Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: pinky pinky^^ Red Lollipop

29 Nisan 2013 Pazartesi

pinky pinky^^



heleloy minik balkabaklarım^^...çooook uzun bi aradan sonra bi ne giydim postu yaptım...bugün çok sevdiim palladium alışveriş merkezine gittik...hava süperdi bu sayede epeydir giymeyi istediim şirin parçaları birleştirme fırsatı buldum...gördüünüz gibi alışverişe giden valki hemen havalara uçmuş bile^^


önce şöle ciddi bi bakış atalım kombinimize ihihi...pembe ceketimi çoook seviorum...sanırım daha önce blogda paylaşmamıştım...geçen sene beyoğlu mangonun outlet bölümünden ayıla bayıla almıştım...çok seviorum...tam mevsimlik...rengi über şirin...kısaca bu mevsim için favorilerimden kendisi^^...senenin modası siyah beyaz çizgili gömleğim küçükyalı pazarından....yakasındaki zımba detaylarına vurulup geçtiğimiz ay geldiim de almıştım...normalde gömlek çok seven ve giyen biri deilim...ama bu gömleği pek sevdim...fena da olmadı gibime geldi sanki ihihi^^


tabiki günün yıldızı hello kitty çantam oldu tahmin ettiğiniz üzre^^...gittiğimiz restoranda bi kız çocuu resmen anne -babasına işkence etti çantam yüzünden...ben de isterim diye tutturdu...evet kız 3 yaşında filandı ihihi...napalım seviorum engel olamıorum durduramıorum içimdeki helokiti aşkını=^.^=...daha önceki postlarımı takip edenlerin hatırlayacağı üzre çanta amsterdam ganimetlerimden...amsterdamdaki claire's den almıştım...belki türkiyedeki claire'slerde de vardır ben görmemiştim o yüzden kaçırmadım havada kaptım ihihi...fiyatı 25 yuro civarıydı...özellikle bağdat caddesindeki helokiti worldde fiyatları görünce neden başka modelini de almadım diye pek bi hayıflandım^^


leopar papiklerim de diğer en favori cicilerimden...hem çok cici hem de aşırı rahat...eskiycekler die ödüm kopuyo ama sürekli giymeden de yapamıorum ihihi...adidasın bi kaç leoparlı modeli daha var...yine leopar aynı model ama renkleri farklı...onlardan da bulursam valla alıcam...leo adidas koleksiyonu yapıcam o kadar seviorum ihihi...ben bişeyi sevdim mi böle takıntı oluo vazgeçemiorum işte^^

ceket: mango (outlet ürün)
studded jeans: zara trf (eski sezon)
gömlek: küçükyalı pazarı
ayakkabılar: adidas superstar(eski sezon)
çanta: claire's (amsterdam)
gözlük: rayban wayfarer :P

                                                           şirin kalın^^







7 yorum :

Junkhead dedi ki...

Bayıldım bayıldım ba-yıl-dım ! Özellikle ceketin rengi süper canımcım !! <3 muaahhh !!

valki dedi ki...

çok saol junkçıııım^^...paslanmışım yahu poz veremedim ne giydim pek bi zor oluomuş ihihi^^

Şirret Şerbet dedi ki...

Prag'da Hello Kitty kafası şeklinde devasa bir teneke kek kutusu görmüştüm markette. Yurtdışında markete girince bile tansiyonum düşüyor yahu :) Pembik ceket ve gözlük uyumunu like ettim gitti :)

Hamide... dedi ki...

yerli kitimiz yine çok tatlısın seviyoruz seniii <3<3

valki dedi ki...

@şirretşerbet tişkür ederiiiim şirretim şerbetim^^...aynen ben de helokitili bişi görünce tansionum düşüo ihihi=^.*=

@hamide çoook saol şekerciiim ben de seni seviorum kiii <3 ^^

Sycorox dedi ki...

yine harika bir kombin olmuuş ^^
bende Adidas Jeremy Scott Wings'lerin siyah olanını deli gibi istiyorum ya, umarım kavuşurum :)

valki dedi ki...

saaaoool sycocuuum^^....umarım kavuşursuuun ayakkabı bambaşka bi aşk ya ihihi^^