Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: give away time!^^ Red Lollipop

31 Ağustos 2013 Cumartesi

give away time!^^



heleloy minik balkabaklarım^^...arayı çok kısa tuttum bu sefer evit ihihi^^...gördüm ki taaam 484 takipçim olmuş...bunun şerefine bunca zaman ortalarda olmamama rağmen beni destekleyen takipçilerime bi şirinlik yapayım istedim...fotoğrafta görmüş olduunuz tarafımca ebayden alınmış ancak sadece 1 kez kullanılmış çantacığı hediye ediorum...katılım koşulları çok basit...takipçim olmanız ve bu postun altına email adresinizi de içeren cici bi yorum bırakmanız^^...instagramda görselimi paylaşıp çekilişi duyurursanız bi hakkınız daha olucak...yani bi ig paylaşımı bi de burdaki yorumunuz için 2 kez isminizi çekilişe katıcam bu sebeple lütfen yorumunuza igde paylaşım yaptığınızı ve ordaki kullanıcı adınızı da eklemeyi unutmayın....katılım için son gün  6 eylül cuma...kazanan kişiyi 7 eylül cumartesi günü bu postun altına son yorum olarak yazıcam ayrıca instagramda video şeklinde paylaşıcam...instagram kullanıcı adım drvalki...herkese bol şanslaaar! <3

                                                                  şirin kalın^^







31 yorum :

dunyali dedi ki...

İg de takipcinizim uzuuun suredir :) buraya da bir yorum birakiyim belki sans yuzume guler :))

melike dedi ki...

ah benim olsa ^-^ mail adresim : melikeyilmaz178@gmail.com herkese bol şans.

SempA~ dedi ki...

Şanssız sempa hiçbir çekilişte bu kadar şanslı olmak istememişti ^.^
İnstagram kullanmıyorum malesef, ek hakkım olmıyacak :(
balkabağın sempa hep takipte ! (:
mail: galatasaray_sempa@hotmail.com

GÖRKEM DEMİR dedi ki...

mail adresim cilekes.gorkem@hotmail.com
çekilişlerde pek şansım yoktur ama hadi hayırlısı =)

merve özhan dedi ki...

Yine şipşirin bir çekiliş ki buuu :)
Daha önce harika kolyelerin kazananı ben olmuştum, tekrar neden olmasın değil mi ama :)
İnstagramda da @mmerwe_ olarak takipteyim ve paylaştım :)
http://instagram.com/p/drZa9NLaPz/
mmerwe.blogspot@hotmail.com

TheBlacwin dedi ki...

mail adresim: Ferideburcak@hotmail.com

Çok çok şirin bir çantaymış bu:))

İnstagramda da paylaştım orada kullanıcı adım: blacwinn :)

Sycorox dedi ki...

ah instagramda paylaştım, twitterda, facebookta paylaştım :)

http://instagram.com/p/drchG3qrmG/

bu çantayı almayı çok istiyordum umarım çıkar ya :)

sycorox84@gmail.com

B. Bilge dedi ki...

Merhaba! :) B. Bilge olarak takipçinizim, instagramda da ojesizcikmamabi olarak takibe alıp çekilişi paylaştım:
http://instagram.com/p/drdPxAnUHZ/

yildirimbb@gmail.com
Teşekkürler, sevgiler^^

Nora Ashira dedi ki...

Foxy bag, gel bakalim :)
goksen.akyol@gmail.com

sedauzunn dedi ki...

Ben bu çantayı görmştüm,sonra da çok kıskanmıştım. Yo yo ağlamamıştım,sadece bir damla yaş akmıştı. Şimdi bunu telafi etme zamanı sanırım ^^

sedauzunn@hotmail.com

sihirlimavi dedi ki...

Çoook şeker. Ben de şansımı deneyeyim :)

Sevgiler...
worldsameworld@hotmail.com

Ginger Joy dedi ki...

Bana cikmali! Bana cikmali! Bana cikmali! Bana cikmali!

:) takipteyim!

idilozlu@icloud.com.

Instagram da da takipteyim. @beautifulmesss :)

buket dedi ki...

Ebayde bakip bakip ic gecirdigim cantalardan ^_^ blogunuzu ve instagraminizi takipteyim ve instagramimda sizi etiketleyerek duyurdum kullanici adim bktylmz

Madmadamerocks@gmail.com

Buket yilmaz

Duygu E. dedi ki...

ertugrulduygu@gmail.com
Sevgiler :)

Feel The Power dedi ki...

Bu çantayı geçen sene arkadaşım alacaktı aldırmamıştım haftasına pişman olmuştum ama bulamamıştık sonra çok üzülmüştüm bayadır böyle nereye girsem arıyodum. Öyle mutlu oldum kii ig'da paylaştım, kullanıcı adım : beyazcukuletta
Takipteyim
iamseriousreally@hotmail.com
Bana çıksın mutlu olayım :D

yasmin18 dedi ki...

Çook şeker :)) Umarım şanslı kişi olurum.
esra_ist82@yahoo.com

Elif Ekici dedi ki...

merhaba
hediyeniz şirinmişş daha önce görmemiştim=)
cancer_elif_gs@hotmail.com

KUMAŞIN DANSI dedi ki...

Merhaba çok sempatiksin.
Ben çok şanssızım. Bu sefer kızım şansına olsun..
nez.can@mynet.com

eloss dedi ki...

Merhaba takipçinim her daim ^^
şirin çantalara ilgim fazla,2 gün sonra doğum günüm ^^
şanslı kişi ben olur muyum acaba? ihihi ^^
elifsupurkeci@hotmail.com

özge dedi ki...

Benim de olabilir bu şirin şey mesela :D

Gül Yazıcı dedi ki...

gel sen çekilişi boşver, bu çantayı bana ver :P

bokböceği dedi ki...

abra kadabraaaaa!
ve de sevgimle...
durueczanesi2004@gmail.com

nevrotik dedi ki...

Çok cici bi çekiliş buu=^.^= Ben de varim^^

nevrotikbakis@gmail.com

seyit dedi ki...

eşim için istiyorum.
seyithonca@hotmail.com

Nerwen dedi ki...

Bi de ben şansımı deneyeyim ^_^
Sevgiler...
nerwen44@hotmail.com

Rengarenk Daphne... dedi ki...

çok cici bir hediyeymiş:)
izleyicinim.
daphnezamani@hotmail.com

Ne Giysem dedi ki...

tam da ebayden bu çantayı alıp almama kararsızlığı yaşıyordum ki çekilişini gördüm :))

tekderdimnegiysem@gmail.com

Deniz SAVTUR dedi ki...

Benim olsunn<3
Denizsavtur@gmail.com

Begüm TÜRKER dedi ki...

Bu cici çantayı kim istemez ki :)
Hem vixenım la arkadaş olurlar :)
bgmturker85@hotmail.com
Begüm Türker

valki dedi ki...

katılan herkese çoooook teşekkür edioruuuum^^...kazanan kişi instagram takipçilerimden mrvphll oldu...ilerleyen günlerde 500. izleyicim şerefine süper cici bi çekilişim daha olucak...şirin kalın minik balkabaklarım!^^

SempA~ dedi ki...

kazanamadığım öğrendiğim ve yıkıldığım an. ama blog'un ve sen çok şirinsiniz, neşem yerine geldi ^.^