Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: alışveriş günlükleri vol.5^^ Red Lollipop

26 Şubat 2013 Salı

alışveriş günlükleri vol.5^^



heleloy minik balkabaklarım^^...ipimi koparmışçasına alışveriş yapıorum evit ihihi...ama gerçekten o kadar özlemişimki aylak aylak gezinmeyi, istediğimi yiyip içebilmeyi falan...bu kadarcık şımarıklığı kendime hak görüorum dorusu^^...bugün bence anadolu yakasının en güzel avmsi olan palladiumdaydım...ben tavanı yüksek ve bol ışıklı aydınlık avmleri seviorum bu sebeple favorim her dem palladium, hergün gitsem sıkılmam o derece...bi gün benimle orda karşılaşırsanız şaşırmayın yani ihihi^^...ilk olarak sizlerle paylaşmak istediim cici bugünkü alışverişim dışında geçen hafta online olarak aldıım gördüünüz bu şeker şey...kendisi yine bi momiji bebei,birthday girl...by wonderlandden kargo dahil 47 tlye benim oldu...ve etti ikiiiii ihihi^^


bu alışveriş postumda da yine kocacımın über foto makinasını tek başıma kurcalamaya korktuum için instagramla gün ışığını ucundan yakalayarak çekmeye çalıştıım az ama öz fotolar ile yetinicez malesef^^...bi çılgınlık yapıp aldıım neon pempelikteki cicilerim var sırada...kazak lcw'den ve sanırım sevgililer günü koleksionundan bi parça...yumuşacık inanılmaz şirin bi dokusu ve görüntüsü var...sadece 29 tl diye de ekliim...biliosunuz ben renk konusunda biraz çekingenim...bakalım denicez görcez^^...kolye ise bershkadan...aklımda siyah-beyaz çizgili bişiyle bu cicişi kombinlemek var o sebeple aldım diebilirim hatta...fiyatı 19 tl...neon pempe flormar ocelerden siyah kapaklı olan matte serisinden M09,dieri ise neon colors serisinden N008...fiyatları 3 tl idi sanırım^^


yine hepinizin bildiini düşündüğüm oysho aşkım sebebiyle edindiğim bi cici daha ihihi...bu bi tunik...üzerinde böle şirin mi şirin bi kedicik var...dier iki ayağı ve kuyruğu da tuniğin arkasında...giydiiniz de böle kedicik kafanızın içinden geçmiş gibi duruyo...aşırı şirin, bayıldım bayıldım bayıldım ve gördüünüz gibi dayanamayıp aldım...fiyatını ise galba sölemesem daha iyi =^.^=


valla artık bilmiorum algıda seçicilik midir yoksa şans mı nerde bi helokiti orda ben ihihi...bu şirin ötesi çantayı bimde buldum...evet yanlış duymadınız bildiğiniz market olan bimde ihihi...fiyatı 5 tl ve onlarca çeşidi var...benden sölemesi ihihi^^


                                                           şirin kalın^^










11 yorum :

Prensesin Masalı dedi ki...

hepside cok tatli seyler hello kittyli cantaya bayildim :)

valki dedi ki...

teşekkür ederim piyenses ihihi^^

BOŞNAK KIZI dedi ki...

kazağı çok beğendimm güzel günlerde giy :) ve Bim yine şaşırttı beni :)) ben de oradan bazen çok değişik şeyler bulabiliyorum umulmadık şeyler yapıyor bazen :)))

Ayshe Rose dedi ki...

Yeni momijin cok guzel. Ben de gunlerdir dusunuyorum alsam mi almasam mi diye :)

http://www.stylishtimes.net/

valki dedi ki...

@boşnak kızı çoook saol^^...evit bim acaip bi yer zaman zaman^^

@ayshe bence çok beendiysen al derim dier momijilere göre fiatı da daha uygun^^

Hamide... dedi ki...

güle güle kullan valkim, çok sevdim hepiciğini kazağına da göz koydum ona göre :D

Sycorox dedi ki...

hahah çantayı gördüm hatta normal olarak sen geldin aklıma :D

valki dedi ki...

@hamide ne demek şekercim aşkolsun lcwde bol miktarda var hemen al gyelim kardeş kardeş ihihi^^

@sycorox zaten nerde orcinal bişi sen de benim gibi karşılaşıosun hep...çekioruz yahu işte napalım dimi^^

A.J.O dedi ki...

Fiilen tanışmamış olsakta, bende artık nerede Hello Kitty görsem aklıma hep sen geliyorsun... hatta hepsini alıp sana postalayasım var :D

valki dedi ki...

ihihi valla öle oldu acaip bütünleştik kiticikle ben...ama inan böle süpriz yerlerde görmek karşılaşmakçok hoşuma gidio...o günüm güzel geçio resmen ehuehu^^

eloss dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.