Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: instavalki^^ Red Lollipop

4 Mart 2013 Pazartesi

instavalki^^



heleloy minik balkabaklarım^^...herkes bi instagram postu yaptı sanırım bi ben eksik kalmıştım ihihi...hem bugünlerde neler yapmışım malumat veriim hem de bu vesileyle instagramdan bendenizi takip etmek isteyen olursa die küçücük bi bilgilendirme yapiim dedim^^...instagram kullanıcı adım drvalki...tüm minik balkabaklarımı beklerim ihihi^^...bu sabah taze çekilmiş olan açılış fotomuzda elinde koca bi bardak bitki çayı tutan bendenizin tam karşısında boğaz manzarası olmasından mütevellit gözlerinin içi gülüyor ihihi...azıcık hastalandım tabi gezicem de gezicem canım istanbulumda die ama olsun değer ki^^


bu instagramda kolaj şeysini ben yeni keşfettim...evet farkındayım biraz geriden geliorum ihihi...canım kocacıkla her dem favori mekanlarımdan caddebostan sahilde saadet yaşarkene eski günlerdeki gibi telefona ergen pozları verdik...ben de bu saadet anlarını kolajladım^^...tabi gördüünüz üzre bundan tek hoşnut olan bendim ihihi...ah bu kocacık neler çekio şımarık valkicikten bi bilseniz^^


hafta içi canım annecim geldi...ve gelirken bana öle bi süprizle geldi ki mutluluktan deli oldum...bu gördüünüz süper cici kurukafalı eldivenle birlikte iki tane daha süper şeker eldiven yapmış bana...hem de blogda gördüü şu postumdan ilham alarak...hatta o posttaki kalpli gri eldivenin de aynısını yapmış şaştım kaldım görünce ihihi...valla bu blog işi çok karlı olmaya başladı benim için...canım annecime burdan da bi kez daha çooook ama çok teşekkür ediyorum elcaazları dert görmesin diorum ihihi muck benim meloşuma sultanıma^^



en şirinlerini en sona sakladım ihihi...vatana millete hayırlı olsun ben de artık bi momiji kolektörü ve fotocusuyum ihihi...instagramda momijilerle über şiker kompozisyonlar yaratan şahane insanlar var...ben de onlara özenip kendimce bişiler yaptım...bi de türkiyede online olarak momiji satan bywonderland sitesinin sanırım her ay geleneksel olarak düzenlediği momijisevgiyiyay adlı yarışmasına katıldım üstte gördüünüz fotolarla(bikaç başka fotom daha var tabe^^)...valkiciğe oy vermek ya da diğer ultra şeker fotolara bakmak isterseniz momijisevgiyiyay15 etiketine göz atabilirsiniz^^


                                                                  şirin kalın^^









10 yorum :

Hamide... dedi ki...

şirin ötesi valkimiz bizim :D

valki dedi ki...

ihihi o sizin şirinliiniz efenim <3^^

Sycorox dedi ki...

valla severek takipteyiz ^^

valki dedi ki...

bil mukabele sycocuuum ihihi ;* <3 ^^

A.J.O dedi ki...

Valkiiii o diğer eldivenlerinde fotosunu isterizz... (=

valki dedi ki...

gelicekkk ayscııım^^...onlar da über şiker ihihi^^

Rainbow Gatherer dedi ki...

cok tatlısınız eşinle, maşallah 41 kere :) eldivenlerinde cok profesyonel olmus valkicim bayıldım. momiji de cok seviyorum ben ama o kucucuk bibloya o kadar para vermeye kıyamıyorum yahu :)

valki dedi ki...

ihihi çok saol şekerciiim <3...ben de her ay bi tane almaya karar verdim yoksa sonu gelmicek momicilerin ihihi^^

hwinore dedi ki...

Like butonu aradi gozlerim :)) Hem yeni post istiyoruuuuuz yea! ^^

pekmoda.blogspot.com

valki dedi ki...

@hwinore ihihi şekerim çook saol ama mardinde internet bağlantısı konusunda bi sıkıntı var ondan pst yapamıyorum..yakında yapıcaam^^ <3