Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: duy beni santa vol.2^^ Red Lollipop

1 Aralık 2012 Cumartesi

duy beni santa vol.2^^



heleloy minik balkabaklarım^^...nihayet aralık geldi...tam bi kışsever olan valkicik için bundan daha güzel bi ay olamaz herhalde...kar yağsın her yer kırmızı yeşil beyaz olsun istiorum ihihi...hele bu sene ağacımı kuramadım ya içim nası buruk anlatamam...ama çok yakında evimdeyim ve gider gitmez ilk işim canım ağacımı kurmak olucak^^...bu sene yılbaşını yurtdışında geçircem sayılır o da apayrı bi heycan benim için tabe...bi de malum gurbetteyim belki bu sene santa bana daha cömert davranır diye düşünerek erkenden bi wishlist yapayım dedim...geçen sene de şöle bi liste yapmışım...sadece bi tanesini(leopar mont) getirmiş^^...ama ne demişler isteyenin bi yüzü vermeyenin iki yüzü kara ihihi^^


bu zara deri montla iki aydır falan ciddi aşk yaşıyorum...önce birazcık pahalı bulup almaktan vazgeçtim sonra lanet olsun diip almaya karar verdiim de ise gittiğim zarada sadece xl'ı kalmıştı...sonuç hüsran...ben istanbula dönene kadar hiç bi mağzada kalmamasından delicesine korkuyorum...lütfen santa...benim olsun benim olsun benim olsun...bu arada fotomuzdaki hatunun da hastasıyım...merak edenler için link verelim^^


evet ben bunu giyerim...hem de nası güzel giyerim ühühü...neden ama neden sanrio'nun türkiyede bi mağzası hadi onu geçtim bi cornerı yok...hayır online mağzasının türkiyeye shippingi dahi yok...bu benim gibi bi hk fan için inanılmaz acı verici bi olay ühühü...eee bu kadar göz yaşına artık santa dayanamaz sanıyorum^^


     
peki elbise olmazsa çanta da olur^^...tokidoki for hk koleksiyonundan bu tatlı kuş bana doğru uçup gelir mi bigün acaba?...amsterdamda da aradığım orjinal hkleri bulamazsam valla mektup yazıcam sanrio'nun ceosuna ihihi^^...bu sene de yine acaip makul ve mantıklı şeyler istedim santadan...du bakalım nolcek ihihi^^


                                                               şirin kalın^^











4 yorum :

Hamide... dedi ki...

deri montun ben de hastası oldum bak şimdi :D

Rainbow Gatherer dedi ki...

bence noel baba sana montu getirecek :) hatta amsterdam zara dan al hemde fiyatı yuksekse vergi iadesi yaparsın biraz da olsa ucuza gelir :D

valki dedi ki...

@hamide evit hastasıyım doktorun hesabı ihihi fena tutuldum ben de^3

@rainbow eveeeet süper şahane fikir hiç aklıma gelmemişti dorusu harikasın^^

A.J.O dedi ki...

Bir an ilk fotorafı görünce, hatundaki saç modelinden mi? atkıdan mı? yokda ceetten mi sitiyor acaba dedim :D evet çok güzelmiş zaten ceketin 10 numara olsun içinde bir plane t-shirt ve dağınık saçlar oldu bitti heryere hazırsın gitmeye... umarım en azından 1 tanesine kavuşursun (elbise bikini üstü giyilecek birşeye benziyor ama biraz!)