Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: anadolu parsı^^ Red Lollipop

6 Ocak 2013 Pazar

anadolu parsı^^



heleloy minik balkabaklarım^^...nihayet salkım saçak uzamış olan şekilsiz saçlarımı kestirebildim ve acayip rahatladım...dün de kocacımla istanbulda geçirdiğim sondan bi önceki günümdü...tabiki kadıköydeydik^^...günün kombinellası da böle bişiydi...bu arada gördüünüz gibi eski fonum komşu evin duvarına geri dönüş yaptık^^...kocacım evden çıkmadan nasıl olmuşum dediğimde anadolu parsı gibi olmuşsun aşkım dedi...buna yaklaşık onbeş dk güldüm ihihi^^...postumuzun başlığı da ona ithafen oldu^^


yine takip edenlerin yakından tanıdığı eski bi dostumla da hasret giderdik bugün ihihi...military paltom en sevdiim cicilerimden...ben kesinlikle giyim kuşam konusunda takıntıları olan ve sevdiği şeylerle aşk yaşayan biriyim evet^^


bi de ben renkli giyinemiyorum o var...aslında sanırım gerçekten sevdiğim ve kendime yakıştırdığım dört renk var; siyah,gri,kırmızı ve mor^^


evet bu da elbisemizin kendisi...yine süpriz bi şekilde kotonda buluştuk...leopar olması bi yana böle kadifemsi çok şirin,yumuşacık bi dokusu var...bu xs beden olmasına rağmen hala sanki birazcık büyük gibi ya da ben hakkaten baya zayıflamışım ihihi^^...üç kuruş fazla olsun leopar olsun kafam ne zaman geçecek çok merak ediyorum...anadolu parsı valki ihihi^^


military palto: vero moda
elbise: koton ole(yeni sezon)
botlar: killah
çanta: alexander wang
fular: h&m
eldiven: pieces

                                                           şirin kalın^^







13 yorum :

Banyo Suyu dedi ki...

Bence o sene moda diye bir sürü renk giyeceğine, en sevdiğin renkleri giymen daha dürüstçe.
Zaten kendine has bir tarzın var.
Tarzını bozmadan sen kendine yakışan trendy parçaları zaten ekliyorsun.
Bence çok da iyi yapıyorsun.
Bir gün öyle birgün böyle karaktersiz kombinlerden çok sıkılmış bir dost :)

valki dedi ki...

hiii nası cici nası güzel bi yorum^^...çok ama çok mutlu oldum ihihi...çoook teşekkür ederiiiim ;*

Hamide... dedi ki...

valkim ya saçlar böyle cici bence biraz daha böyle idare edebilirsin sankim :p o kazak da xs felan olamaz yahu bence baskı hatası falan vardır bol baya koton yanlış yapmııışşş :p

valki dedi ki...

hamidecim bu yeni hali saçların ben de böle sevioruuum uzayınca asimetrisi kayboluyo ve tepesi basık duruyo ihihi...valla xl da vardı onu görseydin şoka girerdim bildiğin battaniyeydi ihihi^^

Rainbow Gatherer dedi ki...

yine çok tatlı bir kombin daha :) anadolu parsı lafına bende koptum 40 yıl düşünsem aklıma gelmez :)

valki dedi ki...

ihihi çok saol canıım evit kocacım öle neşeli bi insan feci laflar bulabilio^^

What's Next dedi ki...

ihi mihi, yine ne şirinsin sen! yeni kulaklar ve kuyruk pek şahane olmuş :P renk konusuna gelince, ben renklerden korkmama taraftarıyım. ama kendine 4 rengi yakıştırman demek değildir ki, korkuyorsun. saçlarının rengi bile gayet cesur türkiye standartlarında. kendine yakışanı biliyorsun ve o yolda ilerliyorsun, ki bence en doğrusu..

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

leopar aşkınaa :)

valki dedi ki...

ihihi leopar forevaaa evit^^

Mocha Daily dedi ki...

çok sevdim saçlarını, rengini de modelini de:)

kulak ve kuyruk ise çok sevimli olmuş:)

sevgiler

valki dedi ki...

mocha hoşgeldin blocuğumaaa çok tişkür ederiiim o senin şirinliin ki ihihi^^

Bir Dilek dedi ki...

Saçının rengi ve kesimi sana çok yakışmış.

valki dedi ki...

bir dikelçimmm çok saooool^^