Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: cute giveaway!^^ Red Lollipop

2 Temmuz 2013 Salı

cute giveaway!^^



heleloy minik balkabaklarım^^...ben de çoğu bloggerın yaptığı klişe girizgahı yapma ihtiyacı hissediyorum...biliorum bu sefer epey uzun zaman oldu...ama malum gündemde tepki koymamak tarafsız kalmak hiç bana göre değildi...pek şirin olmayan günler yaşadık ve hala yaşıyoruz...ama biyerlerden bişeylerden yeniden başlamak lazım...zira çok yakında hayatımın en kötü bi senesi bitecek...evime yuvama kavuşucam...bu kez bi daha gitmemek üzre...tüm bunların ve geri dönüşümün şerefine cici minnoş bi çekiliş yapmak istedim...yukarıda gördüğünüz 3 adet sevimli kolyeyi hediye ediorum...her zamanki valki çekilişlerinde olduu gibi kurallar çok basit...takipçim olmanız...ve bu postun altına isminizi,mail adresini ve cici mesajınızı içeren bi yorum yazmanız...ek olarak instagramda çekilişimi repost eden ya da yeni takipçim olanlar da çekilişime katılabilecek...hem blog hem ig takipçisi iseniz iki kez katılma hakkınız olucak...hepsi bu kadarcık!^^...çekilişe son katılım tarihi 7 temmuz 2013...sonucu ise 8 temmuzda açıklıcam...hepinize bol şanslar minik balkabaklarım!^^ <3


                                                           şirin kalın^^
çekiliş sonucu: şirin kolyecikleri merve özhan isimli takipçim kazandı^^...katılan herkese çoook teşekkürler....başka çekilişlerde görüşmek üzreee!^^








20 yorum :

eloss dedi ki...

her daim takipçinim ^^
Elif süpürkeci
elifsupurkeci@hotmail.com
hepsi de çok ciciymiş ^^

Sycorox dedi ki...

hihi senden bir hatıram olsun isterim açıkçası

Gamze Özkan sycorox@hotmail.com

lakin instagramda repost nasıl oluyor bilemedim, bende bu fotoğrafı yayınlarım haydi bakalım bol şans olsun ^^

Dürr-i Yekta dedi ki...

kolyeleri çok sevdim, bende varım ki :P
duruyektahw@gmail.com

Yeliz K. dedi ki...

ama bunlar ne şirin şeyler öyle (:
Üçüde birbirinden süper birşey.
İg de ve blogda takipcinizim efenim.
Blogumda da paylaşayım ^_^
Herkese bol şans.

Yeliz Kurt ; kendindenhunerli@gmail.com

uzunincekivircikk dedi ki...

Geçen kış bir çekilişini kazanmıştım ne kadar mutlu olmuştum.
Yeniden şansı mı denesem mi? :)

uzunincekivirrcik@hotmail.com

seyit honça dedi ki...

seyit Honça
seyithonca@hotmail.com
eşim için katıldım ;)

sihirlimavi dedi ki...

Oy oy oy, ne tstlı şeyler bunlar!
İyi ki izleyicin olmuşum :))

Sevgiler...
worldsameworld@hotmail.com

Nerwen dedi ki...

Sana şimdiden gözün aydın demek istiyorum o zaman :) Zaten takipçindim bi şansımı deneyeyim ben de. nerwen44@hotmail.com
Sevgiler...

sedauzunn dedi ki...

Kardeşimin şansı için deniyorum bakalım ne kadar şanslı :)
Takipçinizim ama ig hesabınızı bulamadım ordan takip edemedim. Neyse artık :)
Çekiliş için teşekkürler :)
sedauzunn@hotmail.com

undenied dedi ki...

Yaa cupcakeli olana bayıldııım:)

undenied adıyla takibindeyim.

et_hotmeyil.com@hotmail.com

Şanslı olmak dileğiyle:)

Zeyneb BT dedi ki...

Takipcinim :)

Chilekciko
zeynebturkoglu@gmail.com

Rengarenk Daphne... dedi ki...

zaten izleyicindim çok şirin şeyler bunlar:)
daphnezamani@hotmail.com

Deniz SAVTUR dedi ki...

Şanslı kişi ben olur muyum acabaaa:-)

Deniz Savtur
denizsavtur@gmail.com

yasmin18 dedi ki...

Bende varım :)) hepsi çok güzel ama ortadaki cupcake bir harika:) Evrene mesaj gönderiyorum benim olacaksın beybii. İnstagramda da takipteyim (esra bul)
esra
winnie_ist@hotmail.com

Ponti dedi ki...

Merhaba!

Bütün aksesuarlarınız gibi bu kolyelere de bayıldım, umarım biraz şansım vardır. Zaten takipçinizdim.

mail: deryaponti@hotmail.com

Sevgiler.

Luna dedi ki...

harikalaaaaar >.<
takipçinizim
dmacunu@hotmail.com
sevgiler ^^

merve özhan dedi ki...

Bu pek cici kolyelerin sahibesi olmak isterim :))
merve.ozhan_1993@hotmail.com

arwen dedi ki...

bayıldım ya istiyorum bendeee :)
filiz özkan
bloglovin:arwenfiliz
arwenfiliz@hotmail.com

Sensee Cosplay dedi ki...

Ben de ben de !

Nil Sensee

senseecosplay@gmail.com

valki dedi ki...

çekilişe katılan herkese çok teşekkür ederiiiim^^...şirin takıcıkları merve özhan isimli takipçim kazandı...şirin günlerde kullanması dileğiyle...başka çekilişlerde görüşmek üzreeee^^...şirin kalın^^ <3 <3 < 3