Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: valki @amsterdam vol.1^^ Red Lollipop

3 Ocak 2013 Perşembe

valki @amsterdam vol.1^^



heleloy minik balkabaklarım^^...nihayet evimi ve kendimi toplayıp sizlere amsterdamda neler yaptım anlatmaya zaman bulabildim ihihi...öncelikle gurbi valki olarak bu ilk yurtdışı gezimde resmen çuvalladım bunu belirtmeden edemiciim(gurbi means gurbetçi ehehe)...etrafımda o kadar çok uyaran vardı ki neye bakacağımı, ne yiyeceğimi, ne alacağımı bilemedim...bildiğiniz şaşkın ördek gibi paytak paytak yürüdüm amsterdam sokaklarında^^...neyse bi dahakine daha profesyonel bi gurbi olucam die düşünmekteyim ihihi...açılış fotosunu amsterdamın güzeller güzeli manzarası ile yapiim dedim...burası öyle  ünlü bi yer falan değil...bildiğiniz alalade bi mahallesindeki alalade bi kanal...gerisini siz düşünün hayal gücünüze bırakıyorum ihihi^^...ben bu kadar doğayla barışık ve içiçe bi yer daha önce hiç görmemiştim...o kanalda bildiğiniz kuğu yüzüyordu ya şaka gibi^^

amsterdama gelip şu hareketi yapmayanı dövüyolar dediler biz de yaptık minik balkabaklarım napalım ihihi...şaka bi yana şu kare bu yazının önünü boş bulabildiğimiz tek andı...bi yere istanbul yazsak bunun gibi o da böle popüler olur mu bilemem ama şunun bile turistik değerinin olması bambaşkaymış^^


amsterdama romantik bi şehir değil diyenlere bu fotoyu armağan ediyorum ihihi...bi kırmızı bi siyah bisiklet arasında kalmış olmamız tamamen tesadüf...bu şehirde en çok herşeyin ve heryerin fotojenik olmasını sevdim ben...sizin poz vermenize bile gerek yok o derece^^


herkesin sölediği ama inanmakta güçlük çektiğim amsterdamda kral bisikletli gezenler olayını da bizzat yaşadım gördüm...burda bisikletli>yaya>tramvay>araba...amsterdamda yaşasam arabayla gezmeyi aklımdan bile geçirmezdim dorusu...insanlar takım elbise ve mini etek gibi bizim asla bisiklete binme kostümü olarak seçemeyeceğimiz şeylerle bisiklete biniyor ve sanki eşofman giymişçesine rahat gezebiliyor...heryerde bisiklet parkları ve bisiklet yolları var...işte buna tek kelimeyle ba-yıl-dım^^










o kadar çok güzel fotoğraf var ki seçmekte zorlandım baya...ama bu postları bi kaç bölüme ayırıp yayınlıcam öle daha bi derlenicek gibi ihihi...herkes xxx şehri olarak bilior amsterdamı ama bence herşeyin serbest olması insanlara inanılmaz huzur getirmiş...bişeyi ne kadar yasaklarsan o kadar hortlar mantığı bence çok doğru ve amsterdam bunun canlı kanlı örneği...şehir merkezi dışındaki sokaklar sessiz, huzurlu ve doğa dolu...hiç böle beklemiyordum...bi de hava şansımıza mı artık çok çok iyiydi,arada süpriz şekilde yağan yağmur bile rahatsız etmedi...amsterdam beni çok ama çok şaşırttın dostum^^


 pekiii valkicik neler mi yaptı amsterdamda...minik bi tavşancık olup kırlarda ormanlarda zıpladı^^


                                                    bol bol yemek yediiiii...


                    ve  içtiiiii^^(biranın ve şarabın sudan ucuz olduğu gerçeği ile tanıştı^^)

neler aldı...nereleri gezdi...ne şirinlikler gördü onlarda bi sonraki postlarda sizlerle olucak minik balkabaklarım^^

ps:all photos by my dear hubby eren gürsoy^^


                                                                  şirin kalın^^










14 yorum :

Gül Yazıcı dedi ki...

hadi bakalım ilk yurtdışı gezin vatana millete hayırlı olsun :D

SvGLove dedi ki...

Valkii cok tatlisin her fotonda! O leopar monta ba-yi-li-yo-rum!
Amsterdam bi cok insan icin macera kenti. Ama iste ben bu yuzunu seviyorum. Yagmurla gelen romantikligini, dogalligini, dogasini. Ve tabi ki bisikletlerini;) En azindan bisiklet konusunda senin anlattigin sansli kesimdeyim;)
Haydi gelsin o zaman Valki'nin gozunden Amsterdam!

valki dedi ki...

@gül ihihi olsun bakalım ama çok fena çuvalladım turist kafasıyla bi dahakine daha b donanımlı gitçem^^

@svglove çoook saol canııım...çok ama çooook şanslısııın bisiklet olayı on numara beş yıldız ihihi^^

Hamide... dedi ki...

sen de gurbi oldun ben hala yerliyim neyse artık sizlerinkini okuyarak tecrübeleniyoruz bi kerem, assolistler en son çıkar deyu :D:D fotolar çok güzel, hakikaten güzel memleketmiş orası da

valki dedi ki...

darısı başınıza hamideciiiim ve ilk gurbilik için amsterdamı şiddetle tavsiye ediyorum ihihi^^

What's Next dedi ki...

ya o kadar güzel ki! gitmeyi görmeyi hatta okumayı düşünüyorum :) -zaten aklımda orada okumak, iyice tepeye tüy dikti bu fotoğrafların ciddi güzelliği- daha fazlasını çok heyecanla bekliyorum ki ben ^^

valki dedi ki...

ben de döner dönmez amsterdamda nası doktorluk yapabilirim die araştırdım ihihi...gerçekten yaşanası bi yer eğer orda yaşamak gibi bi şansın varsa mutlaka değerlendir derim^^

Sycorox dedi ki...

nasıl güzel fotoğraflar ya. sizde maşallah çok tatlısınız ^^
bu arada botlar çok yakışıyore :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

ay şuan görüyorum bu yazıları hemen okumaya koyuldum :) gerçekten yurtdışında çekilen fotolar cok gzuel oluyor cnm,senin dediğin gibi poz vermeye bile gerek yok ,havasından mıdır temizliğinden midir anlayamadım bende :) fotoların harika! favorim elinde şarap kadehi olan foton :) veee o taffşanlı kazak,nereden aldın ordan mı? bayıldımmmmmm!

valki dedi ki...

@sycorox evit botlara ben de baya alıştım artık saol canımcııım^^

@rainbow tafşanlı kazak oyshodan ben de çok seviyorum ki ihihi^^

Loreathan dedi ki...

Süpermiş, ^_^
Hiç yolum düşmedi o tarafa, bir gün gitmeyi planlıyoruz ama tabi

valki dedi ki...

evit çogzelll kesinlikle gitmelisiniz tam sizin aileye göre bi yer^^

Grace Happy dedi ki...

bıdahakıne bırlıkte gıdelım bak senı nerelere goturecegım :)

valki dedi ki...

bunu hakkaten çoooook ama çoook isterim...işallaaa olur bi gün^^