Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: valki @amsterdam vol.3^^ Red Lollipop

10 Ocak 2013 Perşembe

valki @amsterdam vol.3^^



heleloy minik balkabaklarım^^...malesef yine yuvamdan ayrıldım ve mardine dönüş yaptım...bi türlü amsterdam postlarını tamamlayamadım biliorum ama işte biliosunuz malum durumlar...neyse efenim vakit bulup tüm aldıklarımı fotolayamasam da elimde olan fotoları sizinle paylaşiciim...nasılsa seriye devam ederiz ben dönünce ihihi^^...(diğer amsterdam postlarım için bi buraya, bi de şuraya tıklayabilirsiniz^^)


tabiki helokitisiz bi yurtdışı alışverişi düşünülemezdi benim için...önüme gelen ne kadar helokitili şey varsa almaya çalıştım ihihi...en arkada gördüğünüz poşet helokitili şekerlerle dolu sanırım yemeye kıyamam epey süre^^...chupa chups'un lolipopları da aynı akıbete sahip olucak fakat teneke kutusu epey süre yaşıycak ihihi^^...noel kitisi de yine draje şekerlerle doluydu,şekerleri yedik ne mutlu ki kendisi bize kaldı...evet en değerli diğer iki parçam  helokitili duş jeli ve lip balm oldu tabeki^^...asla kullanılamayacaklar eminim ki onlar da ihihi^^


sanırım benim için alırken en mutlu olduum parça işte bu helokitili orjinal sanrio lisanslı çanta oldu...eve döndüümde kendisine özel bi post yapıp daha yakından tanıtıcam sizlere kesinlikle <3 =^.^=


size waterlooplein pazarında bahsettiğim gotik tükkandan aldıım bad bunny atkıııım...seve seve bi hal oldum kendisini ihihi...aşırı şirin ama dimi^^...pazardan bi sürü retro şirin broş,pop-art desenli çok cici bi çorap,kocacığa şahane tshirtler de aldım...ayrıca h&m'den birtakım ciciler de var tabeki^^...bi döniim onları da fotoliciim...bunları allahtan instagram için çekmişim yoksa hiç bişi gösteremicekti akıllı bıdık valki sizlere ihihi^^


çikolataydı,sabundu,cupcake kağıdıydı,mutfak havlusuydu falan filan tonla ıvır zıvır da aldım tabeki...ha bi de mor renkli bi peruk aldım ihihi...ara ara zaten hepsini görücez görsellerimde die düşünmekteyim ihihi...tabak çanak faslında en çoook bu pin-up hatuncukların olduu kupalarıma bayıldım...evet tee amsterdamdan taşıdım bunları ihihi^^


                                                                 şirin kalın^^











15 yorum :

Junkhead dedi ki...

Hepsi de gördüğüm fotolaaar hihihii :P Senin akıllı bıdıklığını yiriiiim amaa :)) Güle güle kullan hepsini de canıımcım !!

valki dedi ki...

evit facebook ve instagramda paylaştıım fotolardan derleme yaptım napiim bi türlü vakit bulamadım toplanma telaşesine ihihi...çoook tişkür ederim junkçııım^^

MadamB Fashion dedi ki...

Atkın çok cici gerçekten :) Ben sanırım en çooook üstündeki montu sevdim.

valki dedi ki...

tenkyuu ihihi...valla o mont benimle özdeşleşti zaten çoğu postumda var baş rollerde ben de aşığım kendisine ehehe^^

Sycorox dedi ki...

bardakları çok sevdim ya. bad bunny ise sinirli görünmeye çalışmış ama olmamış çok şirin ^^

valki dedi ki...

ihihi dimi bence de asabi şirin^^...bardaklar benim de favorim çok seviorum ki^^

Şirret Şerbet dedi ki...

Bavulu boş götürüp dolu getirmekle sonuçlanan bir tatil daha :) Ivır zıvırları şahane deil mi:)))

valki dedi ki...

evittt ıvır zıvırlar zaten beni delirtti ihihi...ama daha çok zaman daha çok boş bavul lazım...bi de tabi tecrübe ihihi...ben çok acemi gurbiydim bu sefer ama bi dahakine affetmicem ihihi^^

Hamide... dedi ki...

ooohhhh alışveriş açısından da çıkartma yapmışsın valkim :) güle güle kullanasın :)

valki dedi ki...

tişkürler hamideciiim darısı gurbilikte başınaaa ihihi^^

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok tatlılar özellikle bardaklar :)
forever 21 mağazasına gidebildin mi,aldın mı bişeyler ?

valki dedi ki...

malesef forever 21 bulmayı başaramadım acemi gurbilik işte ihihi...çok teşekkürleeer^^

Grace Happy dedi ki...

super gecmeısne sevındım valkim senın detaylı postlarınıda beklıyoruz :)

valki dedi ki...

hele bi döneyim yapıcam işalla detay şeysi ihihi^^..çok ama çok sevdim ki amsterdamı ben^^

vintage peony dedi ki...

Postlar cok tatlii! tesekkurler