Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: alışveriş günlükleri vol.3^^ Red Lollipop

22 Ocak 2013 Salı

alışveriş günlükleri vol.3^^



heleloy minik balkabaklarım^^...yine epey ayrı kaldık :/...çok özledim bloglamayı...şöle afilli afilli poz vermeyi...abuk subuk bişiler giymeyi filan...neyse günler geçiyor...zaman akıyor...herşeyi gönlümce yapabileceğim anlar birazcık da olsa yaklaşıyor...gönülcüğümü ferah tutmalıyım dimi ihihi...e napiim ben de oturduğum yerden bişiler alıyorum kendimi avutmak için buralarda...yaşasın online alışveriş çılgınlığı^^...öle çılgınlık dediğime bakmayın tabi hepisi topusu iki parçacık bişi aldım ve minnacık bi post hazırladım ihihi^^


bu sezon beni şaşırtan markalardan biri olan oxxo'nun online alışveriş sitesinden yaptım alışverişciğimi...bu kazağa resmen aşık oldum...umarım göründüğü gibi hafif parlak ve kaşındırmayan bi dokusu vardır...pandacık çok şirin ama dill mi ihihi^^


bu çantayı aslında mağzada da beğenmiş fakat nedense almamıştım...göçmen olunca insan böle kocaman bi shopping bage inanılmaz ihtiyacı oluyo...içine laptoptı şuydu buydu herşeyi sığdırabilmem büyük avantaj benim için...leopar detayından bahsetmiorum bile ihihi...çok sevdim bakalım gerçekten kullanışlı olcak mı göriciiz^^


                                                            şirin kalın^^









9 yorum :

Grace Happy dedi ki...

kuzum yıne durammaıssın :) ama pozunu yirim

valki dedi ki...

ihihi duramadım napiim yaramazım^^...öle bi poz manyağıyımki düşün ev böle stüdyo gibi oluo bazen^^...tişkür ederiiim keşke gene verebilsem pozcuklar bissürü bissürü :/

Hamide... dedi ki...

ikisini de çok beğendim, aysstyleda da görmüştüm bu kazağı ben de ben de istiyorum :p çanta da süper :D

Rainbow Gatherer dedi ki...

cok guzeller=)

valki dedi ki...

@hamide sen de aaal kazak kardeşi olalım ihihi^^

@rainbow tişkürler canııım^^

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

çok zevklisiniz kazağa bayıldım :)

valki dedi ki...

çok teşekkür ederiiim hoşgeldiniz blocuğuma ihihi^^

jesmi dedi ki...

Ben de kazagi cok sevdim :) Ayrica bloguna da bayildim harika!

valki dedi ki...

çok teşekkür ederiiiim jesmiii pek bi hoşgeldin blocuğumaaa^^