seviyorum ve kullanmaya kıyamıyorum...tek bi sıkıntı var üzerindeki kemer aksesuarlar ve kalın bi süet olmasından dolayı acaip ağır, resmen omzum göçüor içi boş bile taşısam ihihi...ama değer mi değer tabeki^^



pek bi sevdiim deri ceketimle devam edelim o zaman^^...bu sene de zarada bi tane beendim ama malesef baktığım mağzalarda sadece xl kalmıştı...belki canım kocacım bana yine bi süpriz yapar die bekliorum...umut dünyası işte ihihi^^...yenilerden şirin kurukafalı fularımda pek bi şeker ve bu kış kesin top beşimde^^



işte bu da postumuzun başrol oyuncusu kurukafalı yeni kazağım^^...çok fazla kurukafalı şey var ortalıkta ama bu kazağın deseninden çok modelini ve dokusunu acaip sevdim ben...çok da uygun bi fiyata aldıımı belirtmeden geçemiciim ihihi^^



bu sezonki favorilerimden desenine görür görmez aşık olduğum streç eteğimi böle yakından çektik ki siz de şahane kurukafacıklarını görün ihihi...bi de böle kadifemsi bi dokusu var ki hakkaten çok cici^^



en yeni cicilerimden leopar papiklerimde işte burda^^...sanırım bu sezon aldığıma en çok mennun olduğum parça kendisi...hem çok beğendim hem de gerçekten inanılmaz rahat...ama ama ama keşke beyaz tabanı da siyah olaydı demeden kendini alamıyor huysuz valkicik ihihi^^


kazak: atlas pasajında no name bi tükkan^^
etek: zara trf(yeni sezon)
çorap: penti
mont: vero moda(eski sezon)
fular: c&a(yeni sezon)
çanta: alexander wang(replika)
papikler: adidas superstar(yeni sezon)


                                                            şirin kalın^^












20 yorum :

nevrotik dedi ki...

kuru kafa kuru kafaaa^^ ben de çok severim ve kurukafalı ne bulursam alırım, çok cicisin yine^.^

valki dedi ki...

çok teşekkür ederim o senin ciciliğin olmasın sakın ihihi^^

Grace Happy dedi ki...

ne gıysen yakısır valkıcım ama bu cok tatlı olmus bılemıyorum guzellıgınden mı sekerlıgınden mı yoksa cok guleryuzlulugunden mı hersey bukadar guzel oluyor bılemıyorum hep bole kal

valki dedi ki...

hiii haşmetmahaaap nası güzel sözler bunlar...hele sizden duymaaak çoook mutlu etti beniii...<3 <3 <3

*SİMONE* dedi ki...

hayııııııııır. "leopar papikte leopar papik" diye 2 aydır ağlıyorum.. ama ben konçlu bir leopar papik istiyorum.. bunu yapan adidas niçün birde benim istediğim gibisini yapmamış :(

*SİMONE* dedi ki...

bu arada valkicik leopar kürkün aynısından bende de var ve dolaptan çıkarıp çıkarıp bakıyorum :) ne zaman hava şöyle hakkını verecek kadar soğuyacakta giyicem diye :) ne olacak bu leopar sevdası :)

valki dedi ki...

ihihi leo paltocuumu çoook seviorum ben de hatta mardine bile getirdim ayrı kalamayıp^^..başka leoseverleri görünce daha da bi mutlu oluorum senin gibi^^...adidasın aynı leo desenden 2 farklı modeli daha vardı aldığım yerde istersen bi bakabilirsin...tüneldeki adidas mağzsından aldım ben^^

Aysun dedi ki...

ama ama o ne güzel bir kazak öylee :)
Harika görünüyorsunn!

Bu arada ben seni kocişinle Moda'da gördüm en sonundaa :D
Blogunun ilk gününden beri Moda'yı bu kadar seven birini ben nasıl olurda görmem diyordum en sonunda gördüm :)
Her zamanki gibi çok şirindinn :)

Hamide... dedi ki...

senin o leoparlı papiklerini yeriiiimmm :))

valki dedi ki...

@aysun aaaaaa nası mutlu oldum gerçekten miii...bi melaba deseydin keşkem^^...üstüste iki gün kahvaltıya üşenmedim tee küçükyalıdan kalktım geldim modaya..öle bi aşk benimkisi işte ihihi^^

@hamide ihihi ebit çok tatlılar dimiii^^

Sycorox dedi ki...

hepsine bayıldım yahu, kuru kafa olayının bu sene nadir çok yakıştığı insanlardansın ^^

Aysun dedi ki...

walla bi dahakine aaa bu iki oldu öpüceemm diyip gelicem yanına :)

Sevgilerr

valki dedi ki...

@sycorox çok saol şekerciiim ihihi^^

@aysun aaa valla öpmezsen darılırım ki^^

Suzy Lilibebek dedi ki...

kazak mı beni bitirdi çanta mııı, kazak mı çanta mı, bilemiyorum. Dehşet tatlısııın:D

coco-jelly dedi ki...

Aman aman bu ne sirinlik bayildim saclarinda muhtesem gorunuyor papiler kazak harika muah <3

valki dedi ki...

@suzy ihihi ben olsam çantayı seçerdim^^

@coco tenkyuuu bilmukabele <3

What's Next dedi ki...

çok cici bi kombin yine ^-^ adidas'ın superstar modelini çok severim, bu papikler de şahaneymiş cidden :) her an ayakkabı kardeşi olabiliriz ihihi *.*

valki dedi ki...

o senin ciciliğin ki ihihi^^...tabiki de olabiliriz papik kardeşiii^^...hatta nerden aldıımı da söliim sana beyoğlu tüneldeki adidas mağzasından^^

zeze dedi ki...

papiklere bittim...

çok hoş, şirin, cici bir kombin olmuş...

valki dedi ki...

çok teşekkür ederiiim ben de pek seviorum papikleriii ihihi^^