Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: ballerina effect^^ Red Lollipop

17 Aralık 2012 Pazartesi

ballerina effect^^



heleloy minik balkabaklarım^^...kışın göbeğinde valkinin yaptığı posta bak diceksiniz ama ben bikaç yıldır trend olan bu tütü etek kombinlerini pek seviyorum...kendime şöle cici bi tütü etek bulamadım...ya asimetrik ya yeterince katlı değil bulduklarım...ama yeni yılda elbet muradıma ericem die düşünüyorum ihihi^^


                                       balmain ne yapsa yenir  ihihi...i <3 balmain^^


so romantic <3


ben bu kızın ve tarzının ciddi ciddi hayranıyım ihihi...kendisi ukraynalı bi fotoğrafçı...hem modellik yapıyo hem de foto çekio...inanılmaz güzel fotoğrafları var bence...meraklısına link de verelim ihihi^^...tül eteği tam benim stilim kombinlemiş...daha önce bu zara matruşkalı tshirtü wishlistime koymuştum hatırlarsanız...ha almayı başardım mı evet başardım ihihi...çok benzer bi kombini kesinlikle ben de yapıcam^^


bu tarz kazak altı tül etek kombinlerinin kesinlikle hastasıyım...çok tezat ama bi o kadar cici bi görüntü bence...benim hayalimde de çok şirin bi post var tütü etekli bakalım gerçekleştirebilicek miyim ilerleyen günlerde ihihi^^

                                                            şirin kalın^^










3 yorum :

Hamide... dedi ki...

hiç bişe yapamazsan tül alır eminönünden parçalı parçalı kendin dikersin bebem yaaaeee :D

valki dedi ki...

ihihi aslında bi tane var da çok public bişi diil^^...şov amaçlı daha çok...işte onla bişiler yapcam yakında ama giyilebilir bi tane arıorum ihihi^^

A.J.O dedi ki...

Balmain sen nesin arkadaşım muhteşem bişey... altındaki konbine de bayıldımmmm <3 zaten gelinlik formunda uzun tütü etek ve jean gömlekli bir konbin görmüştüm yollarım sana oda müthiş duruyor,gömlekle bir farklı oluyor <3 ama diğer konbinleri pek gözüm tutmadı özellikle son foto çok kel alaka, ve zevksiz bir giyim olmuş bence !!!