Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: cute news! Red Lollipop

22 Ağustos 2013 Perşembe

cute news!



heleloy minik balkabaklarım^^...bilmiorum kaç kere biraz uzun oldu ya da işte yine burdayım falan yazdım ihihi...ama bu kez cici haberlerle ve gerçekten geri dönmüş durumdayım...mardindeki mecburi hizmet sürem doldu ve ben istifa ederek yeni bi sürece girmeyi bekliorum...istifa ediorum diye üzülmeyin tabiki doktorluğa başka bi kulvarda devam edicem...onun dışında didepux takıları için çekim sürecimiz başladı...hazırlıkları tamamlar tamamlamaz ve sevgili despina onaylar onaylamaz sizlerle de fotoları paylaşıcaaaam hiç merak etmeyin ihihi^^...üstteki  fotoda despinanın benim için tasarladığı isim kolyeyi görmektesiniz...aşırı cici kiiiiii^^ <3


veee işte nası bi doktor acaba bu valkicik sorularınızın yanıtı^^...hiç önlüklü dorudürüst bi fotom yoktu...o gün steteskopumu hastanede bırakmamış olsaydım keşke :/...hepinizin tanıdığını ve çok sevdiğini düşündüğüm sevgili hesionka'nın grafik tasarımcılığını yaptığı tupperware markasının dergisine çocuklarda şeker hastalığını anlattığım bi makale yazdım...işte bu fotoyu da o makale için çektik ve kullandık ihihi^^...aslında pek saçını toplayan biri diilim biliosunuz hatta uzatmıorum bile... ama mardin sıcağında saçları toplamaktan başka çare yok zira bildiiniz 40 derece^^...işte bu sebeple saçlar uzatıldı ve toplu gezildi yaklaşık 3 ay^^...yarın ise tekrar eski klasik valki saçlarına geri dönülecek ihihi^^


canım arkadaşım ayşemle mardinde turlarkeneee^^...en büyük keyfimiz arabada bağıra çağıra şarkı sölemek...burda da bulutsuzluk özlemi'nden yaşamaya mecbursun'u dinliip delirmeden hemen önceki halimizi  görmektesiniz ihihi^^


veee merakla beklenen diğer bi şirin procem black lady cosplay hadisesinde gelişmeler var tabiki^^...lenslerim ve peruğum geldi...kostümümü bekliorum heycanla^^...peruğumun tamamı bu diil ...iki kocaman kuyruğu ve kulakları var ihihi...ama dayanamadım böle sneak peek tadında bi foto çektim^^


sizlere çilekli limonatamla veda ederkene instagram kullanıcı adımın drvalki olduğunu hatırlatır cici takiplerinizi beklerim minik balkabaklarım...artık daha sık görüşmek dileğiyle =^.*= <3


                                                           şirin kalın^^







21 yorum :

Sycorox dedi ki...

nasıl güzelsin Valki ya. Kırmızı zaten yakışıyor ama Pembede senin tabirinle süperella olmuş. merakla Despina ve cosplay projeni bekliyorum on gözle asfdgf ^^

valki dedi ki...

canım sycocuuum o senin güzellin ki amaaa çok saol^^...ben de sonuçları inan çok merak ediorum işalla cici bişiler çıkıcak ortaya...despina'nın kolyesi gerçekten çok şirin umarım hakkını verebilirim^^ <3

SempA~ dedi ki...

sen ve senin kadar tatlı eşyaların, fotoğraflarda arkaplanlar bile beni öyle etkiliyor ki ! (:
tupperware'yi çok severim 18 yaşımda olmama rağmen 10 yılı geçiktir kullanıyorum (insanın annesi tupperware kullanmayagörsün, bilekliklerimi koyduğum kutular bile tupperware)
sevgiler, şekerler :*

valki dedi ki...

hiii nası tatlı yorum buuu çooook teşekkür ederiiiim acaip mutlu oldum^^...şirinlikleri paylaşmak benim görevim ne demek her zaman ihihi^^

SempA~ dedi ki...

Valki'nin bal kabağı olmayı seviyorum :*

valki dedi ki...

euehueh ben de balkabaklarımı çoook seviorum ki <3

Loreathan Corellon dedi ki...

Peruk süpermiş cidden^_^ cosplayi heyecanla bekliyoruz

valki dedi ki...

tişkürleeer^^...ben de merakla bekliorum valla neye benzicem die black lady derken pink baby olmiim ehuehe^^

Aysun dedi ki...

Pink lady olmuşsun sen Valkicim bence :)

Ama doktor Valki'ya bayıldım!

Projelerinin bitmiş hallerini merakle bekliyorum bende :D

valki dedi ki...

ehehe pink lady de güzel evet^^...çooook tişkür ederiiiim :* <3

sadecenaciye dedi ki...

Dr valki bizim hastaneye gelde şenlensin yahu ortalık...

cecilia dedi ki...

sen baya baya cicisin :) o pembe saçlar başka kime bu kadar yakışırkii bide hesi var tabi, tarzınız birbirinize yakın çok hoşsunuz ikinizde doktor olduğunu bilmiyordum bu arada.

valki dedi ki...

@sadecenaciye ehehe bi de nöbet kıyafetlerimi görmen lazım...işte şenlik orda başlıo ;)

@cecilia teşekkür ederiiim hem kendim hem de hesi adınaaa^^ <3...evit malesef doktorum acı gerçek ehehe^^

Rainbow Gatherer dedi ki...

valkicim kostumunu merak ediyorum cok gzuele benziyor peki neden boyle birsey alma gereği duydun, yani nerde giyceksin? seni instagramda takibe alcam smdi , bende varım orda sende beni izleee grsrzzzzzz :*

valki dedi ki...

ehehe tamamen zevk için böle bi işe girdim canım...zaten epeydir istiodum...türkiyede profesyonel cosplay yapan çok insan var...ben de harika bi cosplay terzisi buldum...bi önceki postumda detaylı anlattım...kostümü giyip sadece özel foto çekimi yapıcaz^^...ig de takipteyiiim^^ <3

bokböceği dedi ki...

inşallah bir gün bir kızın olur ve odanı darmadağın eder nihahahahaah!!!!
kıskandım aslında biraz evet,hıkh:((

valki dedi ki...

eheheh ben de öle olmasını umuorum ;)

Ponti dedi ki...

Derli toplu halinle de yine yine çok şekersin ^_^
Eylem en sevdiğim isimdir, nasıl da yakıştırdım sana.
Sevgiler!

valki dedi ki...

ehehe ismimi farketmenize ayrıca sevindim çok tişkürleeer^^ <3

AngeLady dedi ki...

Welcome back Valkim, gerçi igden her an takipteydik ama en azından istanbula hoşgeldin hakkında hayırlısı olsun bundan sonraki süreçte de...

valki dedi ki...

çok saol hamideciiiiim güzel dileklerin uğuruna inanıorum heeep^^ <3