Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: valki @amsterdam vol.2^^ Red Lollipop

4 Ocak 2013 Cuma

valki @amsterdam vol.2^^



heleloy minik balkabaklarım^^...amsterdam postlarına devam ediyoruz evit...bu amsterdamda güne başlarken uçuşa geçiyoruz temalı çalışmamız ihihi...heryere ya tramvayla ya da yürüyerek gittik...tramvay için central stationdan haftalık ya da 3 günlük kart almanız daha ekonomik olur zira saatlik kartlar 2.80 euro...merak edenler için konaklama konusunda çok yardımcı olamiciim çünkü biz amsterdamda yaşayan bi arkadaşımızın evinde kaldık...ama pek çok otel ve hostel seçeneği mevcut...özellikle flying pig benim de daha önceden duyduğum ve bizzat hakkaten şehir merkezinde olduğunu gördüüm meşhur bi hostel dierek de bi fikir vereyim^^



amsterdamda dam square ve çevresi ile müzeler sanırım tüm turistler için ilk gidilip görülesi yerler...valkiciğiniz pek müze insanı değil evit ihihi...sadece torture müzesini gezdim dierek o bahsi kapatıyorum...aklımda sadece van gogh müzesi kaldı ama o da zaten tadilatta olduğu için başka bi yere taşınmıştı...bi dahakine orjinalini gezerim dierek avuttum kendimi ihihi...benim için asıl önemli olan türkiyede olmayan bişileri görmek ve almaktı...almak kısmı can alıcı nokta ihihi...waterlooplein bit pazarı bu emelim için muhteşem bi yerdi dorusu...hiç çıkmak istemedim saatlerce gezmek ve herşeye bakmak için resmen delirdim...ancak genelde nakit ödeme yapılması ve yanımda kocacıkla gezmek gibi handikaplar yüzünden yeterli verimi alamadım...ama benim için hayatımın en güzel dakikalarından bi kısmı o pazarda geçti inanın^^



bu pazarda hem insanların hakkaten ordan burdan topladığı ya da evindekileri kapıp getirdiği standlar olduğu gibi sıfır kullanılmamış kılık kıyafet vs. de mevcut...ben özellikle gotik ürünler satan ve pazarın en başında yer alan ilk çadıra bayıldım...ordan çok da cici orjinal bi atkı ve çorap satın aldım...aldıklarımı bi sonraki postta yayınliciim dont vori^^...yalnız fiyatlar oldukça pahalı sölemedi demeyin^^




pazarda gezerken kırmızı başlıklı kızı görünce tabi biraz şaşırdık ihihi...ama amsterdamda hiçbişeye şaşırmamayı artık öğrenmeliydik...bu da böle bi anımızdı^^


                                                            şirin kalın^^










8 yorum :

Sycorox dedi ki...

bende gitsem oraya delirirdim şapkalar nasıl güzel öyle. bir tane almadım deme lütfen :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

bereler beni benden aldı...

Rainbow Gatherer dedi ki...

yurtdışında pazarları çok seviyorum :) hem antika hemde tasarım ve farklı ürünler oluyor. aldıklarını çok merak ediyorummmm :=)

Hamide... dedi ki...

kırmızı başlıklı azrail gibi bişe o yaaa :D:D

valki dedi ki...

@sycorox almadım ühühü :/ ama başka cici şeyler aldım ki^^

@my princess evit evit çok ciciydi o bereler^^

@rainbow ihihi yarın çekebilirsek fotoları gelicek neler almışım^^

@hamide ehehe ama ama çok enteresan yahu dimi böle gezio pazarda hatun^^


Şirret Şerbet dedi ki...

Waterloplein'de çıldırdıysan seni en kısa zamanda Paris'e götürüyorum :))

Grace Happy dedi ki...

aslında o baslıklı kız bendım nıhıhhhıhı valla benımde ole seyım var kı :)

valki dedi ki...

ihihi keşke sen olsaydın yaa bana pazarın küçük sırlarını gösterebilirdin kurt bizi yemeden^^