Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: ketiperi valki^^ Red Lollipop

27 Şubat 2013 Çarşamba

ketiperi valki^^



heleloy minik balkabaklarım^^...size söz verdiim gibi postlara tam gaz devam ediorum ihihi...uzun zamandır yapmak istediim renkli peruk çekimini de dün gece gerçekleştirdim sonunda...inanılmaz eğlendim ve karı-koca kaçıklığımızı bi kez daha ispatlamış olmamıza çok sevindim ihihi...eski enerjimiz yok gibi geliodu malum durumlardan dolayı ama inanın uygun ortamlarda içimizdeki gerçek biz hemen pörtlüyomuş^^...hadi gecenin bi vakti ben oturdum süslendim kapatıcısından aydınlatıcısına full makyaj yaptım, kocacımın çamaşır odasına taşıdığı onca foto alet edavatına ne demeli...ay laf yu beybiii diebiliorum ben ancak kendisine ihihi...evit çekim sonuçları acaip şirin oldu bence...o kadar çok foto beendim ki bunlarla en az bi sene eğlenirim ben ihihi...bloğumun coverını da bu fotolarla yenilicem ama kendim beceremediim için o birazcık sonra olucak^^




















   

   
o kadar çok foto var ki seçmek de zorlandım...ama zaten ara ara bi şekilde hepsini kullanırım ben kesin o yüzden sıkıntı yok ihihi...merak edenler için peruk amsterdamda bi marketten ihihi...sadece 4 euroya almıştım iyiki de almışım beni çok eğlendirdi^^...cupcake prensesi olmamı sağlayan şahane taç rengarengoshop'un sahibesi denizin geçen sene doum günüm için yaptığı bana özel tasarımı...makyajımı kendim yaptım^^...bu ara deli gibi youtubeda makyaj videoları izliorum ve o videolarda önerilen ürünleri almaya çalışıyorum...ve gördüm ki ben makyaj yapmıomuşum rastgele boyanıomuşum eskiden ihihi...belki bi makyaj videosu ya da postu yapabilirim kendimi yeterince bu konuda ehil gördüüm de...henüz acemiyim^^...umarım siz de bizim kadar eğlenmişsinizdir şımarıklıkta sınır tanımadığım bu minik çekimimizden ihihi...eylemlerimiz devam edecek!^^


,

                                                          şirin kalın^^










20 yorum :

Loreathan dedi ki...

Süper olmuş ^^

Zooey Deschanel oldum da diyebilirdin:D

valki dedi ki...

ihihi çok tişkür ederiiim^^...zooey de acaip şirin ki^^

Sycorox dedi ki...

çok çok çok şirin. Ketiperi halt etmiş vallahi :)

bu arada aramıza hoş geldin, youtube videoları sayesinde öyle manyak şeyler aldım ki, lensler de dahil olmak üzere hahah :)

ama acayip batırıyor insanı, fırça fırça diye gezinip, yurt dışından neden makyaj malzemesine kota koyuyorlara dertlenmeye geçiyorsun benden söylemesi :)

valki dedi ki...

çok saooool sycocuuum^^...evit doru sölüosun o aşamaya baya bi hızlı geçtim sanırım dün macte bi fırçanın 75 lira olduunu öğrenmemle birlikte ihihi^^

Nerwen dedi ki...

wuhuuuu sen renkli saç insanıymışsın buna kanaat getirdim ^^ kızıldan sonra bu peruk çok tatlı olmuş. uzun saçlı görünce de ayrı bi şaşırdım. gerçi şu postta şaşırmam gereken en son şey o ama :P

valki dedi ki...

ehuehueh ne tatlısın nerwencim ya^^...valla ben hiç yakıştırmıorum uzun saçı kendime ama bu peruk hakkaten fena olmadı gibi ihihi^^

Rainbow Gatherer dedi ki...

aaa ikinci poz benim blogger profil fotom :)

valki dedi ki...

ihihi sen kurbaa öpüosun ama galba şimdi baktım da^^...benim momici de yeşil kafasıyla kurbaacık gibin hakkaten ihihi^^

Junkhead dedi ki...

Oyyy yirim yaa şuna bak bebek bebek !! <3 :-*

valki dedi ki...

ihihi o senin bebekliin şekerciiim çok saoool^^ <3

alice dedi ki...

harikasınnnn! hatta ben bu ketiperiyi daha çok sevdim! :)

valki dedi ki...

hiii çok tatlısın aliceciiim çok saoool^^<3

Hamide... dedi ki...

mor saçlı valkiiiiiiiiiii çok cici olmuşsun çok çok sevdiiim :)

!'**rengarengo**'! dedi ki...

süper olmuşsun bebeim:)) musmutlu günlerde kullan cupcake girl :*

valki dedi ki...

@hamide ben de çok sevdiiim mor saçııı ama hala diorum ki kısa saç rulz ihihi^^

@rengarengo sayende şekerciiiim...tacımı çoooook seviorum ki^^ <3

eloss dedi ki...

çok çok çok tatlı olmuşsunuz,enerjiniz hiç eksilmesin.sizi takip ederken ben de eğleniyorum.
bu arada cupcake mutfak saatinize bayıldım, malesef bu konuda bi şanssızlığım var aylarca cupcake kurmalı saat aradım durdum ama hiç bir yerde yok,evren almamı istemiyor anlaşılan :)

valki dedi ki...

@eloss çoook tişkürlerr böle pozitif yorumlar aldıkça enercim hiç eksilmez ki^^...saati tchibodan almıştım geçen sene...tekrar öle bişi görürsem size haber veririm blog aracılığıyla söz^^

eloss dedi ki...

çok teşekkür ederim çünkü tchibo'da artık yokmuş :( şans

♥ NeSLiNaMe ♥ dedi ki...

Renk cok güzel, gözlerim tuhaf kamasma oldu :) cok canli ayrica yakismis :)

valki dedi ki...

@nesliname tink yuuu^^