Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: i love didepux!^^ Red Lollipop

6 Temmuz 2013 Cumartesi

i love didepux!^^




heleloy minik balkabaklarım^^...bugün size çok cici bi olayı haber vermek için minnoş bi post hazırladım...benim için çok ama çok şirin bi gelişme ihihi...şu meşhur mor saçlı fotolarım sayesinde bi modellik teklifi aldım^^...yunan bi grafik designer ve takı tasarımcısı olan sevgili despina kendi markası didepux için dünyanın dört bi yanından gönüllü modeller seçio...ben de bu şanslı kişilerden biri oldum ve önümüzdeki eylül ayında satışa sunacağı yeni ürünlerden birine modellik yapıcam...eğer çekimlerimizi beenirse modelliğim başka parçalar için de devam edicek...acaip şirin ürünleri var kendisinin,en güzel tarafı da custom yani size özel tasarımlar yapabilmesi...zaten bakıp bakıp iç geçirdiğim şeylere hem sahip olucam hem de harika bi macera olucak benim için...bu yüzden acaip heycanlı ve mutluyum...nası bişey olcak neler yapıcaz hepsi süüüpriiiiz ihihi^^...siz de merak ettiyseniz sevgili despina'nın takılarını hemen şuracığa tıklayabilir hatta satın alabilirsiniz^^








                                                           şirin kalın^^







7 yorum :

gülümse dedi ki...

Acccayipp süper bir haber buuuu

valki dedi ki...

İhihi saol gülümsecim^^

A.J.O dedi ki...

Valkicik inanılmaz merak ettim ortaya çıkacak çalışmayı... hatta bence sen şunların mankenliğine yapabilirsin tam senlik bulduklarım şöyle...

http://www.etsy.com/listing/65425718/acrylic-plexiglass-necklace-or-brooch?ref=shop_home_active

http://www.etsy.com/listing/125376378/bats-neon-pink-laser-cut-earrings?ref=shop_home_active

:)

Ays...

valki dedi ki...

Ayscım kendisi seçio modele göre takıyı benim için seçtiği kolye yeni sezon ondan fotosunu paylaşmam yasak ihihi ama çok cici benimki de emin ol^^

Nerwen dedi ki...

Ayy inanmıyorum çok eğlenceliiiii :) Senin adına çok sevindim siteyi inceliyorum hemen ^^

j.d. dedi ki...

Aiiiiy harika bi haber bu çok sevindim, çok sevindim!!^.^/ Tebrikler :*

valki dedi ki...

@nerwen @j.d çooook teşekkür ederiiim ben de acaip heycanlı ve mutluyum ki ihihi^^ <3