Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: here comes santa^^ Red Lollipop

7 Aralık 2012 Cuma

here comes santa^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bu kanaviçe hadidesi baya sardı beni ihihi...acemilik icraatım şirin matruşkadan sonra bi level daha atlayarak üstteki resimde gördüünüz cici santayı yaptım...deseni her zamanki gibi netten buldum ve pc ekranına bakarak karecikleri sayarak yaptım^^


işte bu da benim yaptığım santa^^...ufak tefek renk ve pixel modifikasyonlarım oldu ama orcinaline epey benzedi(yıldız düğmecik de bulmaya çalışıcam istanbula dönünce^^)...ben çok beendim ortaya çıkan sonucu, umarım siz de beenmişsinizdir ihihi...valkiciğin icraatları artarak devam edicek^^


                                                            şirin kalın^^










9 yorum :

j.d. dedi ki...

Çok şeker olmuş!!! Bende yapmak istiyorum :)

Gül Yazıcı dedi ki...

afferin sana :)

*SİMONE* dedi ki...

çoook güzel olmuş... yakında seri üretime de geçersin :)

Hamide... dedi ki...

senden sonra ben de heveslendim, annem esk.ten geldi ona aldırdım kasnaktır kanaviçedir ipliktir, şu sınavlarımı atlatıyım yapıciiim ben de :) hatta bu modeli mi yapsam ne :D

valki dedi ki...

@j.d. çok saool yap tabiii acaip eelenceli kiii^^

@gül saol cınım^^

@simone seri üretimfena fikir diil hakkaten ihihi^^

@hamide aaaa yap tabi yaaap çok zor deil noel babacık^^

Rainbow Gatherer dedi ki...

ekrana bakarak nasıl yaptın :-o
çok zor olmadımı? acaip güzel olmuş. bunu ya çerçevelet yada yastık yap bence,eline sağlık =)

sema dedi ki...

ellerine sağlık, pc ekranından o karecikleri saymak zor olmuyor mu? :))

valki dedi ki...

@sema biraz zor oluyo tabe ama pixelleri büyütüyorum^^...kaldıım yer dolayısıyla(bkz.mardin) kağıda basılı şekilde alma şansım olmadığı için bu yolu seçtim mecburen^^

A.J.O dedi ki...

Bende inanılmaz beğendim, hatta ilk fotoda santanın ayaklarında bir kayıklık var snaki, seninki tam doğru... Söylemeden edemeyeceğim; senin santanın saçına sakalına ak düşmemiş, yani henüz hala geç :D