Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: kitty of the day^^ Red Lollipop

14 Eylül 2013 Cumartesi

kitty of the day^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bi ootd postu ile işte burdayım^^...böle herşey eskisi gibi sanki ve bu his beni acaip mutlu edio...birazcık mutlu olmayı da hakediorum sanırım onca ayrılıktan ve sıkıntıdan sonra...ve yenilenme ihtiyacı hissediorum tabiki...bu sebeple canım evimde bi takım minik değişiklikler yapmak için bugün ikeaya gittik canım kocacımla^^...pek hatta hiç ikea kombini diil kabul ediorum ama içimden böle bi kara kedicik olmak geldi bugün napalım ihihi =^.*=


bu tüllü eteğimi çok seviorum...böle 5 yaşında kızler gibiyim yaz kış evde dışarda hiç üzerimden çıkarmak istemiorum ihihi...benzeri hele ki tütü etek tarzı bişiler bulursam kaçırmıcam asla^^



son zamanlarda vazgeçemediğim ikili papiklerim ve bavul çantam galiba^^...benim var taktım mı taktıklarım işte böle...malum helokiti hadisesinden anlaşıldığı gibi ihihi^^

mini hırka: mango (çoook eski sezon)
tişo: stradivarius (eski sezon)
tül etek: gap kids (şaka diil gerçek ihihi^^)
çanta: zara trf
papikler: adidas süperstar
çoraplar: penti

                                                                 şirin kalın^^







11 yorum :

Junkhead dedi ki...

Ooyyy şirinliğe baaak <3 T-shirte bayıldım ayrıcaa :))

valki dedi ki...

tişoya ben de bayılıorum unutmuştum bi de ben bu cicimi^^...çok saol junkçııım <3

eloss dedi ki...

Kittycik canım valkim yine çok şirinsin =^.^=

SempA~ dedi ki...

kediiiiii gel pisicik gel :*
çok cici gözüküyorsun,
kapten sevgiler sempa ^.^

valki dedi ki...

@eloss tink yuu ihihi <3

@sempa miyaaaww =^.*= <3

jesmi dedi ki...

Tshirt e bayildim :)

valki dedi ki...

ben de ben dee =^.*= çok teşekkürler <3

Aysun dedi ki...

Yine enerjinle harikasın :)
Tüllü etekleri bende seven ama giyemeyen kanadındayım :)

Sevgiler..

valki dedi ki...

çok teşekkür ederiiim pozitif geçiosa ne mutlu banaaa^^ <3 <3 <3

Bir Alışveriş Delisinin Günlüğü :) dedi ki...

valki artık nerde hello kitty görsem aklıma direkt sen geliyosun :))

valki dedi ki...

ihihi evit öle bi durumum var kiticikle^^ <3