Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: valki is the geek^^ Red Lollipop

7 Mart 2013 Perşembe

valki is the geek^^



heleloy minik balkabaklarım^^...dün sosyal medya sayesinde tanışıp canlı canlı konuşma fırsatı bulduum bi arkadaşımla buluştum...kendisi hayat hep moda bloğunun sahibesi sevgili hwinore...şu kafacığımda görmüş olduunuz tavşan kulaklarını  gördüün de bu tam valkilik diip alma nezaketinde bulunmuş ihihi...inanın nasıl mutlu oldum anlatamam...sonuçta blog yazmak ya da sosyal medyada görsel, yazı vs. paylaşmak zaten birilerine bişiler anlatmak, kendimizi ifade etmek ya da ne biliim sadece öylesine yaptığımız bişi...bunun böyle şirin sonuçları olması çok ama çok güzel =^.^=
aslında daha cici bi kombin postunda filan kullanmak isterdim şirin tacımı ama yarın mardine dönüorum...yani zamanım kalmadı ühühü...ben de mini ne giydim sayılsın bari diye yeni aldığım geek tshirtümle poz verdim ihihi...bu tshirte aşık oldum ben görür görmez^^...topshopta farklı renkleri ve nerd yazan modeli de mevcut...tek sorunu bi tshirt için birazcık pahalı...60 tl :/...belki indirimde nerd yazanı da alırım kalırsa^^

bundan sonraki postların arası azıcık açılabilir şimdiden özür diliorum :/...hepinizden pozitif enerji ve bol şans dileklerinizi bekliorum...yine yuvacıktan bi buçuk ay ayrı kalıcam...son altı ay ama ha gayret bana ihihi^^


                                                             şirin kalın^^









11 yorum :

Hamide... dedi ki...

bizim dualarımız ve enerjilerimiz hep seninle valkicim... bir sonraki gelişinde biz de görüşürüz belki... tişört hakikaten çok güzel ama dediğin gibi accık pahalı :)

valki dedi ki...

ihihi saol hamideciiiim çok saoool^^..belki indirime girer yaz başı tshirt ben de bekliciim ve evet bi dahaki gelişime neden bi buluşma omasın^^

hwinore dedi ki...

T-shirt'e ben de gorur gormez bayildim! Sana da cok yakismis, tarz sahibi insan farkli tabii :)

Kulaciklarini da nice guzel, neseli gunlerde kullan. Belki taa Mardin'desin ama biz senin hep yanindayiz. Sen sakin yazmayi birakma! Operim :)

What's Next dedi ki...

nasıl tatlısın ya <3 bu tişörtler için indirimi beklediğimi itiraf ediciğim, sonrasında geek de nerd de benim :P bol şans ve pozitif enerji yolluyoruz sana tabii ki! zaman çok hızlı geçiyor merak etme sen ;)

valki dedi ki...

@hwinore çooook saol canımcııım herşey içiiin seni tanıdığıma inanki çok mutlu oldum^^...döndüğümde arayı açmayalım yine kikirdeyelim ihihi^^

@what's next sana da acaip yakışır heleki gözlükler filan benden daha bi geek chic olursun süper yakışır^^...kesinlikle almalısın ben de nerd ü alıcam ki ihihi^^

gksk dedi ki...

seni de yerim tacını da^^

valki dedi ki...

ihihihi yi beni yi beniiiiiii <3 <3 <3

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok güzel bi tişört cnm, tacında super uymus. az kalmıs, sayılı vakit cabuk gecer =)

valki dedi ki...

ihihi tişkür ederim canım^^..evit zaman geçio işalla daha da çabuk geçicek artık^^

Bak Bu Harika dedi ki...

çok şirin bi taçmış. Bloğunu izlemeye aldım ben de bloğuma beklerim. www.bakbuharika.com

valki dedi ki...

tişkür ederiiim hoşgeldin blocuğumaaa..ne şirin bi blog ismin var ihihi^^