Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: how to be a fairy kei?^^ Red Lollipop

30 Ağustos 2013 Cuma

how to be a fairy kei?^^


heleloy minik balkabaklarım^^...bugün eğitici(!) bi postla karşınızdayım ihihi :P...japon altkültür moda akımlarına olan merakım malumunuz...zaman zaman kostümlerimde tamamen bi tarza ait olmasa da belli şeyleri parça parça kullanıorum...kawaii olan herşeyin hastasıyım sonuçta ihihi^^...evit bugün sizlere ''fairy kei'' olarak adlandırılan şirin ötesi moda akımından bahsedicem...bu fairy kei denen şirin ötesi akımda renkler benim pek de sevmediğim pastel tonlarda ve 80lerin çizgi film karakterinden ilham almakta...bakalım nası bişi kendileri?

yazılar portekizce olsa da biz durumu kaptık bence^^...pastel tonlarda rengarengiz,kocaman kurdelalarımız var,aşırı şirin aksesuarlara sahibiz ve 80lerin şirinlik ikonlarını biyerlerimizde taşıyoruz...işte biz böle tam bi fairy kei'yiz^^









bence en önemlisi saçlar ya da güzel bi peruk ve aksesuarlar güzel bi fairy kei olmak için ihihi^^...yakın zamanda benim de gerçek bi fairy kei denemem olcak sanırım...zira bunları araştırırken deliler gibi aşık olduum şeyler oldu...meselaaaa...


bu kanatlı sırt çantalarıııııı ihihi...aşırı güzeller ama...hem siyahını hem de mavi pembesini delicesine istiyorum ühühü...merak edenler için işte link...bakalım belki birine sahip olabilirim^^


işte uyumlu aksesuar seçimi diye buna derim ben =^.*=....ama o helokiti çantaaaaaa...ölümcül ki!


kızın ve peruğun güzelliğine bakınız...resmen porselen bebek^^...bendeniz de bi peruk alıcam ve sanırım şu aşağıda gördüünüz olcak ihihi...ilgilenenler için almayı düşündüğüm site şudur^^


peruk da budur ihihi...aslında bi pembe peruğum var cosplay için aldıım ama onu modifiye etmem zor...yine de önce ona bi şans verebilirim...ama bu peruuuuk çoook cici kiiii ihihi^^




şirin kalın^^








12 yorum :

SempA~ dedi ki...

istiyorum istiyorum, o peruklardan, çantalardan her şeyden istiyoruuuum ^.^
çok canım çekti ama
sevgiler :*

valki dedi ki...

evit insanı çıldırtır bunlar...hepsini birarada görsem sanırım deliririm^^ <3

Sycorox dedi ki...

siyah çantaya aşık olduğumun resmidir :)
bu arada peruklara ebay'a da bak çünkü harika şeyler var orada da.

merak ediyoruuuz, bende gothic lolita birşey planlıyorum kışa hayırlısı :D

valki dedi ki...

dimiiii benim de darkside ım ağır basıo o çantada siyah olanı heran alabilirim ihihi^^

Adsız dedi ki...

Siyah kanatli canta icin Pati Butik'e bak istersen orda olmasi lazim.

valki dedi ki...

aaaa eveeettt....facebook sayfalarına baktım ve evet orda var bulduuum üstelik indirimdeymiş umarım ellerinde kalmıştır...çooook teşekkürleeer^^ <3

Adsız dedi ki...

Ehhehe ^^ Rica ederim.

A.J.O dedi ki...

Valki bende açntalara bayıldım... Siyahını tercih ederdim ama gözüm kaldı nerden buluyorsun bu cicikleri yahu?

Ays :)

valki dedi ki...

ehehe dimii çanta çok güzel...valla algıda seçicilik galiba nereye bakınsam şirin bişi görüorum^^...ebay ya da aliexpress de satıolar sanırım çantayı^^

valki dedi ki...

bi de facebookta patibutiğe bakabilirsin orda da var ama biraz pahalı ve o da yurtdşından getiriormuş aynı hesaba gelio yani^^

Chicita bonita dedi ki...

hıaaaaa insan çıldırabilir bunlar ne ya <3 <3 <3 japonlar ne güzel ya ne isterlerse giyiyolar. bayıldım bu modaya

valki dedi ki...

eviiiiiit ben de bayılıorum...yakında fairy kei kostümlerle bi postta yapıcam ihihi^^