Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: valki'nin tatil kafaları^^ Red Lollipop

3 Temmuz 2013 Çarşamba

valki'nin tatil kafaları^^


heleloy minik balkabaklarım^^...geçen sene tatile gidemeyen valkicik bu sene kocacığıyla kısa ama süper bi tatil yaptı...gelenek olduu üzre de bu tatilden kareler paylaşmak gerekti tabi...ama ne görsün hep valkicik yerken içerken kameraya şaşkın şaşkın bakarken fotolarını çekmiş kocacığı^^...o sebeple tatil fotosundan ziyade tatildeki valki kafası fotoları var bolca ihihi(göksucumun kulakları çınlasın bu arada^^)...bu fotoda böle gülsem de içim kan ağlıyor aslında...çünkü malesef tatilimize pegasus yüzünden bi gün geç başladık...bavulumuzu istanbulda bırakan çok sevgili pegasusa burdan da sevgilerimi iletmeden yapamiciim...11 de dalamanda olduumuz halde bavulumuza gece 2 de kavuşabildik...eh buna da şükür dedik moralleri hemen düzeltip cici tatilimize devam ettik^^


tatilde nereye gittiğimizi merak edenler için hemen söliim...ölüdeniz^^...ve resmen aşık olduk...bol ingilizli,turkuaz renk denizli,şahane barları olan ufacık tefecik içi dolu turşucuk ama asla sıkıcı olmayan bi tatil beldesi kendileri...gitmeyenlere şiddetle tavsiye ederim^^...bu sene yeni açılan bi otelde kaldık...oldukça mennun kaldık...herşeyden önce tertemizdi tabi herşey yeni olduu için ihihi^^...gördüğünüz gibi akşam üzeri kahvemi yudumluyorum huzur içinde^^...özellikle iki mekana bayıldım...help ve buzz...ikisi de gerek atmosfer gerek personel gerekse yemek açısından dört dörtlüktü bence...gidenlere şiddetle tavsiye ederim...helpte pizza ve hamburger kesinlikle yiyin derim...muh-te-şem!^^


bi önceki ile hemen hemen aynı olan bu fotoğrafı niye ekledim derseniz hemen açıklaması gelio...şimdi genelde doğal olmayan pozlu pozlu fotolar paylaşıorum...çoğunuzun ve tabiki benim de estetik açıdan o tür fotolar daha çok hoşumuza gidio...ama bi de yeaa bu kız da hiç gerçek diil hep bi pozlar hep bi pozlar diyenler de var...en başta annem^^...profilini görmekten tek gözlü olduunu düşünmeye başlıcak insanlar dio...işte ben de hazır hakkaten poz kaygım olmadan tatil modunda nispeten makyajsız fotolarımı da koymak istedim...evet ketiperi deilim işte böle bişiim...bi garip valkicik^^...bu arada saçlar denizden çıkmış duş almış ve kurumamaya inat etmiş halde mütişler ihihi^^


bu fotoğrafı da çok sevdim^^...ben kocacığı kocacık beni çekio ihihi...ayfonumun helokiticikli kılıfını göstermemiştim dimi daha önce...kendisiyle ölümüne bi aşk yaşıoruz...aşırı şirin ki =^.^=


ve malum şeylerin şerefine kadeh kaldırdığımız anlar ihihi...bi valki klasiği olan yaz içkisi roze^^...bu sene mojitonun pabucunu dama attım evit^^


bunu paylaşmazsam gözüm açık giderim vallahi...uğruna adam kesebileceğim bi lezzet!...şampanyalı falan bi sosu var alengirli bişi ama sonuç muhteşem...benim gibi bi midye delisini çıldırtmaya yetti de arttı bile...yolunuz ölüdenize düşerse buzz'a gidin ve bu midyeden yiyin...pişman olmucaksınız^^


işte bu da size paragliding yani yamaç paraşütü yapan kocacımın objektifinden ölüdeniz...rüya gibi dimi^^


işte bi tatil daha bölece su gibi akıp gitti...sizlere çemçük ağzımla veda ederken bi başka şirin postta görüşmek üzre diorum^^


                                                                şirin kalın^^










18 yorum :

Sycorox dedi ki...

haha benle de dalga geçiyorlar o profil pozu yüzünden :D

bu arada her halinle seviyoruz seni ^^

bu arada ölüdeniiiiiz! bi gün bende yapacağım acayip özeniyorum. geçen sene gittiğimizde hiç birşey anlamamıştım aşağıdan, yukarıdan bakmak gerekiyor.

valki dedi ki...

ihihi çok saol sycocuuum bende seni her halinle sevioruuum^^ <3...benim yükseklik korkum var o yüzden denemeye çok korktum paraşütü...ama erene sorarsan feci keyifli bişimiş kesinlikle denemelisin bi dahakine^^

Junkhead dedi ki...

Ooyyy bütün fotolar süpeeeer ! Ağızda bile hello kitty :P Her halin şeker,Sycoroxcuğuma katılıyoruuum :)) Öperiiim !! En çok şaraptan yudum alırkenki fotoyu sevdim ama hihii

valki dedi ki...

ihihi tişkür ederimmm junkçııım^^ <3 <3 <3 benimde favorim kadehli olan ama orda gene ufaktan poz verilmiş açı ayarlanmış falan çaktırma ihihi^^ ;)

eloss dedi ki...

ohh içim açıldı ya hu fotolara baktıkça!! ^^
ne kadar huzurlu ve mutlu gözüküyorsunuz... hep hep böyle olun :* :*

valki dedi ki...

saol elifçiim^^...işalla işalla evime bi dönsem hep böle gülcem işalla...ne çok işalla dedim ihihi^^

watashi wa sinem dedi ki...

nihayeeeet ! özlettin yahu :) ayrıca her halin pamuk şeker senin :* daha tatilden geleli 2 haftacık oldu ama içim gitti resimlere bakarken (yamaç paraşütlü foto hariç :s ) yaaa ben bu sene tatilden hiçbişi anlamadım :( ne güzel eğlenmişsin dinlenmişsin... bavul olayıda çözülmüş çok sevindim senin adına... muccuks :)

valki dedi ki...

ihihi ne güzel ya özlenmeeek^^ <3 <3 <3 evit ben bile bi daha tatile gitmek istiorum...hayat hep tatil olsa keşke^^

Şirret Şerbet dedi ki...

Ya var ya blog twins falan mı olsak biz senle :) Ben de ölüdenize gidiyorum 10 gün sonra. Biletleri dün aldık. Tam da aklımda nereye gidilir, parasailing yapsam manzara nasıldır acaba gibi sorular vardı.Böylece hepsi cevaplanmış oldu. Dur ben seni arıyım şu aralarda tekrar konuşalım :):)

valki dedi ki...

ehueheuh ben zaten inanaıorum ruh eşi olduumuza ihihi^^...ara tabi şekerciiiim...çok ama çok güzel ölüdeniz kesinlikle pişman olmucaksınız^^

Adsız dedi ki...

Fondoteninin markası nedir, beyazsın belli, hangi fondoteni kullanıyosun

valki dedi ki...

baya beyazım evet...yazın renkli nemlendirici ya da bb krem kullanıorum...bu ara watsonstan aldıım pure beauty bb cream i kullanıorum pembe ambalajlı olanı...

Ponti dedi ki...

Yarasa kolyenize bayıldım, kesinlikle yapacağım :)

Sevgiler.

valki dedi ki...

teşekkür ederiiim ben de bayılıorum yarasa kolyeme^^...rengarengoshoptan almıştım sevgili deniz'in el emeği göz nuru^^

Ayda Alpdoğan dedi ki...

Yarasa kolyene binlerce kaaaaaaap :)

Sensee Cosplay dedi ki...

ama sen çok güzelsiiinnn !! *-*

ahu dedi ki...

hangi otelde kaldını<? bnde bu yaz ölüdenizE gitmek istiyorumda

valki dedi ki...

@sensee: ihihi çok saol senseeciiim o senin güzelliinki^^ <3

@ahu: marcan resort otelde kaldık...bu sene yeni açılan bi otel...tavsiye ederim...iyi tatillleeer^^