Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: modelling for Di Depux!^^ Red Lollipop

4 Eylül 2013 Çarşamba

modelling for Di Depux!^^



heleloy minik balkabaklarım^^...daha önce bahsettiğim Di Depux markası için yaptığım amatör modellik maceram nihayet sonuçlandı...sonuçtan yüzde 60 mennun olsam da(ki geri kalan yüzde 40'dan şimdi bahsedicem) benim için süper eğlenceli bi deneyimdi...neler yaptık nasıl hazırlandık merak edenler için hepsi bu postta^^


öncelikle kılık kıyafetten başliim...aslında bence olmadı...yani şöle evet diceksiniz ki madem olmadı niye kafandaki stylinge uygun bişiler almadın...çünkü zamanım kısıtlıydı ve alışverişe çıkmama rağmen hiçbişi bulamadım...sezon sonu ve başı arasına denk geldii için mağzalarda hiç bişi yoktu...hoş benim zarada bershkada falan bişiler aramak zorunda kalmam ayrı dava...çünkü taksimdeki alternatif kıyafet satan pasajlara vs.gitmem araştırmam gerekiodu...lakin ne yazıkki vaktim yoktu ve evdeki parçalardan bi kombin yapma zorunluluğum doğdu...keşke vaktim olsaydı en azından renkli bi korse alırdım...siyah korse olmadı ama oldurduk diyelim ihihi^^...korse polodan teee fakülte mezuniyet kombinimden(sene 2006) kalma...madonna bra topshoptan ki kendisi bu kombinde en sevdiğim detay oldu,şöle de bi post yapmıştım hatta vakti zamanında =^.*=...tütü etek ise canım kayınvaldecimin bana özel diktiği bi cici(pek gözükmedi kolye odaklı çekim yaptıımız için ama olsun^^)...evet ben deliyim ve ailedeki herkes de buna oldukça alışık ihihi^^...aslında şeker pembesi ama ışıktan dolayı kırmızı gibi çıkmış :/...bence fairykei(ki şu postta anlattım)tarzında bi kostümle çok daha harika olurdu bu cici kolye...neyse didepux'un tatlı sahibi despina çok ama çok beendi fotoları ve benimle bundan sonra da çalışacağını söledi ki heyoooo!....yani başka ciciler ve başka çekimlerimiz de olucak...umarım o zaman dört dörtlük bi styling yapıcam^^


makyajımı tamamen kendim yaptım...ilk kez kendi kendime takma kirpik taktım ama çok garipsedim ve hiç rahat edemedim daha doğal bi hale gelsin diye azıcık kestim uçlarından...hoş kafamdaki 4 euroluk dandik perukla nie doğal olma çabasına girdiysem orası da muallak ihihi^^...evet en büyük puanımı peruktan kırdım sanırım...aylar öncesinden belli dimi bu çekimi yapacağın...tamam mardindesin ama ebay var aliexpress var insan niye bi peruk sipariş vermez...üstelik cosplay için black lady peruğu sipariş etmişken :/...diceksiniz ki niye o peruğu kullanmadım...çünkü o konsept bi peruk ve kocaman kuyrukları var...ayrıca despina mor perukla çekim istedi...neyse geçmiş olsun böle idare ettik kurtardık^^...cici takipçilerimden makyaj konusunda video çekmemle ilgili istek gelmeye başladı şaşırtıcı bi şekilde...ı ıh yok çok güzel makyaj yapan vloggerlar var youtubeda ben de onlardan bişiler öğrenmeye çalışıorum...daha emekleme aşamasındayım bence makyajda...belki bir gün çoook ilerde ihihi^^


veee cupcakeler^^...tamamen benim elim emeğim göznurum kendileri...cupcake kağıtlarını ve kek standını tahtakaleden aldım...cupcake süsleme şekerlerini ise amsterdamdan almıştım...ha bi de malesef istediğim gibi bi ingiliz tarzı porselen çay takımı bulamadığım için oyuncak çaydanlık ve fincan kullandık ihihi...aslında geyiğine almıştım ama baktık renkler falan cici oldu çok sevdik^^


bu cici kolajı da despina yapmış^^...sondaki 3 fotoyu satış sitesinde ve ig sayfasında kullandı,bakınız burdaaaa!^^...yaklaşık 150 foto çektik gerçekten seçmek zor oldu...çoğunu beendik ekipçe ihihi...despina'nın über şirin tasarımları için sitesini ziyaret edin mutlaka...eminim beendiğiniz bi dünya şey olucak...şirinlikte valki garantisi diorum ihihi^^...ha bi de fotoları nasıl çektik konusu var...evdeki çamaşır odamızda^^...tabi  çok kaliteli olmasa da flaşlar ve bu iş için alınmış düz beyaz fon önünde...fonu eminönündeki hayyam pasajından aldık...fotoğraf makinamız nikon D-800, lensi bilmiorum :P...fotoları çeken de canım kocacım :*...ama modellik çok zormuş resmen kafam pişti plastik peruğun içinde sıcaktan....bi yandan makyaj akmasın bi yandan cupcakeler bozulmasın falan derken baya ter döktüm ihihi...işte böleee minik balkabaklarım...başka şirin procelerde görüşmek üzre^^


                                                                  şirin kalın^^










14 yorum :

gülümse dedi ki...

Bence gayet güzel olmuş herşey

valki dedi ki...

teşekkürler gülümseciiim^^ <3

SempA~ dedi ki...

yine çok şekersin ^.^ peruk 4 euro mu o.O baya ucuzmuş ha ^.^
en çok şu cupcakeleri elinde tuttuğun fotoğrafı beğendim, ojeler harika :*
sevgiler
balkabağın sempa ^.^

valki dedi ki...

çok tatlısııın tişkür ederim ihihi...kalitesiz olunca ve marketten alınınca evet 4 euro^^...o foto benim de favorilerimden ;) <3

Grace Happy dedi ki...

TEK KELIME ILE MUKEMMELSIN :)

valki dedi ki...

ama ama ama çok utandım kiiii^^ <3 <3 <3 çok saooool canım ya o senin mükemmelliğinnn^^...hakkaten mi ya o 4 euroluk plastik perukla bile mi ihihi ;))))

j.d. dedi ki...

Aiy tatlis seniii!! Insan guzel olunca 4 euroluk peruk bile cook guzel oluyor ^^ Yerim :* ♥♥

valki dedi ki...

ihihi çoook tişkürleeerr^^ <3 <3 <3 :*

gksk dedi ki...

çok mu harika olmuş ne;) şimdi artık black lady cosplay nasıl olacak deli merak ediyorum:)

valki dedi ki...

ihihi göksucuuum sen beendiysen taamdır azcık da olsa başarmışım demektir^^...cosplay beni de çoook heycanlandırıooo...çok tişkür ederiiiimmm <3 <3 <3

Aysun dedi ki...

animm çok tatlı olmuşsun yaa :)
Bence mor peruk gayet hoş olmuşsun, yüzüne, makyajına uymuş :)

valki dedi ki...

çok saoool aysuncuuum^^...keşke orcinal mora boyayabilsem saçları negzel olurdu ihihi^^ <3 ;*

Sycorox dedi ki...

valla çok hoş olmuşsun lakin peruk şirin ama daha iyileri var tabii ebayda. mutlaka bundan sonra onlardan alırsın boşver.

kıyafetine bayıldım, hem biraz seksi, hemde şirin.

ilk çekim olarak çok sevdim, hatta bence baya baya pro çekim olmuş. bende mesela öyle çekim sorunsalı yaşıyorum o arka fon çok önemli.

valki dedi ki...

cici yorumlarına çok tişkür ederim sycocuuum^^...senin çekimlerinde çok güzel oluo ama bi de fonun olsa uçarsın hakkaten ehehe...fon biraz ağır ama taşınabilir bişey bezden biçok rengi var...275 liraya aldık biz...sanırım internette satan yerler de vardır...çok öpüoruuum <3