Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: cursed to cuteness^^ Red Lollipop

13 Mayıs 2013 Pazartesi

cursed to cuteness^^




heleloy minik balkabaklarım^^...sizi yine süper ötesi şirinliklerle tanıştırıcam bugün...çok sevdiim ve tarzına bayıldıım hakkında daha önce de şöle bi post yaptığım gwen stefani bu sefer de bebişler için target markası ile işbirliği yaparak harajuku mini adında inanılmaz şirin ve beni çıldırtacak ciciler tasarlamış...tabi çok taze bi durum diil bu esasen ama benim yeni keşfettiğim ve hemen sizinle paylaşmak istediim bi olay^^





bu halloween koleksiyonundaki tshirtlere aşık olduum için hepsini sizinle paylaşmadan edemedim...özellikle son t-shirtteki cursed to cuteness mottosuna bayıldım sanırım bunu dövme bile yaptırabilirim...tam beni anlatıo ihihi^^







hepsine, her detayına bayıldım...kız çocuk isteğim binbeşyüz katına çıktı bu güzellikleri görünce...aslında şu 12-13 yaş modelleri belki zorlasam bana olabilir sanki ihihi...şu kafayla birileri yetişkinler için de bişiler yapsa ya...gwencim beklemedeyim ihihi^^


                                                            şirin kalın^^







8 yorum :

*SİMONE* dedi ki...

aiiiy bayıldım ben bunlara... :)

valki dedi ki...

ben de ben deeee!! <3

Hamide... dedi ki...

çok cicişler valla tam senlik :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

ya en alt soldaki kedi kızın şirinliği nedir öyle :)

Gaye Tukar dedi ki...

Bebiş time:)

Şirret Şerbet dedi ki...

Ben bunlardan broş yaparım ki ! :)

valki dedi ki...

eneee bissürü commentim olmuş ki benim^^...teşkür ederiiiim^^...bebiş is coming soon gayeciiiim ihihi....şirretim şerbetim kesinlikle yapmalısın eveeet broşşş şahane olur ki^^

j.d. dedi ki...

Bence biz bunlara da sığardık ki ya, niye burda satılmıyolar niyeee :'(