Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: valki'nin cosplay sevdası^^ Red Lollipop

16 Temmuz 2013 Salı

valki'nin cosplay sevdası^^


heleloy minik balkabaklarım^^...çok uzun yıllardır olan anime sevdam malumunuz...zaten ben anime sevmesem anime beni doğuştan sevio çünkü tam bi çizgi film karakteriyim her halimle gerçek hayatta tanıyanların çok iyi bildiği üzre^^...e madem öle işte böle dierek sonunda uzun zamandır yapmak istediğim bişeyi yani gerçek bi anime karakterine dönüşme procesini gerçekleştirme kararı aldım^^...zaten şekilden şekle girme ve poz verme konusunda üstteki fotoda da gördüünüz üzre pek sıkıntım yok ihihi^^...bu procede bana yardımcı olacak şahane biriyle tanıştım ve sizleri de tanıştırmayı istedim...cosplay camiasının(ki evet türkiyede böle bi camia ciddi ciddi varmış ben de baya şaşırdım^^) çok yakından tanıdığı sevgili ''sensee''si nilüfer karaata...bu arada kendisiyle iletişime geçmemde bana yardımcı olan çağrı paçin'e de sevgilerimi iletmeden geçemicem doğrusu^^...şimdi derseniz ki sevgili sensee neler yapıyo bu cosplay işleri nasıl oluyo sizlere birazcık bişiler anlatayım...ilk olarak şu epey eski tarihli postuma bi göz atabilirsiniz...tee ne zamandan bu işe meraklıymışım ama kısmet bu seneyeymiş ihihi^^...öncelikle cosplayde en önemli unsur kostümü mümkünse kendinizin dikmesi...ben de önceden hadiseye uzaktan hoşlaşma mesafesinden bakan biri olarak böle olduğunu bilmiodum doğrusu, herkesin bi şekilde fabrikasyon kostümleri,aksesuarları aldığını sanıodum...ama işin aslı ve makbulü kesinlikle öle değilmiş...tabiki herşeyi yapmanız mümkün olmayabilir ama bazı cosplayerların yaptıkları özellikle aksesuarları gördüğünüz de yok artık diebilirsiniz,o derece de başarılı işler var...bu işe gönül verenler hakkaten ciddi emek sarfediyorlar gördüm ki...yani peruğu alayım pelerini takayım olayı deil hadise...ciddi emek ve vakit vermek ayrıca kostüme ruh katmak şart başarılı bi cosplay için bunu an itibariyle kavramış bulunuyorum^^

sevgili sensee bu işi gerçek anlamda profesyonel olarak cosplay ruhuna,etiklerine uygun bi şekilde yapıyo...kostümlerinin hepsi gerçekten el emeği göz nuru...zira günlerdir yaptığı kostümlere hayran hayran bakmaktayım^^...en güzeli de bi yandan başkaları için kostüm tasarlarken bi yandan da  kendisinin çok başarılı bi cosplayer olması...yani işin her iki tarafında da yer alması...işte bendeniz umarım kendisinin diktiği çok cici bi kostüme ilerleyen aylarda sahip olucam...tabiki hep birlikte sonucu görücez ihihi^^...siz de eğer cosplaye meraklıysanız bu iş için doğru adres arıyorsanız sevgili sensee'nin sitesine mutlaka ama mutlaka bi göz atın derim...üstelik sadece kendi dükkanından ya da yaptığı işlerden bahsetmiyor sitesinde...cosplaye gerçek anlamda gönül vermiş biri olarak cosplay eventleri ya da cosplayle ile ilgili pek çok konuda bilgilendiriyor da...bu facebook sayfasının linki ve işte bu da internet sayfasının linki^^

bu kostümüne bayıldım sensee'nin...animeseverlerin yakından tanıdığı ve çok sevdiği karakterlerden biri olan rose of versailles'den oscar olmuş hem de nası cici olmuş ki^^ <3

peki valkicik kim olacak...ihihi aslında süpriz olsun istiodum ama dayanamadım ve facebookta çoktan paylaştım^^...bendeniz sailor moon'dan black lady karakteri ile arzı endam edicem efenim ihihi...karakteri bilmeyenler için hemen fotosunu da ekliorum merak etmeyin^^

bakalım nası bişi çıkcak ortaya ben de merakla bekliyorum dorusu^^...ne çok procem oldu bi anda...baya eğlenceli bi sonbahar beni beklio ve buna inanılmaz çok seviniorum^^

                                                           şirin kalın^^







14 yorum :

Sensee Cosplay dedi ki...

İlk Yorum! :D
Valki-chan! Gambarimasu!

Merhabalar efenim, bahsettiği amatör cosplay designer sensee ben oluyorum, bu post tamamen sürpriz oldu benim için, parmacıklarına sağlık! *-*

Ben de duyurayım madem, böyle harika bir model bulunca, ücretini yatırmasını, siparişinin sistemde görünmesini felan bekelemeden geçen hafta içinde kumaşlarını satın aldım kostümümüzün! :D

Örnek fotoğrafları birkaç güne çekip yollayacağım ve kostüm gidişatı ile ilgili bilgilendirmeler yapacağım (ki bunu bütün modellerime yapıyorum u.u); hatta karakter roleplaying çalışmalarımız olacak, youtube dan vs black lady sahneleri linkleri atacağım vidyoları izleteceğim, karakteri tartışacağız vs (bunu da bütün modellerime yaparım :D). Zira çok sık dediğim gibi:
"Cosplay kostüm giyip gezmek değildir, profesyonel karakter canlandırma sanatıdır; kostümün ayrıntısına uygunluk tasarımcısına saygıyı, karakter özelliklerine uygunluk ise tasarımcısı ve diğer tüm karakteri seven kalplere saygıyı ifade eder"

sevgiyle kalın, sensee çalışıyooo~

valki dedi ki...

ihihi allam nası mutluyum nası heycanlıyııım^^...ben de peruk ve lens siparişlerini halledicem bir an evvel senseecimmm...sen ne dersen o bundan sonra...çok uslu bi padavan olcam söz! =^.*= <3

gülümse dedi ki...

oscarrrr,önce hatırlamadım ne olduğunu sonradan jeton düştü,ne severek izlerdim. ve tabi ki sailor moonu da :)eminim çok çok güzel bir iş çıkacak,sabırsızlıkla bekliyorum

Sycorox dedi ki...

yerim sizi ya, merakla bekliyorum ^^

valki dedi ki...

@gülümse senin mesajlarını yeniden görmek çok şirin kiii^^...çok saol canım^^

@sycorox ihihi ay çok heycanlanıorum sycocum bildiin gibi deil^^ <3

Ponti dedi ki...

Bir otku olarak inanılmaz heyecanlandım. Merakla bekliyorum :)

valki dedi ki...

umarım mahçup olmam merakla bekleyenlereeee elimden geleni yapıcam ihihi^^

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok tatlı olmussun valkicim :) bende anime karakterlerini çok seviyorum özellikle peri tiplemesindeki kızları.

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar canım,
Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmmm.....:))

Saena Silvara dedi ki...

venus forumu (ay savaşçısı üzerine kurulu 10 küsür yıldır olan bir forum-site) admini olarak bu haberden ayrıca memnun oldum. Projenizi tamamladığınızda bundan dergimizde bahsetmek isterim. (SaILoRSuN - Saena Sylvara)

valki dedi ki...

@rainbow gatherer:çok tişkür ederiiim^^...tee 3 sene öncesinden bi foto çalışmamız kocacıkla ama ben ilk göz ağrım diye çok seviorum cadıcığımı^^

@selda:hoşgeldiniz blocuğuma,tink uuu^^ <3

@saena silvara:çoook mutlu olurum tabiki neden olmasııın^^...sevgileer^^

Şirret Şerbet dedi ki...

Süper bir fikir :):):) Cosplay'i nerede yapıcaksın? Bir partı veya etkinlik mi var?

valki dedi ki...

ihihi evde yapıcam desem^^...öle etkinliğe falan henüz çıkçak cesarette diilim canımcım ya...erenle özel çekim yapıcaz blogda yayınlamak için^^...ama beenirsem sonucu belki etkinliğe de katılırım bilemedim önce kostümü bi görelim^^ <3

Adsız dedi ki...

Black lady a.k.a wicked lady sm nun sailor galaxia ile en sevdiğim ve karizmatik bulduğum karakterlerinden biridir seninde başarıyla canlandıracağına eminenim bubu da ulursan tadından yenmez:) http://www.google.com.tr/search?q=sailor+galaxia+sailor+sun&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=B10jUpOBOY2Hswbij4G4Cg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1024&bih=630#q=luna+ball+cosplay&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=O06cXiqpl7UbDM%3A%3B8qmbBxRabQgR_M%3Bhttps%253A%252F%252Fsphotos-b-ord.xx.fbcdn.net%252Fhphotos-ash4%252Fp480x480%252F1005481_580140135357961_2119269873_n.jpg%3Bhttps%253A%252F%252Fwww.facebook.com%252Fkamikazetoastcreations%3B480%3B557