Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: valki's online^^ Red Lollipop

19 Kasım 2012 Pazartesi

valki's online^^



heleloy minik balkabaklarım^^...durmak yok alışverişe devam tabeki ihihi...ben gidemiosam onlar bana gelir mantığı ile online alışveriş sitelerinden aldığım ve beklemede olduum cicilerimi sizlere bi gösteriim didim ihihi^^...ben normalde koton'a karşı önyargılıyımdır...yani benim için girmesem de gezmesem de olur dediim bi markadır...ama nedense online bişi beendiim de bu hep kotonunkilerden oluyo...ilginç dimi^^...bu şirin mi şirin elbiseye bayıldım görür görmez sepete ekledim...opak siyah çorap ve botla çok cici kombinlenir die düşündüm...zaten kesin bu cicişimle post yaparım fırsatını bulur bulmaz^^


bu cicişi bi önceki online alışverişim de aldım ve elime ulaştı...o kadar çok sevdim ki duruşunu ve kedişini anlatamam...genelde mavi pek tercih ettiğim bi renk değildir, beni solgun gösterdiğini düşünürüm hep ama sanırım bu tabumu da kedicikli kazacığımla yıkmış oldum =^.^=



açıkcası bu bana bile süpriz oldu ihihi...killah çok ama çok sevdiim bi marka...markafoni de sıkça yer alması beni çok mutlu edio bişi almasam da didik didik bakıorum her seferinde...yaz sonu çok şirin zımbalı bi babetini almıştım ve çok mennun kaldım...üstelik hakkaten mağzada gördüüm 200 liralık babet 50 liraya düşmüştü...bi de geçen sene aldıım ilk topuklu bootiem yine killah markaydı ve onu da çok seviyorum...e durum böle olunca geçmiş referansların etkisiyle bu metal aksesuarlı postalları bi çılgınlık yapıp aldım...bakalım sonuç ne olucak hep birlikte görücez ihihi^^

  
                                                            şirin kalın^^










12 yorum :

Aysun dedi ki...

çizmelere bayıldımmm :)
Gerçekten güzel bir seçim olmuş bencii :D

valki dedi ki...

valla burdan güzel gözüküo aysuncum umarım ayacığımda da güzel durur yaptık bi çılgınlık bakalım ihihi^^

darkolivee dedi ki...

markayı aklıma yazdım, bota da bayıldım iyi günlerde giy tatlım

sende şirin kal

sevgiler

valki dedi ki...

killah; miss sixty ve diesel ile beraber en sevdiim italyan markalarından biri...umarım siz de seversiniz^^

Hamide... dedi ki...

hepsi gelsin de üstünde görelim bi de şekerim :D

valki dedi ki...

onlar gelsin bi de işalla ben istanbula döneyim hemmen kombinliciim hamideciiim^^

Sycorox dedi ki...

postallar süpermiş yahu bayıldım, güle güle giyin merakla bekliyorum fotoğrafları :)

valki dedi ki...

saol sycocuuum^^...valla ben de acaip heycanlandım postallar için umarım cici olur^^

Rainbow Gatherer dedi ki...

Herbiri de çok cici alışverişler olmuş. mavi kazağı kombinlemeni bekliyorum, çok sebimli :) özellikle omuz detayları.

valki dedi ki...

ah bi evime dönebilsem her gün bi kombin yapıcam da işte ühühü^^

Eva Lambert dedi ki...

ilk resimdeki elbiseee çok güzeeel :) nerden aldın ya? link atabilmen mümkün mü ki? ^^
ve bot harika :) ona benzer bir şey almıştım ben de çok seviyorum, giymeye kıyamadım hala yağmurda spor ayakkabılarla geziyorum :D

valki dedi ki...

elbiseyi trendyolun koton kampanyasından aldım hala devam edio olabilir^^...işalla botu ben de çok severiiim merakla bekliorum bugün verilmiş kargoya ihihi^^