Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: mitten love^^ Red Lollipop

11 Aralık 2012 Salı

mitten love^^



heleloy minik balkabaklarım^^...ben tam bi eldiven canavarıyımdır ihihi...her sene mutlaka bi kaç tane eldiven alırım...şimdilerde malumunuz kanaviçe falan derken acaba örgüydü tığ işiydi o tarz işlere de mi bulaşsam dedim ve yapmak istesem böle şeyler yapardım dediğim tonla model buldum...e bulmuşken sizle de paylaşiim dedim...belli mi olur belki yapmaya da çalışırım ihihi^^


ben bu kızı epeydir takipteyim...adı twinkiechan ve inanılmaz şirin şeyler yapıyo...aynı zamanda online olarak da satıyo...mutlaka adına tıklayıp sitesine ve yaptığı şirinliklere bakmalısınız şiddetle tavsiye ediorum ihihi^^


işte benim yapmak istediim basit ama çok şirin model...hiç örgü bilmiorum ama sanki bu basitmiş gibi geldi gözüme...bakalım yapabilcek miyim...olmadı anneciğe başvurcaz çünkü ben bayıldım bu eldivenciklere ihihi^^


tilki modası malumunuz ihihi...ama gerçekten çok şirin bi hayvancık bu ya ve eldivenleri de süperella olmuş...tabi gerçekten bi tilki görsem ne hissederim bilmiorum^^


işte ben bu trioya ölürüm...kız çocuk,hello kitty ve kedi ihihi...sanırım hayatımın bundan sonrasında istediklerimi tanımlayabilen daha iyi bi fotoğraf olamazdı...bayıldım ayıldım tekrar bayıldım ihihi...kızım olsun valla bu bereden kesinlikle yapıcam yıllar sürse de öğrenmem yapıcam ihihi^^


                                                             şirin kalın^^
                                                           








6 yorum :

Kumikurin dedi ki...

üstünde call me yazana bayıldım kesinlikle anneme yaptıracağım :3

valki dedi ki...

@kumikurin bence de harika o kesin yaptırmalısın öle bi şansın varsa^^

Rainbow Gatherer dedi ki...

bende cocuklarda böyle sapkalara bayılıyorum ozellikle hello kitty olunca :) bende kalpli eldiveni begendm en cok =)

valki dedi ki...

@rainbow önce çocuu yapmak lazım galba ben o noktada takılıorum azcık ihihi^^...eldiveni denicem bakalım yapabilcek miim eheh^^

yasemin dedi ki...

Ben de lacivert bir şapka ördüm kendime.Böyle bir model eldivenle takım yapabilirim. Kalpli olan çok güzel Valki :)

A.J.O dedi ki...

Bu hatunu 2-3 yıldır biliyorum, önceki web sitesi tasarımını görseydin şirinlikten bayılırdın kesinlikle :) sayfanın heryerinde aynı şirinlik fışkırıyor buzdolabı kutular vs var açtıkça içindeki sevimli yiyecekler dans ediyor, tüm yaptıkları yemeciklerin animasyonuda vardır :D Cupcakeli atkısına bende hastayım bu parmaksız eldivenleride çok beğendim... internetten alışveriş yapmadım ama yaparsam ilk alacağım şeylerden biri bu kızın cupcake atkıları olabilir :D ve hello kitty şapkada olsa hemen takarım bende <3