Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: koreden ciciler^^ Red Lollipop

19 Nisan 2013 Cuma

koreden ciciler^^




heleloy minik balkabaklarım^^...biliorum yine uzun bi ara oldu...özlediiiiiiim ihihi^^...ama dönüşüm pek bi muhteşem oldu...resmen kendimi aştım...bi önceki postumda bahsettiğim kozmetik çılgınlığında son noktaya geldim ve dayanamayıp güney koreden online sipariş vererek inanılmaz şirin ciciler aldım...evet biliorum hepiniz merak ediosunuz detayları...işte geliooooo ihihi^^


önce gelen cicilerime şöleee bi toplu bakış ihihi...allam yanlarında yatasım gelio o derece sevimlileeer^^...öncelikle böle bi alışverişe nasıl karar verdim ordan başliim...bi önceki postumda bahsettiğim gibi bu aralar youtube videolarına feci sardım...videolarını severek takip ettiğim aytül dahlia 'nın bi videosunda koreli bi online alıveriş sitesinden aldıklarını tanıttığını gördüm ve çıldırdım...kendisi tamamen parasını riske atarak garantisi olmadığının üzerine basa basa bu ürünleri istediğini ve nasıl kavuştuğunu anlatıyordu...ben de dedimki neden olmasın ona geldiyse bana da gelebilir ihihi...hemen bahsettiği siteye girdim...hepinizin merak ettiğini bildiim mevzu bahis site şu: roseroseshop...sitede yaklaşık bi saat gezindikten sonra yedi parça ürün almaya karar verdim...toplam shipping dahil 56 dolar ödedim...göndericiye not olarak paketin üzerine gift yazmasını ve içerisinde kozmetik ürünü olduğunu belirtmemelerini rica ettim...paket istanbula eşimin maslaktaki iş adresine tam 13 gün sonra hasarsız ve eksiksiz ulaştı...işte hikayemiz böle...şimdi gelelim ürünlereee^^


bence alışverişimin yıldızı bu güzellik...kendisi etudehouse markasının princess etoinette serisinin allığı...iki farklı rengi var...biri benim aldıım bu pempiş kalpli olan diğeri ise şeftali tonlarında kalpçiklere sahip...gördüünüz gibi aşırı şirin bi ambalajı var...pigmentasyonu başarılı ancak kullanmaya kim kıyabilir bilemiorum ihihi^^...kendisi indirimdeydi ve 20 dolardı...şeftali tonlarda olan ise ilginçtir indirimde deildi ve 25 dolardı^^


bu şirinlik yine etudehousedan bi el kremi ihihi...tamamen ambalajı için alınmış bi ürün kendisi^^...içindeki krem bittikçe yenileriyle doldururum dierek aldım...kendi kremi de oldukça güzel kokuyo...kıvamı ve nemledirmesi de fena sayılmaz...30 mllik oldukça az miktarda ürün içeriyor ama dediğim gibi krem bahane pandacık şahane ihihi...fiyatı ise 4.5 dolar^^


cupcakeli bişi olur da ben almadan durur muyum ihihi...bu ikili cupcake şeklindeki etudehouse sweet recipe serisi göz farlarına resmen aşık oldum...ben makyaj bloggerı deilim ama izlediim ve öğrendiim kadarıyla bu tarz ürünlerde pigmentasyon,kalıcılık ve tozutma özellikleri önemli...bu konularda fikir vericek olursam eğer renkler simli ve bol pigmentli,günlük kullanım için fazla janjanlı ama tabi tarzınıza göre değişir...biraz fazla tozutuyor ve sanırım far bazı ile kullanmak gerekli fazla kalıcı olduunu söleyemiciim...kısaca bu ürün için şirinlik garanti ama kullanışlılık tartışılır ihihi...fiyatı 8.5 dolar^^


bu  cicişler ise farklı olarak tonymoly markasından...soldaki lipgloss sağdaki ise farkettiğiniz üzre ruj ihihi...lipgloss fruit princess isimli bi seriden...5-6 farklı ve über şirin çeşidi daha var...benimki plum princess olanı...serinin diğer prenseslerini de alabilirim belki bilemiorum ihihi...bence tek dezavantajı çok minik olması...tahmin edebileceğiniz üzre rujun sadece  kedicikli ambalajına vuruldum ve aldım...transparan özellikte ve  çok özelliği olmayan bi ruj...bu kedicikli serinin lipglossları da inanılmaz şeker bi göz atmalısınız derim...her ikisinin fiyatı da 6.8 dolar^^


son olarak da iki adet ojemiz var...ikisi de etudehouse markasından yine...evet çok daha güzel renkli ve kaliteli ojeler var ülkemizde ama şu ambalajlara nasıl hayır diebilirdim sayın seyirciler ihihi^^...fiyatları da gayet makul...2 ve 3 dolarcık^^


                                                              şirin kalın^^










20 yorum :

Rainbow Gatherer dedi ki...

valkicim öncelikle blog dunyasına geri geldin hoşgeldin :) ya ben inanamıyorum gorunce cok heyecanlandım bu cicşleri yaaa, kesinlikle senle koreye gitmeliyiz biz :) orada o kadar çok şirinlik varki ve çok hesaplı fiyatlara hemde :) hepsine bayıldım bayıldım! sırf ambalajları için bende alabilirim sanırsam ozellikle pudrayı cok sevdim :)güle güle kullan hepsini şimdi siteyi incelemeye gidiyorum :*

valki dedi ki...

hoşbulduk şekerciiim^^...koreye gitme planlarım arasında cidden ihihi...umarım sipariş verirsen bi problem olmaz eline ulaşır ürünler...dediğim gibi ben de risk aldım ama mutlu sona ulaştım ihihi^^

jewel dedi ki...

allahııımm!!! o külah kapaklı pembe oje ve o kalpli allığı alıp torunlarımın torunlarına kadar kullanmadan saklayabilirim. bu pazarlama harikasının fikir babası -kesin annesidir o- kimse bulup bi teşekkür etmek gerek. :))

valki dedi ki...

ne kadar içten ve şirin bi yorum olmuş ihihi^^

eloss dedi ki...

hepsi öyle ciciki, kullanılmaz alıp uyunur bunlarla ^^
hangisini beğensem şaşırdım^^
canım donrurma çekti ihihih :)

valki dedi ki...

saol eloscuuum^^...ben de yanlarında uyusam mı diye düşünmüyo deilim^^

A.J.O dedi ki...

Valki çok güzeller siteye girip birbir inceledim sanırım en şekerlerini özenle seçmişsin ... :) Etude'ün birde baykuşlu kremleri pek pek pek sevimliii... Güle güle kullan internetten alışveriş yapabilme cesaretimi toplarsam ilk başta momijilerle bende kendimi aşacağım! Güzel günlerde kullan biterse bir daha alırsın yahu :) öptüm seni
baş baş

Ays

valki dedi ki...

teşekkür ederiiima ayscıııım^^...ya bence hiç korkma online alışveriş çok keyifli bişi...bi kutu gelio bi heycan yapıosun falan ihihi^^

Gul's Make-up Mirror dedi ki...

Merhaba Valki çok eğlenceli postlardan biri daha olmuş ürünlerin hepsi aşırı cici hepsine bayıldım siteyi de inceledim ve sayende bende bu Kore markalarının ürünlerinin hastası oluverdim Kore denince kozmetikte ilk olarak sadece BB Krem furyasından tanıdığım bildiğim ürünleri vardı şimdi daha çok tanıma fırsatı edindim teşekkür ederim harikasın peki bir şey sorucam sitede alışveriş yaparken kredi kartı mı geçerli oluyor ?

valki dedi ki...

cici sölerin için çok saol gülcüüüm çok mutlu oldum^^...evet sitede kredi kartı geçerli...üye olup siparişlerini verdikten sonra o kısım detaylı olarak anlatılıyor...ben garanti bonus kullanmıştım bi sorun yaşamadım...umarım siparişin güvenli bi şekilde gelir tekrar sölüorum tamamen riske atıosun paranı bunu bilerek sipariş ver lütfen...ama postta belirttiğim gibi satıcıya üzerine gift yani hediye yazmasını ve içinde kozmetik olduğunu belirtmemesini mutlaka yaz...sevgileeer^^

Nyuu dedi ki...

Valla bebeğim senden görüp gaza geldim, ben de şimdi 35 dolarlık bi alışveriş patlattım. İnşallah sorunsuzca gelir de blogda paylaşırım :)

valki dedi ki...

nyucum umarım gelir siparişlerin kazasız beleasız...çok üzülürüm başlarına bişi gelirse....ama tamamen şans işte :/

eloss dedi ki...

:)^^ özellikle kedişli ruj ve dondurma kafa çok şirinmiş ihihi ^^
Türkiye'de de satmalılar acilen ^^

Adsız dedi ki...

Şuan bende siteden bir şeyler aldım ama ödeme kısmına geçip ödeme için paypala yönlendirdiğinde sayfada sorun çıkıyor ödeme yapamdım bir türlü. Bôyle bir sorun sende yaşadın mı? :)

valki dedi ki...

yok hayır yaşamamıştım...paypalla deil direk kredi kartıyla ödeme yapmıştım ben...

merve shenme dedi ki...

Tüm Kore kozmetik ürünleri gibi çok tatlılar ^^

meishenmeweishenme.blogspot.com

valki dedi ki...

evettt hala kullanmaya kıyamadıklarım var süs niyetine saklıyorum ehehe <3

merve shenme dedi ki...

haklısın ben de kutularını hiç atamıyorum o kadar sevimliler ki :))

meishenmeweishenme.blogspot.com

valki dedi ki...

biblo sayılır ki bunlar ehehe^^...nisanda g. koreye gitme planımız var gerçekleştirebilirsem bir bavul falan alıcam sanırım :D

merve shenme dedi ki...

Aaa ne güzel , keşke ben de gidebilsemmm :))

meishenmeweishenme.blogspot.com