Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: kozmetik aşkına^^ Red Lollipop

26 Mart 2013 Salı

kozmetik aşkına^^



heleloy minik balkabaklarım^^...yine azcık ara verdikten sonra sizlere yeni takıntım kozmetik ürünlerinden bahsederek bi geri dönüş yapiim dedim ihihi...evet bu ara resmen kozmetiğe takmış durumdayım...bunda tabiki youtubeda izlediim makyaj videolarının etkisi inanılmaz fazla...orda tanıtılan ürünleri çılgınca almak ve denemek istiorum ihihi...bi de ben bu zamana kadar resmen boyanıomuşum makyaj yapmakla falan hiç alakam yokmuş yahu^^...kaş nasıl boyanırdan tut,eyeliner nasıl çekilire efendime söliim kontur yapmaktan aydınlatıcı kullanmaya,makyaj fırçası nedir ne işe yarara kadar tonla şey öğrendim ve öğrenmeye devam ediorum...ha bu arada bi de bu işi profesyonel olarak yapanlardan ziyade sizin benim gibi sıradan insanların yaptıkları videoları daha çok beeniorum...örneğin delicesine tutkunu olduum ve çok sevdiim amerikada yaşayan bilgentolis nickli tatlı youtubera resmen ba-yı-lı-yo-rum ihihi^^...size de şiddetle tavsie ediyorum makyaj bahane muhabbeti şahane kendisinin^^...şimdi tabi bendeniz haleti ruhiyesi ve tarzı gereği yine kawaii mi kawaii tarafından olaya el attım...sizleri inanılmaz şirinlikteki ürün ambalajları ile beni benden alan bi güney kore kozmetik markası olan etude house ile tanıştırmak istedim...ben bu ürünlerin hepsine çılgıncasına aşık oldum...kalitesini filan bilemiciiim ama ambalaj harikası oldukları kesin^^




bu şirinliklerin far olduuna inanabilio musunuz...ben inanamadım şak diye bayıldım ihihi...inanılmaz sevimliiiiii amaaa^^

dondurma şeklinde ojeeee...allam nası şirin bi kafa bu...aynı kafadan mümkünse ben de istiorum...çok süperellaaa^^


peki ya bu tatlışların el kremi olduuna kim inanır...ühühü ben güney koreye gitmek istiorum amaaa^^


gördüünüz tatlı hanımlar da etude house'un parfümleri ihihi...ben hangisini beğenicemi şaşırdım valla^^


en bombaları en sona sakladım...etude house'un princess etoinette koleksiyonu...her genç kızın hayali olabilecek bi koleksiyon bence...resmen aşık oldum...her parçasını koynuma alıp uyumak istedim o derece...ebayden kore sitelerinden bi yerden almam lazım ay bana bişeyler oluyooo ihihi^^


ya ama haksız mıyım...şu güzelliklere baksanıza...hem şirin hem romantik...o blush kutusunun içindeki kalp toplara...tüm detaylara delirdim delirdim delirdim...hebelehübele ihihi^^

                                                            şirin kalın^^











17 yorum :

Junkhead dedi ki...

Hepsi de bizim olsuuuuuuuuun !!!!!!!! <3 :P

valki dedi ki...

eveeeeet olsun nolur olsuuun ihihi^^

Sycorox dedi ki...

ahah aynı durumdayım. far paleti, yok efenim far bazı, brushlar falan ohoho girdin mi çıkamıyorsun :)

valki dedi ki...

aynen bi de cehaletimi gördükçe makyaj konusunda inanılmaz kızıorum kendime yaş 32de kısmetmiş makyaj yapmayı öğrenmek ehuehu^^

j.d. dedi ki...

Aaaahhh ilk fotolar sweet recipe son serisinden hepsini istiyorum o serinin.. Geri kalan ürünlerden birer ikişer var bende ama yetmiyo, hele o krem ve balm serisi ♥

valki dedi ki...

aaah ne şanslısın...nerden nasıl aldııın elindeki ürünleri...ay çıldıracaaam eheuhueh^^

Merve Sevim dedi ki...

bunları gördükçe sürünüp süslenesi gelir insanın :)
ne güzeller

valki dedi ki...

dimi^^...aşırı sevimliler ihihi^^

Rainbow Gatherer dedi ki...

valkicim acaip tatlılar, zaten kore'de sanırım hersey boyle tatlı ve şirin :) birde paul & joe'nun kedili kozmetiklerini gör, asos 'ta satılıyor bilgin olsun =)

valki dedi ki...

hemen bakıcam ihihi alabilio muyuz ki acaba kozmetik asostan ehehe^^

nevrotik dedi ki...

ayyy valkiii çok tatlı bunlar o.O
güney kore ye bir gitsem, geri dönemeyeceğim diye korkuyorum^.^

valki dedi ki...

valla ben ciddi ciddi düşünmeye başladım nasılsa japonyaya gitmek çok pahalı g.koreye bari gidelim ihihi^^

Gül Yazıcı dedi ki...

ya o kalpler marshmallow olsa iyiydi :P (imza:mütemadiyen aç insan)

valki dedi ki...

ehuehuh aynen öle zaten şeker die yenir ki bunlar o kadar güzel^^

Karadut dedi ki...

Etude house tr'ye gelsin yahu. Mağazalarının güzelliği bir tarafa, ürünlerinin güzelliği öbür tarafa.. Çıldırıciim vallahi.

valki dedi ki...

eveeet kesinlikle gelmeliii kimlere sölesek acep kozmetik blogları bı harekete mi geçse ihihi^^

A.J.O dedi ki...

Dibim düştü cümlesini hayatımda ilk kez kullanarak her kelimesinde yazına katılıyorum... koynumda uyumak <3 o baykuş kremler ve cupcake farlar... peki ya dediğin gibi kalpçik allık içi....

<3<3<3<3<3<3<3