Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: say hello to kitty valki =^.^= Red Lollipop

2 Mayıs 2013 Perşembe

say hello to kitty valki =^.^=




heleloy minik balkabaklarım^^...instagramdan takip edenlerin çooooktan gördüü helokiti bereciğimi sizlerle de paylaşmadan edemediiiim ihihi...canım anneciğim aylar önce paylaştığım bi postta bu bereye delirdiğimi görerek aynısını yapmış banaaa...ellerine sağlık canım anneeeem ihihi^^...aslında bere takmayı seven biri değilim ama bu bereye kesinlikle bi şans vericem ve sadece süs olarak kalmıcak...tabi sokakta alacağım tepkilere göre bu fikrim değişebilir...deli muamelesi görebilirim ihihi...ya da olmadı dağda bayırda takarım daha olmadı kızıma saklarım o takar ihihi^^

işte beremizin orjinalini gördüümüz güzeller güzeli kız ve bendeniz ihihi...ya bunun gibi bi kızım olsa daha ne isteriiim allaaaam çok tatlı...kedicik de bonus olarak gelebilir evit ihihi^^...nası benzioruz azcık ama dimi sanki :P



sevinçten delirmiş bir adet valki görmektesiniz ihihi...bi de thyye inat kıpkırmızı ruj sürdüm ki mesaj kaygım da olsun bu çalışmamızda :P...şaka bi yana hakkaten genelde kırmızı ruj sürmeyen bana bile bu saçma yasaklar tepkisel olarak kırmızı ruj sürme ihtiyacı hissettirmedi değil^^



sağım solum önüm arkam kiti^^...hakkaten bay getirdim çevremdekilere hk sevgimle biliorum ama napiim engel olamıyorum ihihi...aslında psikiyatr arkadaşlarımın bu duruma çeşitli açıklamaları var ama deli deilim yahu o kesin=^.^=...tek zararlı alışkanlığım hellokitty varsın o da oluversin :P


                                                         şirin kalın^^












11 yorum :

watashi wa sinem dedi ki...

helal olsun anneye birebir aynısını yapmış. alkış alkışşşşş kocaman benden.. çok ta yakışmış öperim :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok şirinsin valkicim :) bence tak ya nolcak

valki dedi ki...

@watashiwasinem çooook teşekkürleeer şekerciiim annem on numara evit acaip mutlu oluo sölüorum beğenildiini ihihi^^

@rainbow canım çok saoool takmayı denicem tabiki de bakalım bi dahaki kışa artık=^.^= <3

Gul's Make-up Mirror dedi ki...

Çoooookkkk güzel annenizin ellerine sağlık size de çok yakışmış dahada bir şirin olmuşsunuz süper :))

valki dedi ki...

teşekkür ederimmmm^^...valla nası ördüğünü bilsem onu da yazıcaktım ama hiç anlamıorum ki bu işlerden anca goygoy ehuehue^^

uzunincekivircikk dedi ki...

Harika!!! gerçekten ellerine sağlık annenizin. mükemmel olmuş ve çok yakışmış :)

valki dedi ki...

çok teşekkürleeer bu komplimanları hep iletiorum anneme ihihi^^

Sycorox dedi ki...

annenin ördüğü orjinalinden daha güzel olmuş bence :)

valki dedi ki...

dimi? ihihi bence de sycocuum^^

eloss dedi ki...

ana-kız harikasınız diorum :)
biri örgüde diğeri de mutfakta harikalar yaratıyor ^^
<3

Yeliz K. dedi ki...

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/922688_10151557269133608_173028795_n.jpg

bunu görünce aklıma siz geldiniz :)