Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: zombie bags^^ Red Lollipop

31 Ocak 2013 Perşembe

zombie bags^^




heleloy minik balkabaklarım^^...bugünlerde ben de inanılmaz bi çanta hastalığı başladı ihihi...son postumda bildiiniz üzre bi tanecik yeni çanta zaten aldım ama dur durak bilmior içimdeki çanta aşkı^^...daha önce de pek çok postumda görsellerini paylaştığım ve çok sevdiğim iron fist markasının zombili çantalarını gördüümde yine kalbimden vuruldum tabeki ihihi...ne kadar da şirinler dimi^^

çok çok çok aşırı çok beendim bu sugar skull suratlı çantayı...ama çok beğendim ki ühühü :/...evren evren ey evren do you hear me evreeeen^^


şununla hastaneye gitsem hiç bi hasta bana muayne olmaz sanırım ihihi^^...yoğun günlerde denenebilir evit neden olmasın^^

aslında herşey bu güzelliği çok sevdiğim bi lookbook güzelinde görmemle başladı...çok ama gerçekten çok sevdim bu çantayı...sugar skull olmazsa bu da olur evrencim nema problema ihihi^^


                                                            şirin kalın^^








8 yorum :

gksk dedi ki...

şu anda ayağımda siyah beyaz çantanın botu var^^ ço seviyorum şimdi de sıra çantalarda sugar skull harikaymış!

valki dedi ki...

hiiiii wuhuuu süpermişşş^^...göksucum aslında sen ne giydim postu yapsan süper olur eminimki über zevklisin ihihi^^

Hamide... dedi ki...

anaaaam valkicanım tam senlikmiş ya bunlarrrr :D

valki dedi ki...

ebit hamidecim tam benlik bakalım alıcaz belkim ihihi^^

Rainbow Gatherer dedi ki...

valkicim çok az post yapar oldun neden :/ ? daha sık yapsana. bu çantalar bana ürkütücü geldi ya :(

valki dedi ki...

@rainbow canım malum mardindeyim...uzun süre gelemedim bi kırk gün kadar...hastanede işler çok youn ve malzeme sıkıntısı çekiorum haliyle ehehe...ama bi yirmi gün kadar evimdeyim postlar gelicek arka arkayaaa...özlenildiğimi bilmek çok hoş...çok saooool^^

Prensesin Masalı dedi ki...

Cantalar cok degisikmis begendim blogunuda cok sevdim bende bloguma beklerim sevgiler :) http://prensesin-masali.blogspot.com/?m=1

valki dedi ki...

blocuğuma hoşgeldin prensesin masalı...çok tişkür ederiiim^^