Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: alışveriş günlükleri vol.4^^ Red Lollipop

22 Şubat 2013 Cuma

alışveriş günlükleri vol.4^^




heleloy minik balkabaklarım^^...epey bi ara verdim dimi :/...inanın ben de hiç istemiorum ama malumunuz çalışma mekanım ve şartlarım sebebiyle hem psikolojik olarak hem de malzeme olarak sıkıntı çektiğim için böle aracıklar olabiliyo...şimdi evimde canım yuvamdayım ve sizler için postları yavaş yavaş sıralamaya yeniden başlıyorum ihihi...öncelikle tazecik bi alışveriş postuyla karşınızdayım...dün yaptıım bu minicik ama beni kocaman mutlu eden alışverişimde bakalım neler almışım ihihi...bu arada açılış fotomuz canım kocacımın bana sevgililer günü hediyesi momiji bebeklerinden dr.love...bu bebei görünce gözlerime inanamadım; kırmızı saçlı bi doktor...acaba kime benziyo ihihi^^...kendisi ile büyük aşk yaşıoruz öle böle diil yani^^...instagramdaki momiji kolektörleri sebebiyle ben de sanırım toplamaya başlıcam bu bebeciklerden...ki biliosunuz ben çooook eski bi kokeshi severim^^


evet yine momijilerden devam edelim madem ihihi...bu momijinin adı clarice =^.^=...bağdat caddesindeki bilstoredan dün tazecik alındı kendisi...elindeki kitaptaki kurukafa detayı mı desem,kedi kulakcıklı tacı mı desem herşeyiyle beni çıldırttı...aşırı sevimli ki ihihi...fiyatını merak edenler için 20 tl olduunu da ekliim^^


yine caddedeki en favori, evet sanırım hakkaten en favori dükkanım olan cassetteden aldıım şirin kurukafa küpecikler de sıra...ne zaman casetteye girsem bişi almadan çıkamıyorum...allahtan bunlar cassette standartlarına göre baya ucuz sayılırdı...bu cicişler sadece 15 tl ye benim oldular ihihi^^


L'occitane markasıyla tanışmam çok sevdiim bi arkadaşımın yakın zamanda bana el kremini denetmesiyle oldu...ufacık tefecik böle boya kutusu gibi çok şirin ambalajları var...el kreminin dokusu ve az miktarla çok iş başarması artıları...tahmin edeceğiniz üzre eksisi ise gerçekten pahalı olması...kendimi şımartmak ve denemek için aldım...bakalım vazgeçilmezim olucak mı...el kremi mangolu, lipbalm ise güllü...fiyatları ise sırasıyla 21 ve 32 tl...evet lipbalm el kreminden pahalı bu da böle bi enteresanlık ihihi^^


veee işte ölümüme sebep olabilecek güzellikteki çoğunuzun çoktan duyduğunu düşündüğüm suadiyede yeni açılan hello kitty world'den aldıklarım...öncelikle benim gibi çılgın bi hk fanı için bu bi alışveriş sayılmaz^^...vakit sıkıntısı sebebiyle sadece 5 dk falan gezebildim...daha doğrusu kalp çarpıntım sebebiyle bayılmamaya çalışarak ayakta durdum dielim ihihi...sadece basit bişiler al kendine hakim ol sonra doya doya gez gaza gelme dedim durdum içimden...ve sonuç olarak coconutlı bi lipbalm ve hep istediim helokiti aynayı alarak mekandan sürünerek çıktım ihihi...lipbalmın içeriği kötü ama ambalajı dünyalar şekeri...ayna ise süper...lipbalm 10 tl,ayna ise 20 tl civarı...hello kitty world'e en kısa zamanda yeniden gidip talan edicem hiç şüpheniz olmasın^^


                                                            şirin kalın^^ 










18 yorum :

Loreathan dedi ki...

Eneeemm ne güzel hepsi de ^_^ güle güle kullannn

valki dedi ki...

ihihi çok tişkür ederiiiim=^.^=

mmerwe dedi ki...

dr.love :)
kendisiyle aşk yaşıyorum şu sıralar :)

valki dedi ki...

sormaaa aynen nerdeyse koynuma alıp uyuyciim kendisiyle =^.^=

Nerwen dedi ki...

o aynayı yirim :D o değil de eşin seni ne iyi tanıyor da neleri seveceğini biliyor hep. dr.love çok şirin, tıpkı senin gibi ^_^ sevgiler

valki dedi ki...

ihihi çok saol nerwenciiim^^...eşimi biraz manipüle ediorum sanırım^^...facebookta ya da blogda paylaştıım şeylerden baya fikir edinior olsa gerek ihihi^^

ömür inandı dedi ki...

çook güzeller:)çok merak ettim hello kitty world'u sevgiler

valki dedi ki...

çok saoluuun...ayrıca blocuğuma da hoş geldiniz demek isterim^^...hk world inanılmaz şirin bi yer...cafe kısmı da var mağza dışında...suadiyeye yolunuz düşerse mutlaka bi uğramalısınız^^

Gül Yazıcı dedi ki...

çatlaksın azıcık :D

Sycorox dedi ki...

hehe Helokitili ne görsem aklıma geliyorsun istemsizce :) güle güle kullan şeker ^^

bu arada dr. love'a bayıldım aynen aynı valki evet :)

valki dedi ki...

@gül ehueheuh öleyim evit^^

@sycorox valla keşke beni fahri helokiti başkanı falan yapsalar türkiyede de o ürünlere daha bi yakın olabilsem ihihi ve evit dr love aynııııı beeen^^

fashiononboard dedi ki...

harika haber, welcome to #teammomiji! :)
fashiononboard.net

j.d. dedi ki...

Post sevimlilikten ölecek!! Hepsini böğrüme basıp bende aşk yaşayabiliyo muyummmmm? :D

Hamide... dedi ki...

oooohhh valkicim benim hepiciği yakışır sanaaa :D

valki dedi ki...

@fashiononboard hoşbulduuuum ihihi birthday girl ü de alarak koleksionumu iki bebee çıkardım bile ihihi^^

@jd tabiki deee böğre basmak serbessst^^

@hamide saol şekerciiiimm^^

Düş Macunu dedi ki...

Merhabalaar >.<
SİZE DANİSMAM GEREKEN BİR KONU VAR!
Rica etsem e-posta adresinizi verir misiniz
dmacnunu@hotmail.com
sevgiler

valki dedi ki...

@düşmacunu hayırdır işalla^^....egursoydr@hotmail.com

eloss dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.